Auteur Topic: Magnanni  (606995 keer gelezen)

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #165 Gepost op: 09 april 2007 - 19:06:58
Wanneer je een liefhebber bent van de styling van Santoni/Magnanni en je vind de Engelse stijl maar niks, en je hebt maar zo'n 250 te besteden, is de keus voor Magnanni mijns inziens vrij eenvoudig te verklaren.

Gelukkig vind ik C&J prachtig en zijn de benchgrade's middels Pediwear's Price Pledge al voor 225 euro de jouwe.  \:D/

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #166 Gepost op: 09 april 2007 - 19:12:03
Citaat van: "Doucheman"
(...)en je hebt maar zo'n 250 te besteden(...)

Opmerkingen als deze doen mij realiseren dat mijn kijk op schoenen behoorlijk is veranderd door het bezoeken van sites als thelondonlounge.net en stijlforum.nl. :-k

Groeten,
Don

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #167 Gepost op: 09 april 2007 - 19:22:31
Citaat van: "Don"
(...)en je hebt maar zo'n 250 te besteden(...)

Statements als deze doen mij realiseren dat mijn kijk op schoenen behoorlijk is veranderd door het bezoeken van sites als thelondonlounge.net en stijlforum.nl. :-k

Groeten,
Don

'T zijn toch 550 ouderwetse guldentjes :-k

Kan me nog herinneren dat ik Van Bommels kocht voor 370 gulden en dat gigantisch veel vond.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #168 Gepost op: 09 april 2007 - 19:55:50
Wanneer je een liefhebber bent van de styling van Santoni/Magnanni en je vind de Engelse stijl maar niks, en je hebt maar zo'n 250 te besteden, is de keus voor Magnanni mijns inziens vrij eenvoudig te verklaren.

Gelukkig vind ik C&J prachtig en zijn de benchgrade's middels Pediwear's Price Pledge al voor 225 euro de jouwe. \:D/

kun je de hallam daarvoor krijgen bij pediwear?

Jason

• Gast
Magnanni
Reactie #169 Gepost op: 09 april 2007 - 20:35:56
Citaat van: "Bontius"
Daar zou ik serieus niet meer aan beginnen, Marcos. Misschien moet je dan maar overstappen op een ander merk; St. Crispins, Edward Green of C&J handgrade. Ik moet zeggen dat de C&J benchgrade ook niet al te geweldig is, de zolen slijten als de neten. Ik vraag mij af waarin de Santoni's per Oger zoveel verschillen van de 'echte' Santoni's. Maar goed, dat is weer off-topic.

Bij al mijn schoenen slijten de zolen snel, maar volgens de schoenmaker heeft dat minder te maken met kwaliteit, dan met je gewicht en je manier van lopen. Daarom zal de ervaring per persoon verschillen. Ik denk dat dit ook geldt voor het bovenwerk van een schoen. Als je voet eigenlijk niet goed bij de leest past zal dat zeker bij fragiele schoenen als blake-rapid santoni's en magnanni's het verval sneller gaan, en je manier van lopen heeft misschien ook wel invloed op het bovenwerk. Dus ik denk dat bij schoenen je eigen ervaring niet in alle gevallen voor de kwaliteit van hele merk geldt.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #170 Gepost op: 09 april 2007 - 21:11:21
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Bontius"
Daar zou ik serieus niet meer aan beginnen, Marcos. Misschien moet je dan maar overstappen op een ander merk; St. Crispins, Edward Green of C&J handgrade. Ik moet zeggen dat de C&J benchgrade ook niet al te geweldig is, de zolen slijten als de neten. Ik vraag mij af waarin de Santoni's per Oger zoveel verschillen van de 'echte' Santoni's. Maar goed, dat is weer off-topic.

Bij al mijn schoenen slijten de zolen snel, maar volgens de schoenmaker heeft dat minder te maken met kwaliteit, dan met je gewicht en je manier van lopen. Daarom zal de ervaring per persoon verschillen. Ik denk dat dit ook geldt voor het bovenwerk van een schoen. Als je voet eigenlijk niet goed bij de leest past zal dat zeker bij fragiele schoenen als blake-rapid santoni's en magnanni's het verval sneller gaan, en je manier van lopen heeft misschien ook wel invloed op het bovenwerk. Dus ik denk dat bij schoenen je eigen ervaring niet in alle gevallen voor de kwaliteit van hele merk geldt.

