Auteur Topic: Magnanni  (606994 keer gelezen)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #180 Gepost op: 18 april 2007 - 15:52:36
Citaat van: "Bonne"
Wat een drama dingen zeg... heb ze net teruggebracht naar de winkel. Opanca aan een kant eraf gevallen. Werd mij in de winkel verteld dat dit niet de eerste klacht was. Ze zijn nu teruggestuurd naar de fabriek waar alles opnieuw in elkaar wordt gezet.

Voor mij nooit meer dit merk schoenen in ieder geval.

Hoe lang heb je ze al? Vooralsnog zien de mijne er goed uit, geen losse steken bij de opanca oid.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #181 Gepost op: 19 april 2007 - 23:52:45
Citaat van: "Clay"
Wat een drama dingen zeg... heb ze net teruggebracht naar de winkel. Opanca aan een kant eraf gevallen. Werd mij in de winkel verteld dat dit niet de eerste klacht was. Ze zijn nu teruggestuurd naar de fabriek waar alles opnieuw in elkaar wordt gezet.

Hoe lang heb je ze al? Vooralsnog zien de mijne er goed uit, geen losse steken bij de opanca oid.

Heb ze nu ongeveer 4 maanden, waarschijnlijk 10x gedragen.
Totaal niet vaak dus, wat wel wat zegt over de kwaliteit van deze schoenen.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #182 Gepost op: 20 april 2007 - 08:48:12
Citaat van: "Clay"

Heb ze nu ongeveer 4 maanden, waarschijnlijk 10x gedragen.
Totaal niet vaak dus, wat wel wat zegt over de kwaliteit van deze schoenen.

Ik heb ze sinds Februari, draag ze gemiddeld 2-3x per week en er is verder (nog) niks mis met mijn paar..

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #183 Gepost op: 24 april 2007 - 14:11:31
ik zal deze week eens een paar foto'tjes maken. heb 2 paar, waarvan ik 1 paar al sinds augustus heb. heb ik al echt vaak gedragen (zeker 3x per week). de laatste tijd heb ik ze ook een aantal keer naar de kroeg aan gehad. de zolen zijn onderhand wel redelijk versleten. maar verder zien de schoenen er nog erg goed uit vind ik zelf.
zal snel paar foto's maken!
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #184 Gepost op: 24 april 2007 - 19:12:25
heb net mijn schoenen flinke poetsbeurt gegeven. heb even paar foto's gemaakt met mijn gsm. dus excuus voor de slechte foto's.
is nog wel te zien dat ze er goed uitzien, vind ik zelf. dus de verhalen dat magnanni slechte kwaliteit schoenen ben ik niet mee eens.
heb ze dus al een tijdje en heb er veel mee gelopen en hebben al de kroeg een aantal keer gezien.

ook de opanca zit nog heel goed vast. zoals te zien! de zool is alleen aan vervanging toe.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Magnanni
Reactie #185 Gepost op: 24 april 2007 - 19:21:59
Citaat van: "Tinus"
heb net mijn schoenen flinke poetsbeurt gegeven. heb even paar foto's gemaakt met mijn gsm. dus excuus voor de slechte foto's.
is nog wel te zien dat ze er goed uitzien, vind ik zelf. dus de verhalen dat magnanni slechte kwaliteit schoenen ben ik niet mee eens.
heb ze dus al een tijdje en heb er veel mee gelopen en hebben al de kroeg een aantal keer gezien.

Zien er inderdaad prima uit!!
Zowiezo een fraaie schoen!! =D>

Gebruik je wel goede spanners??
Indien nee! Dan zou ik dat wel gaan doen.... het bovenleer blijft dan in een nog betere conditie!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #186 Gepost op: 24 april 2007 - 20:32:49
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Tinus"

Zien er inderdaad prima uit!!
Zowiezo een fraaie schoen!! =D>

Gebruik je wel goede spanners??
Indien nee! Dan zou ik dat wel gaan doen.... het bovenleer blijft dan in een nog betere conditie!

ik gebruik altijd spanners, maar dat zijn veerspanners. en die durf ik niet op de foto te zetten! dat is vragen om commentaar. ze werken bij mij prima tot nu toe! maar bedankt voor het advies.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #187 Gepost op: 24 april 2007 - 22:19:30
Mooie schoenen, die rubber inzet-stukken zijn geen overbodige luxe volgens mij...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Baldi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #188 Gepost op: 05 mei 2007 - 11:46:24
Wie kan mij helpen,

Gisteren heb ik een paar Magnanni’s gekocht. Het was het laatste paar in mijn maat en 1 van beide schoenen was dus ook het etalage model. In de winkel heb ik zelf geen (grote) onregelmatigheden kunnen ontdekken in het leer.

