Auteur Topic: Magnanni  (606982 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #225 Gepost op: 14 november 2007 - 10:02:46
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #226 Gepost op: 14 november 2007 - 14:03:34
Citaat van: "Sonny C."
Mag ik vragen waar jij deze gekocht hebt?
Bij Borchert in Enschede. De laatste tijd zie ik overigens steeds meer 'betere' schoenenzaken Magnanni in het assortiment hebben, dus een grote kans dat een goede schoenenzaak bij jou in de buurt ze ook heeft.

Mrjellow

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #227 Gepost op: 14 november 2007 - 18:43:59
Citaat van: "Sonny C."
Citaat van: "Evan_S"
Mijn aanschaf van vanmiddag:

Erg mooie schoenen! Ik ben zo ook een beetje aan het rondkijken. Een paar CJ of twee paar Magnanni's wordt nu best verleidelijk. Mag ik vragen waar jij deze gekocht hebt?

Ik ga binnenkort ook even langs bij Zwartjes. In een tussenuur op en neer moet lukken. Manwood heeft geen Magnanni's toch? Zwartjes heeft dit model, de 'Huelva' meen ik, niet op de site staan. Ik zou ook niet weten of ze die met regelmaat bijhouden.

Manwood verkoopt ook Magnanni's.

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #228 Gepost op: 11 december 2007 - 11:45:04
Hej Evan_S,

zou je nu na gebruik nog eens foto's willen posten van bovenstaande Magnanni's, ben benieuwd hoe ze zich hebben gehouden en naar je ervaringen uiteraard?

Via die link van Timothy zijn ze nu al voor 150 euro (incl verzenden) verkrijgbaar en da's best aardig voor een extra paar schoentjes  8)
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #229 Gepost op: 11 december 2007 - 12:15:19
Citaat van: "adelante"
Hej Evan_S,

zou je nu na gebruik nog eens foto's willen posten van bovenstaande Magnanni's, ben benieuwd hoe ze zich hebben gehouden en naar je ervaringen uiteraard?

Via die link van Timothy zijn ze nu al voor 150 euro (incl verzenden) verkrijgbaar en da's best aardig voor een extra paar schoentjes  8)
Voor die 150,- euro is het zeker geen afrader!

Mijn Magnanni's bevallen goed en lopen erg lekker. De rechterschoen plooit iets harder dan de linker, maar dat is (in mijn geval) bij de meeste schoenen zo. Om de 2 keer dragen even gepoetst en in rust altijd in de spanners gezet.

Heb nog geen problemen gehad met een losrakend opanca, zoals enkele anderen hier op SF. Verder qua slijtage nog niets op aan te merken. Tot nu toe maximaal 1 dag per week gedragen, gedurende een half jaar.

Vanmiddag, als ik thuis ben, zal ik even een paar plaatjes schieten.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #230 Gepost op: 11 december 2007 - 12:15:22
Citaat van: "adelante"
Hej Evan_S,

Tijdje geleden hadden ze een betere actie. Maar na belastingheffing kwam ik inderdaad ook uit op ongeveer 150 euro ;)

Het zijn mooie schoenen en ik vind het 'patina' ook wel mooi, ze leven al een beetje zodra je ze uit de doos haalt ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #231 Gepost op: 11 december 2007 - 15:00:33
U vraagt, wij draaien:

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #232 Gepost op: 11 december 2007 - 15:57:27
bedankt voor de foto's!

zien er alleszins nog netjes uit, heb nu zelf ook maar een paar besteld, voor die 150 euro kun je toch geen buil vallen.

zag ook nog mooie magnanni's in het zwart met gespen bij Smits, morgen in de uitverkoop eens beter kijken.
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Lennep

• Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #233 Gepost op: 11 december 2007 - 16:35:29
Vergeet niet nog even je 10% korting te pakken met:

http://www.couponcabin.com/coupons/sierra-trading-post/index.htm

Scheelt toch weer....
t's not personal, Sonny. It's strictly business

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #234 Gepost op: 11 december 2007 - 16:54:25
Wat betreft STP,

Houden jullie rekening met de douane? Die gaat je zeker wel BTW, invoersrechten en inklaringskosten rekenen, tenzij je mazzel hebt.

Ik heb in het verleden behoorlijk veel laten overkomen, de douane heeft me nogal lastig gevallen :evil:
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #235 Gepost op: 11 december 2007 - 17:32:48
Mijn paar ziet er net zo als die van Evan uit, iets minder plooitjes alleen en mijn zool is meer op gelopen.

Heb ze vanaf februari en 2x per week gedragen gemiddeld, poetsen alleen als ik het nodig vond met LCA shoecream en nu laatste keer met kleurloze Royal Treatment was van Danny.

genesis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #236 Gepost op: 16 december 2007 - 01:00:52
Iemand ervaring met schoenspanners van Seeadler of Bexley o.i.d. en hoe deze passen in Magnanni's? Ik heb maat 41 in Magnanni's, in andere schoenen soms een maat groter.

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #237 Gepost op: 16 december 2007 - 20:35:29
Bij mijn vader in de winkel zijn weer een aantal nieuwe Magnanni's binnen. de zomer collectie begint weer binnen te komen. maar meteen een paar voor mee genomen. dit zijn weer de schoentjes met dun zooltje zonder rubber inleg.
er komen nog een aantal modellen binnen. zo is er ook een nieuw model met een doorlopende opanca. ziet er erg mooi uit. dit moet alleen nog binnen komen. zal als die er zijn ook een fototje plaatsen. wil die zelf ook nog hebben denk ik.

maar hier dus foto van mijn nieuwe. ik vind het wel apart dat er maar 1 vetergaatje is.

You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #238 Gepost op: 16 december 2007 - 20:38:33
weet eerlijk gezegd niet zeker hoe duur ze zijn. heb de bonnetjes eruit gehaald en aan mijn vader gegeven. maar volgens mij zijn ze rond de 240. maar pin me er niet op vast.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #239 Gepost op: 16 december 2007 - 21:45:06
Een vetergat kom je nog al eens tegen bij de franse schoenmakers.