Auteur Topic: Magnanni  (606985 keer gelezen)

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #270 Gepost op: 21 januari 2008 - 18:41:18
Mooie schoenen, maar ik waag mij er niet meer aan.
Grootste miskoop ooit geweest...

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #271 Gepost op: 21 januari 2008 - 18:45:08
Citaat van: "Bonne"

Ik heb niet meegekregen wat je aversie tegen Magnanni voedt.
Indien het al op het forum staat, waar heb je het verteld?

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #272 Gepost op: 21 januari 2008 - 18:49:08
Citaat van: "Mr.Barry"

Ergens in zo'n topic over Magnanni.

In het kort, ben er al 3x mee terug geweest omdat het Opanca elke keer er vanaf valt/los laat. Heb de hoop nu maar opgegeven en het maar zo gelaten. Ziet er alleen vreselijk uit dus gebruik ze nu als kroegstappers.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #273 Gepost op: 21 januari 2008 - 19:05:23
Erg fraaie schoenen, Tinus!

Citaat van: "adelante"
zo lang magnanni rond de 300-350 blijft, vind ik het wel leuk als extra paar...

Ligt de prijs voor Magnanni's inmiddels al op 300 à 350 euro? Anderhalf jaar geleden of iets dergelijks kostten ze geloof ik nog rond de 200. :-s

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #274 Gepost op: 21 januari 2008 - 19:06:47
Citaat van: "Jesper"

Ligt de prijs voor Magnanni's inmiddels al op 300 à 350 euro? Anderhalf jaar geleden of iets dergelijks kostten ze geloof ik nog rond de 200. :-s

Duurder model, dat paar van Tinus. Maar ik heb dan zoiets van: spaar er 50e bij en koop C&J of Santoni.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #275 Gepost op: 21 januari 2008 - 19:13:27
Citaat van: "Daedalus"
Citaat van: "Jesper"

Duurder model, dat paar van Tinus. Maar ik heb dan zoiets van: spaar er 50e bij en koop C&J of Santoni.

Ah, oké. En inderdaad, als ik de ervaringen zo lees (niet iedereen is even positief), zou ik dan ook 50 euro of zo meer voor een kwalitatief wat betere schoen betalen. (Echter momenteel voor mij financieel gezien sowieso geen optie.  :wink:)

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #276 Gepost op: 21 januari 2008 - 19:15:34
mooie aanschaf Tinus, die vader zal blij zijn met jou als vaste klant :)

en iets duurder dan normaal? zo lang magnanni rond de 300-350 blijft, vind ik het wel leuk als extra paar...

je hebt verschillende prijsniveau's bij magnanni.
zonder opanca: zo rond de 200 / 220 euro
met opanca zomermodel: 230 / 240
opanca wintermodel (dit is met iets dikkere zool en rubbere inleg) 269
en dan deze met doorlopende opanca 289 euro

maar zo blij is mijn vader niet met mij als klant. ik ben namelijk geen klant, ik neem ze gewoon mee!
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #277 Gepost op: 21 januari 2008 - 19:18:39
Citaat van: "Mr.Barry"

Ergens in zo'n topic over Magnanni.

In het kort, ben er al 3x mee terug geweest omdat het Opanca elke keer er vanaf valt/los laat. Heb de hoop nu maar opgegeven en het maar zo gelaten. Ziet er alleen vreselijk uit dus gebruik ze nu als kroegstappers.

dan heb je denk ik net pech gehad. ik zou zelf ook graag een paar santoni's willen, maar die verkopen wij niet dus houd ik het nu maar bij magnanni. maar ik heb nu al een heel aantal paar. zit al aan 7 paar.
2 daarvan gebruik ik alleen nog als kroegschoenen. die hebben al heel wat mee gemaakt en er is nog niks aan kapot. ik zelf ben eigenlijk heel positief over de kwaliteit. blijven goed in model en slijten niet hard.
dat bij jou de opanca eraf valt vind ik raar om te horen. zelf nog nooit last van gehad en geen klachten gehoord in de winkel.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #278 Gepost op: 21 januari 2008 - 19:25:39
Citaat van: "Tinus"
(...) 2 daarvan gebruik ik alleen nog als kroegschoenen. die hebben al heel wat mee gemaakt en er is nog niks aan kapot. (...)
Heb je er toevallig ook een foto van? Ben wel benieuwd hoe de Magnanni's eruit zien na een dergelijk zwaar leven.

Waarschijnlijk met een mooi bierpatina  :o

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #279 Gepost op: 21 januari 2008 - 19:45:31
ik heb even de moeite genomen om wat foto's te maken.
ze zien er op het moment echt ernstig uit. dit paar is denk ik 1,5 jaar oud.
heb ze al echt vaak gedragen. en gebruik ze de laatste paar maanden als kroeg schoenen, vooral als ik weet dat het zware avonden worden.
deze heb ik nu als laatste aangehad met oudjaar en ze zijn nog in die staat, dus erg vies.
maar de schoen ziet er nog steeds goed uit vind ik.
misschien neem ik morgen wel even de tijd om ze eens te gaan poetsen, kijken wat er nog van te maken valt.
maar hier eerst de foto's hoe ze er nu uitzien.
de zool begint nu wel wat dunner te worden. maar dat is wel normaal.
maar de opanca zit nog stevig vast. verder is het leer ook nog in redelijk goede staat. beetje hard van al het bier. maar verder goed.

sanderV

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #280 Gepost op: 21 januari 2008 - 19:56:07
Jezus. :)

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #281 Gepost op: 21 januari 2008 - 19:58:52
Ik heb afgelopen maand een paar Magnanni's gekocht waar ik best tevreden mee ben. een donkerbruin suede model met doorlopend opanca.
Zoals wel meer SF'ers te kennen geven spreekt het model me aan.

Bovendien stel ik maar niet teveel eisen meer over kwaliteit als een schoen er goed uit ziet en goed zit, want ik heb geen goede ervaringen met schoenen. Ik heb een erg smalle voet en ook nog eens een platte voorvoet, zodat ik heel vaak teveel ruimte overhoud.

Dit geldt voor zowel Magnanni's als Santoni's, die ik afgelopen week ook nog even aangehad heb (leest F als ik me niet vergis, Klijssen zei dat dit het smalste was dat ze hadden.)

Maargoed, Tinus kan je me vertellen of er nog een leuk model tussenzit dit voorjaar zónder doorlopend opanca?
(vind 1 model met doorlopend opanca wel genoeg :) )
You can buy clothes, but you can't buy style

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #282 Gepost op: 21 januari 2008 - 20:26:47
Mijn magnanni's zien er na bijna een jaar wel een stuk beter uit, maar ben er denk ik wel wat liever voor dan Tinus  :)

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #283 Gepost op: 21 januari 2008 - 20:32:30
Dank voor de foto's Tinus!

Citaat van: "Tinus"
(...) misschien neem ik morgen wel even de tijd om ze eens te gaan poetsen, kijken wat er nog van te maken valt.

Ben benieuwd! Met een beetje schoonmaken en poetsen zijn wel wel te redden denk ik. Geen scheurtjes en deukjes te bekennen.

Puccini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #284 Gepost op: 21 januari 2008 - 21:40:35
ik heb een paar met dubbele monk sluiting, zonder die opanca... daar zie ik echt geen brood in. wat is de aantrekkingskracht daarvan op jullie?
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.