Vandaag heb ik buiten (in de zon) nog even goed gekeken naar beide schoenen en het leer maakt een beetje een ‘’uitgedroogde’’ indruk op mij. Ik kan er moeilijk een duidelijke foto van maken. Er zitten als het ware allemaal kleine ‘’barstjes’’ in het leer. Is dit normaal? Kan ik hier wat aan doen? of moet ik er mee terug gaan?

mvg,

Baldi

Hieronder toch maar een poging:

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #189 Gepost op: 05 mei 2007 - 11:53:47
Zie je wel vaker bij Magnanni volgens mij. Heeft te maken met de mindere kwaliteit leer die ze gebruiken voor de productie.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #190 Gepost op: 05 mei 2007 - 16:33:51
Citaat van: "f430"
Zie je wel vaker bij Magnanni volgens mij. Heeft te maken met de mindere kwaliteit leer die ze gebruiken voor de productie.

Klopt en misschien omdat het een etalagemodel was heeft het ook wat zonlicht moeten doorstaan zonder echt verzorgd te worden :idea: Heb je er korting voor gekregen omdat het een etalagemodel was :?:  als dit zo is moet je het maar voor lief nemen, dan gaan ze het waarschijnlijk niet ruilen etc. (maar dat is weer afhankelijk van de zaak waar je 'm hebt gekocht)

Satyr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #191 Gepost op: 05 mei 2007 - 17:16:43
Citaat van: "Monsieur Seriziat"

Klopt en misschien omdat het een etalagemodel was heeft het ook wat zonlicht moeten doorstaan zonder echt verzorgd te worden :idea: Heb je er korting voor gekregen omdat het een etalagemodel was :?:  als dit zo is moet je het maar voor lief nemen, dan gaan ze het waarschijnlijk niet ruilen etc. (maar dat is weer afhankelijk van de zaak waar je 'm hebt gekocht)

Dat zou wel bijzonder bizar zijn, schoenen die niet tegen zonlicht kunnen :lol:

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #192 Gepost op: 05 mei 2007 - 17:18:33
Citaat van: "Satyr"

Kijk je snapt het niet, als een schoentje een half jaar lang in direct zonlicht staat in een of andere etalage zonder enige onderhoudsbehandeling dan moet je er niet van opkijken als er kleine scheurtjes in het leer onstaan (het droogt namelijk behoorlijk op) :idea:

Satyr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #193 Gepost op: 05 mei 2007 - 17:23:54
Citaat van: "Satyr"

Kijk je snapt het niet, als een schoentje een half jaar lang in direct zonlicht staat in een of andere etalage zonder enige onderhoudsbehandeling dan moet je er niet van opkijken als er kleine scheurtjes in het leer onstaan (het droogt namelijk behoorlijk op) :idea:

Ik snap je wel hoor, maar die schoenen staan natuurlijk geen half jaar in een etalage, de combinatie prijs / uiterlijk zorgt daar wel voor. Als topicstarter heb ik al aangegeven dat deze schoenen op een gegeven moment scheurtjes gaan vertonen, ondanks intensieve behandeling. En ik loop er al helemaal niet veel mee in de zon :wink:

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #194 Gepost op: 05 mei 2007 - 17:34:25
Citaat van: "Baldi"
Wie kan mij helpen,

Gisteren heb ik een paar Magnanni’s gekocht. Het was het laatste paar in mijn maat en 1 van beide schoenen was dus ook het etalage model. In de winkel heb ik zelf geen (grote) onregelmatigheden kunnen ontdekken in het leer.

Vandaag heb ik buiten (in de zon) nog even goed gekeken naar beide schoenen en het leer maakt een beetje een ‘’uitgedroogde’’ indruk op mij. Ik kan er moeilijk een duidelijke foto van maken. Er zitten als het ware allemaal kleine ‘’barstjes’’ in het leer. Is dit normaal? Kan ik hier wat aan doen? of moet ik er mee terug gaan?

mvg,

Baldi

Hieronder toch maar een poging:

Hmm ik heb vanmiddag nog met een paar in m'n handen gestaan in Noordwijk en het is zeker niet normaal. Ik zou er mee terug gaan... tenzij
je een dealtje hebt gemaakt voor 'etalage' schoenen... dan is het jammer maar helaas lijkt mij. Succes...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra