Auteur Topic: Magnanni  (606983 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #285 Gepost op: 21 januari 2008 - 21:45:21
Citaat van: "Puccini"
ik heb een paar met dubbele monk sluiting, zonder die opanca... daar zie ik echt geen brood in. wat is de aantrekkingskracht daarvan op jullie?

:?:
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #286 Gepost op: 21 januari 2008 - 21:47:02
Citaat van: "Timothy"
ik heb een paar met dubbele monk sluiting, zonder die opanca... daar zie ik echt geen brood in. wat is de aantrekkingskracht daarvan op jullie?

:?:

Volgens mij bedoelt ie die opanca, niet echt gelukkig geformuleerd  :lol:

Puccini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #287 Gepost op: 21 januari 2008 - 21:47:10
van die opanca bedoel ik... wat is daar zo leuk aan
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #288 Gepost op: 21 januari 2008 - 22:30:54
van die opanca bedoel ik... wat is daar zo leuk aan

Ik vroeg me al af waarom je ze dan überhaupt had gekocht ;)
Opanca tja, is gewoon een grappig detail vind ik. Het is weer eens iets anders dan een standaard zooltje. Het jammere van dat model dat jij hebt (als ik de juiste schoenen in gedachte heb...) vind ik dat de leest wat breder is en de hak weer wat hoger. Daarom heb ik voor het model met Opanca gekozen eigenlijk niet speciaal voor dat omgeklapte lapje leer ofzo.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Puccini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #289 Gepost op: 22 januari 2008 - 01:02:47
haha, ja in mn hoofd leek het allemaal heel duidelijk, daar heb ik wel vaker last van  :roll:

Maar je hebt er duidelijk over nagedacht. Ik zag vroeger ook nooit wat in button down kragen maar iemand heeft me om gekregen dus sta ik tegenwoordig wat meer open voor dingen die me op het eerste gezicht niet meteen bevallen. vandaar dat ik er naar vraag.
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #290 Gepost op: 22 januari 2008 - 12:06:51
Citaat van: "Evan_S"
Dank voor de foto's Tinus!

Citaat van: "Tinus"
(...) misschien neem ik morgen wel even de tijd om ze eens te gaan poetsen, kijken wat er nog van te maken valt.

Ben benieuwd! Met een beetje schoonmaken en poetsen zijn wel wel te redden denk ik. Geen scheurtjes en deukjes te bekennen.

ik was zelf toch ook wel nieuwsgierig of het nog iets zou kunnen worden.
ben gisterenavond nog even aan de slag gegaan. heb ze vast even schoon gemaakt. al het zand en het bier is er nu wel van af. hebben heel de nacht staan drogen. heb ze nog niet bekeken. dadelijk maar eens aan de gang om ze te gaan poetsen. kijken of het nog iets kan worden.
ik laat het hier weten!
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #291 Gepost op: 22 januari 2008 - 14:34:20
Toch maar even aan de slag gegaan. leer is wel een beetje hard geworden van al het bier wat er overheen is gekomen. ook zitten er een aantal flinke krassen op, dit denk ik van al het glas wat onder beiden zolen zat. maar na een flinke poetsbeurt is er best wel weer iets van geworden.
ik weet dat de schoenspanners slecht zijn, maar heb op het moment zo geen andere liggen.

hierbij de foto's, wil graag horen wat jullie er van vinden.

You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #292 Gepost op: 22 januari 2008 - 14:40:30
Ik vind ze er netjes uitzien hoor! Wat een goeie schrob- en poetsbeurt al wel niet kan doen!  :shock:
Tof dat je er even foto's van plaatst.

En, je krijg commentaar op je spannertjes  :lol:
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #293 Gepost op: 22 januari 2008 - 14:44:50
ja van de spanners weet ik, maar dat interesseert me niet zo veel.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #294 Gepost op: 22 januari 2008 - 14:58:36
Ziet er toch weer keurig uit zo :)

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #295 Gepost op: 22 januari 2008 - 15:17:04
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Ziet er toch weer keurig uit zo :)
Inderdaad, valt me alles mee!

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #296 Gepost op: 22 januari 2008 - 15:31:39
Zonde dat je dat niet eerder hebt gedaan. Zitten wel behoorlijke vouwen in, maar ze zien er weer fris uit  :o

Thibault

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #297 Gepost op: 22 januari 2008 - 15:32:37
Zien er weer mooi uit, ik krijg mijn kroegschoenen niet zo proper meer  :P .

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Magnanni
Reactie #298 Gepost op: 22 januari 2008 - 16:12:20
Citaat van: "Tinus"
ja van de spanners weet ik, maar dat interesseert me niet zo veel.

[-X
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #299 Gepost op: 22 januari 2008 - 16:46:32
iedereen bedankt voor de goede reacties. ze zien er inderdaad weer redelijk uit.
maar ik gebruik ze toch alleen maar als flink op stap ga en niemand mijn schoenen ziet. als ik eerst een feestje/verjaardag heb en daarna naar de kroeg ga trek ik andere schoenen aan die er wel fatsoenlijk uitzien.
en ja ik weet dat de schoenspanners slecht zijn!!!