Ik denk dat dit een goede en zeer gedegen post is. Uiteindelijk is het dus heel belangrijk dat je je goed laat voorlichten over welke leesten allemaal geschikt zijn voor je voet en dus bij een goede schoenenzaak je schoenen koopt en niet bij een modezaak zoals osjee.
This, madame, is Versailles.

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #171 Gepost op: 09 april 2007 - 21:16:37
Citaat van: "cypripedium"

Gelukkig vind ik C&J prachtig en zijn de benchgrade's middels Pediwear's Price Pledge al voor 225 euro de jouwe. \:D/

kun je de hallam daarvoor krijgen bij pediwear?

Met de Plal/Pediwear price pledge zouden die 246 euro moeten kosten.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #172 Gepost op: 10 april 2007 - 00:10:19
hmm leg eens uit van die price pledge ? waar heb je die modellen gevonden op de site ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #173 Gepost op: 10 april 2007 - 00:19:47
Pediwear heeft een laagste prijs garantie: click

www.plal uit Maleisië biedt C&J voor zeer lage prijzen, Pediwear duikt daar dan nog 5% onder wanneer je ze emailed met de vraag of ze daarin willen meegaan.

Ik heb vorige maand zodoende een paar C&J Whitehalls handgrades voor 339 euro's (inclusief bezorgkosten) daar besteld.

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Magnanni
Reactie #174 Gepost op: 10 april 2007 - 10:57:20

www.plal uit Maleisië biedt C&J voor zeer lage prijzen, Pediwear duikt daar dan nog 5% onder wanneer je ze emailed met de vraag of ze daarin willen meegaan.

Ik heb vorige maand zodoende een paar C&J Whitehalls handgrades voor 339 euro's (inclusief bezorgkosten) daar besteld.

Wat zijn de bezorgkosten vanuit Maleisië bij Plal, ik kan het zo snel niet vinden ? Die moet je ook vermelden in het formulier van Pediwear zo te zien.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #175 Gepost op: 10 april 2007 - 13:52:19
iemand hier had Pediwear toch eens gewoon een mail gestuurd, direct zonder formulier?
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #176 Gepost op: 10 april 2007 - 14:21:59

Goede shit ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #177 Gepost op: 10 april 2007 - 19:33:14
Gewoon pediwear mailen en naar Plal verwijzen en zij doen de rest, i.e. geven dan een offerte (ze hakken vaker met dat bijltje).

Hun antwoord destijds:

Citaat
Dear Mr XXXXXXXXXX

Thank you for your e-mail.

We will always honour our Price Pledge.

www.plal.com  offer the Whitehall @ £221.40 plus £15.00 Shipping a total of
£236.40 we are willing to offer this shoe at £224.58

We do ship to the Netherlands and we do have a Return Policy, please view;
http://www.pediwear.co.uk/tandc.php#ret

If you kindly decide to order please utilise our Secure Order form at;
https://www.pediwear.co.uk/secure/orderform.php

Trust that the above is helpful, and that we may be of further assistance to you
in the future.

Meanwhile thank you for your continued interest in our company.

Regards

Carol Bentley                                  
Pediwear Shoe Centre Online        
email:sales@pediwear.co.uk          
http://www.pediwear.co.uk

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #178 Gepost op: 18 april 2007 - 15:32:40
Wat een drama dingen zeg... heb ze net teruggebracht naar de winkel. Opanca aan een kant eraf gevallen. Werd mij in de winkel verteld dat dit niet de eerste klacht was. Ze zijn nu teruggestuurd naar de fabriek waar alles opnieuw in elkaar wordt gezet.

Voor mij nooit meer dit merk schoenen in ieder geval.

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #179 Gepost op: 18 april 2007 - 15:50:28
Citaat van: "Bonne"
Wat een drama dingen zeg... heb ze net teruggebracht naar de winkel. Opanca aan een kant eraf gevallen. Werd mij in de winkel verteld dat dit niet de eerste klacht was. Ze zijn nu teruggestuurd naar de fabriek waar alles opnieuw in elkaar wordt gezet.

Voor mij nooit meer dit merk schoenen in ieder geval.

dat is wel klote inderdaad. ik heb 2 paar magnanni's en heb er totaal geen problemen mee. ze houden het allebei super.
heb ook verder nog geen klachten gehoord dat ze kapot zijn gegaan.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford