Auteur Topic: Magnanni  (606983 keer gelezen)

Cerillo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #255 Gepost op: 05 januari 2008 - 21:29:46
Plal - Pediwear constructie? Voor 250 euro heb je daar genoeg keuze C&J!

Don Jesper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #256 Gepost op: 05 januari 2008 - 22:17:44
Citaat van: "Sergio"

Om heel eerlijk te zijn in die prijsklasse koop je niet bijzonder veel kwaliteit. Zeker is wel dat je qua uiterlijk niets gaat vinden dat mooier is voor dat geld.

Qua uiterlijk vind ik het een zeer mooie schoen, vind ze bijv. ook wel onder een pak kunnen (de blauw suede laarsjes waren NOT DONE). Wellicht morgen maar eens bij H&H voor een santoni ? aanbieding kijken  :wink: ... Blijft pijnlijk om te horen dat schoenen van 550 ouderwetse guldens kwalitatief niet veel bijzonders zijn. The world has changed quite a bit...

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #257 Gepost op: 05 januari 2008 - 22:22:54
Mee eens, DJ.
Helaas ga je er in mee.
Het is wat Sergio zegt, als je er mee "besmet"bent wil je niets anders meer.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Magnanni
Reactie #258 Gepost op: 05 januari 2008 - 22:26:45
Citaat van: "Don Jesper"
Citaat van: "Sergio"

Om heel eerlijk te zijn in die prijsklasse koop je niet bijzonder veel kwaliteit. Zeker is wel dat je qua uiterlijk niets gaat vinden dat mooier is voor dat geld.

Qua uiterlijk vind ik het een zeer mooie schoen, vind ze bijv. ook wel onder een pak kunnen (de blauw suede laarsjes waren NOT DONE). Wellicht morgen maar eens bij H&H voor een santoni ? aanbieding kijken  :wink: ... Blijft pijnlijk om te horen dat schoenen van 550 ouderwetse guldens kwalitatief niet veel bijzonders zijn. The world has changed quite a bit...

Het blijft toch een bepaalde perceptie. Een Opel Astra is prima auto maar kwalitatief natuurlijk niet veel bijzonders. Beetje in die trand.

Maar het gaat je zeker bevallen :wink:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #259 Gepost op: 05 januari 2008 - 22:31:53
Haha of dat een goede vergelijking is, Sergio... Opel Astra heeft echt niet dezelfde status in auto's als Magnanni in schoenen  :o

Gemiddelde man geeft veeeeeel minder uit per paar! Mijn moeder ging gister ook bijna nokkie toen ze mijn blogje las met de twee paar santoni's... En dan denkt zij dat DIE EUR 250,00 per paar moeten hebben gekost  :lol:

edit: waarmee ik niet zeg dat mijn moeder een man is
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Don Jesper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #260 Gepost op: 05 januari 2008 - 22:40:19
Heren, u hebt beide gelijk. Spijtig genoeg is als 20-jarige student nog niet alles mogelijk... Desondanks leef ik met de wetenschap dat ik over 1,5jaar in de gelukkige financiele positie zal verkeren dat Santoni binnen handbereik is. Tot dan zal ik het met de Opel Astra onder de schoenen moeten doen ;) (is nog altijd beter dan het verlaagde golfje onder de schoenen, de nike airwalks, lijkt me ;))

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #261 Gepost op: 05 januari 2008 - 22:46:43
Citaat van: "Camiceria"
Gemiddelde man geeft veeeeeel minder uit per paar! Mijn moeder ging gister ook bijna nokkie toen ze mijn blogje las met de twee paar santoni's... En dan denkt zij dat DIE EUR 250,00 per paar moeten hebben gekost  :lol:

Mja, ik herken het... Mijn moeder noemde ook eens een bedrag toen het ging om m'n schoenen. Ze had al hoog geschat voor haar verwachtingen, maar zat er nog €150,= onder. Ik heb het maar zo gelaten ;)

Citaat

Een wijze toevoeging m'n beste.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Magnanni
Reactie #262 Gepost op: 05 januari 2008 - 23:03:32
Citaat van: "Camiceria"

Mijn moeder koopt schoenen voor bedragen waar ik niet fris van word, tenminste dan voor paren met zo'n akelig dun designer zooltje. Doe ik het toch heel wat economisch verantwoorder :lol:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #263 Gepost op: 21 januari 2008 - 17:38:32
Hebben bij mijn vader in de winkel weer 2 paar nieuwe modellen van Magnanni binnen gehad. heb deze ook voor mezelf meegenomen.
hier wat extra foto's. dit is weer een nieuwe leest. is weer wat spitser dan de andere maganni's. de doorlopende opanca ziet er wel heel apart uit vind ik. wel een leuk extra. dit model is weer ook wat duurder dan normaal.
we hebben dit model binnen gehad en een model met 3 vetergaatjes en een gladde neus, ook heel mooi.

You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #264 Gepost op: 21 januari 2008 - 17:44:33
Nice Tinus!

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #265 Gepost op: 21 januari 2008 - 17:50:38
Citaat van: "Evan_S"
Nice Tinus!

Thank you!
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #266 Gepost op: 21 januari 2008 - 17:51:01
Ik vind ze erg mooi, behalve de zool, die vind ik wat minder.
Ik ga es kijken of ze die hier ook hebben.

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #267 Gepost op: 21 januari 2008 - 17:52:10
Citaat van: "Albert"
Ik vind ze erg mooi, behalve de zool, die vind ik wat minder.
Ik ga es kijken of ze die hier ook hebben.

Wat vindt je dan minder aan de zool. deze iets spitsere leest is er volgens mij alleen met deze zool.

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #268 Gepost op: 21 januari 2008 - 18:06:10
mooie aanschaf Tinus, die vader zal blij zijn met jou als vaste klant :)

en iets duurder dan normaal? zo lang magnanni rond de 300-350 blijft, vind ik het wel leuk als extra paar...
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #269 Gepost op: 21 januari 2008 - 18:18:47
@ Tinus

Echt een heel mooie schoen ! TOP  :wink:
Where has all the glamour gone?