Auteur Topic: Magnanni  (606981 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #210 Gepost op: 13 mei 2007 - 21:25:43
8) Mooi schoentje trouwens!

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #211 Gepost op: 14 mei 2007 - 20:11:29
Ik ben op zoek naar winkels in Amsterdam die deze schoenen verkopen, iemand nog tips? Ik weet wel dat Zwartjes ze in de collectie heeft.

Alvast bedankt

Napoleon

• Gast
Magnanni
Reactie #212 Gepost op: 15 mei 2007 - 10:22:17
ik ga in een van de komende maanden ook nog een paar halen denk ik, weet het nog niet zeker draag eigelijk alleen maar sportschoenen

Danny

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #213 Gepost op: 15 mei 2007 - 17:45:06
Citaat van: "AJM"
Ik ben op zoek naar winkels in Amsterdam die deze schoenen verkopen, iemand nog tips? Ik weet wel dat Zwartjes ze in de collectie heeft.

Alvast bedankt

www.manwood.nl

Napoleon

• Gast
Magnanni
Reactie #214 Gepost op: 16 mei 2007 - 10:27:41
guess who's back? :)

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #215 Gepost op: 18 mei 2007 - 23:47:31
Iemand enig idee wie de importeur is van deze schoenen? Ben namelijk op zoek naar een specifiek model, maar kan hem nergens gevonden krijgen. Wil via de importeur achterhalen wie hem heeft ingekocht.

Napoleon

• Gast
Magnanni
Reactie #216 Gepost op: 19 mei 2007 - 21:38:04
Citaat van: "Niels"
Iemand enig idee wie de importeur is van deze schoenen? Ben namelijk op zoek naar een specifiek model, maar kan hem nergens gevonden krijgen. Wil via de importeur achterhalen wie hem heeft ingekocht.
Gewoon even bij MonFrance vragen, met een goed kakverhaal geven ze je wel het nummer van de importeur. Had ik namelijk ook mn jaguar sportschoenen. Succes

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #217 Gepost op: 20 mei 2007 - 12:08:53
Citaat van: "Niels"

Naar welk model ben je dan op zoek? ik ken de importeur via mijn vader, maar heb zo geen nummer of gegevens. weet ook niet of dit op prijs wordt gesteld als ik deze vrij geef. maar misschien weet iemand hier waar het model die je zoekt te koop is.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #218 Gepost op: 01 juni 2007 - 14:32:50
Ik heb gisteren suede Magnanni's gepast, mooie schoenen. Alleen heb ik maat 40.5  :shock: 'normaal' heb ik 42....
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #219 Gepost op: 01 juni 2007 - 18:11:23
Citaat van: "Timothy"
Ik heb gisteren suede Magnanni's gepast, mooie schoenen. Alleen heb ik maat 40.5  :shock: 'normaal' heb ik 42....

wow, was het niet gewoon een verkeerd etiket? :lol:

ik heb normaal 42 of 43 en in magnanni's 42,5, wel vreemd dat het bij jou zo raar uitvalt

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #220 Gepost op: 01 juni 2007 - 20:47:30
Jawel, na 1x dragen na de reparatie is de zijkant er weer afgevallen...
Nieuwe poging wordt nu gedaan. Gebeurt het nog een keer dan krijg ik mijn geld terug.

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #221 Gepost op: 27 september 2007 - 20:17:38
heb vanuit onze winkel 2 paar magnanni's meegenomen voor eigen gebruik. zitten weer mooie schoentjes tussen. de lijn zonder opanca begint er ook steeds beter uit te zien. daar zitten ook al hele mooie modellen tussen. heb zelf 2 modellen met opanca en rubber onderstukje.

You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Mrjellow

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #222 Gepost op: 11 november 2007 - 18:21:46
Citaat van: "Evan_S"
Mijn aanschaf van vanmiddag:
Ik heb er 250,- euro voor betaald. Dit zijn mijn eerste Magnanni's, dus ik ben benieuwd hoe ze het doen na alle voorgaande ervaringen van andere mensen gelezen te hebben. Over een paar maand zal ik weer een paar foto's posten over het ze het bij mij hebben volgehouden.

Weet iemand waar ik die kan vinden in een maat 38,5/39/?

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #223 Gepost op: 11 november 2007 - 19:11:04
Citaat van: "Mrjellow"

Weet iemand waar ik die kan vinden in een maat 38,5/39/?

Zwartjes?
www.zwartjes.nl

Sonny C.

• Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #224 Gepost op: 14 november 2007 - 00:59:22
Citaat van: "Evan_S"
Mijn aanschaf van vanmiddag:

Erg mooie schoenen! Ik ben zo ook een beetje aan het rondkijken. Een paar CJ of twee paar Magnanni's wordt nu best verleidelijk. Mag ik vragen waar jij deze gekocht hebt?

Ik ga binnenkort ook even langs bij Zwartjes. In een tussenuur op en neer moet lukken. Manwood heeft geen Magnanni's toch? Zwartjes heeft dit model, de 'Huelva' meen ik, niet op de site staan. Ik zou ook niet weten of ze die met regelmaat bijhouden.