Auteur Topic: Carlo Lanza  (86691 keer gelezen)

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Profiel bekijken
Carlo Lanza
Reactie #750 Gepost op: 13 maart 2019 – 17:47:38
ghehe, nee dank je . Ik hou het op een beetje voor de lol om in Italië een stad niet te verkennen langs de Duomo, maar langs marktjes en groenteboeren. Als ik daarbij sokken draag zijn het Carlo’s 😀

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #751 Gepost op: 13 maart 2019 – 22:32:08
ghehe, nee dank je . Ik hou het op een beetje voor de lol om in Italië een stad niet te verkennen langs de Duomo, maar langs marktjes en groenteboeren. Als ik daarbij sokken draag zijn het Carlo’s 😀

Daar teken ik voor  :) :thumbsup:

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #752 Gepost op: 17 maart 2019 – 17:54:16
Ik vind het wel een leuk idee. Zou zo'n box wel kopen voor mijn vader als cadeau.

Dank je Arch  :) :thumbsup:

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #753 Gepost op: 20 maart 2019 – 20:28:56
Goedenavond heren,

Gisteren was het dan zover, 2 pallets met sokken binnengekregen. De grootste levering ooit in mijn nog prille bestaan  :). In de dozen zat mijn 1e eigen collectie/ontwerpen. Erg spannend om te zien hoe het geworden is. Zelf ontwerpen blijkt erg leuk te zijn. Ondanks dat ik redelijk safe ben begonnen qua patronen, heb ik zelf de kleurstellingen gekozen.

Nieuwe noshows
Dit jaar heb ik gekozen voor een nieuw recept no show sokken. Vorig jaar waren er een 2-tal SF-ers die toch een zichtbaar randje van de sok toonde. Gezien de gekozen naam moest ik dat natuurlijk oplossen. Dit jaar dan ook een iets lager uitgesneden sok, zodat hij ook echt no show zou moeten zijn. Hopelijk is hij niet té laag waardoor hij weer gaat 'lopen' in de schoen. De tijd en ervaring zullen dit moeten uitwijzen.

Ook heb ik de sok anders laten afwerken bij de teen, is de sok een fractie dikker en zit er een comfortabele band om het voetbed. Ik hoop dat ik me in tegenstelling tot vorig jaar heb kunnen verbeteren. Ik heb in ieder geval geluisterd naar het commentaar dat ik heb gekregen.

Bedankt nog voor alle waardevolle feedback. Voor de liefhebbers: hier zijn ze te vinden: https://www.carlolanza.nl/shop/herensokken/collectie-ss-19/

Groet en fijne avond,
Carlo

L.deJong

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • AuthenticFit
Carlo Lanza
Reactie #754 Gepost op: 20 maart 2019 – 22:11:42
Goedenavond heren,

Gisteren was het dan zover, 2 pallets met sokken binnengekregen. De grootste levering ooit in mijn nog prille bestaan  :). In de dozen zat mijn 1e eigen collectie/ontwerpen. Erg spannend om te zien hoe het geworden is. Zelf ontwerpen blijkt erg leuk te zijn. Ondanks dat ik redelijk safe ben begonnen qua patronen, heb ik zelf de kleurstellingen gekozen.

Nieuwe noshows
Dit jaar heb ik gekozen voor een nieuw recept no show sokken. Vorig jaar waren er een 2-tal SF-ers die toch een zichtbaar randje van de sok toonde. Gezien de gekozen naam moest ik dat natuurlijk oplossen. Dit jaar dan ook een iets lager uitgesneden sok, zodat hij ook echt no show zou moeten zijn. Hopelijk is hij niet té laag waardoor hij weer gaat 'lopen' in de schoen. De tijd en ervaring zullen dit moeten uitwijzen.

Ook heb ik de sok anders laten afwerken bij de teen, is de sok een fractie dikker en zit er een comfortabele band om het voetbed. Ik hoop dat ik me in tegenstelling tot vorig jaar heb kunnen verbeteren. Ik heb in ieder geval geluisterd naar het commentaar dat ik heb gekregen.

Bedankt nog voor alle waardevolle feedback. Voor de liefhebbers: hier zijn ze te vinden: https://www.carlolanza.nl/shop/herensokken/collectie-ss-19/

Groet en fijne avond,
Carlo
Mooi! Leuke designs!

Nu nog een kous:)
Ik zou graag nog een sky-blue kous willen...
Wel in wol hoor O:-)

nick22

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Carlo Lanza
Reactie #755 Gepost op: 20 maart 2019 – 23:38:43
leuke designs Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #756 Gepost op: 21 maart 2019 – 11:16:49
leuke designs Carlo

Bedankt Nick!

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #757 Gepost op: 21 maart 2019 – 11:18:06
Mooi! Leuke designs!

Nu nog een kous:)
Ik zou graag nog een sky-blue kous willen...
Wel in wol hoor O:-)

Bedankt!
Zal eens voor je kijken!  :)

Bogart

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Carlo Lanza
Reactie #758 Gepost op: 21 maart 2019 – 11:55:03
Die kousen van Bresciani met contrasterende kleuren, kunnen jullie ook niet zoiets maken.

B2P

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Carlo Lanza
Reactie #759 Gepost op: 21 maart 2019 – 16:25:31
De bloemenkousen zijn echt top. Wat dikker en zakken niet af. Heb je deze samenstelling ook in effen?

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #760 Gepost op: 21 maart 2019 – 16:38:55
Die kousen van Bresciani met contrasterende kleuren, kunnen jullie ook niet zoiets maken.

Toevallig, maar dan ook echt toevallig ben ik daar al een tijdje mee bezig :). Wordt vervolgd..

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #761 Gepost op: 21 maart 2019 – 16:40:42
De bloemenkousen zijn echt top. Wat dikker en zakken niet af. Heb je deze samenstelling ook in effen?

Bedankt, goede foto! Jazeker, deze heb ik in blauw en zwart effen: https://www.carlolanza.nl/shop/kousen/?materiaal=16

Oris

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Carlo Lanza
Reactie #762 Gepost op: 17 mei 2019 – 08:26:03
Vorig jaar heb ik de no-shows van CL gekocht en uitgeprobeerd, echter was ik niet helemaal tevreden.
De sokken waren in mijn unlined loafers (mede door de ruwe binnenkant, de schoenen gleden niet over de sokken maar trokken de sokken nog wat hoger) goed zichtbaar en in een paar wat losser zittende loafers gingen de sokken 'lopen' (ze schoten gedurende de dag een aantal keer onder mijn voeten. Over de kwaliteit van het materiaal was ik wel tevreden. De sokken draag ik nog altijd bij sneakers bijvoorbeeld, alleen niet meer bij loafers (sneakers zijn net wat hoger).

Nadat ik mijn ervaring op SF had gepost, nam Carlo contact met mij op. De no-shows waren vrij nieuw in zijn collectie en hij had van een enkele andere klant soortgelijke ervaringen vernomen. Hij vroeg mij wat er volgens mij beter kon aan de sokken en dit zou hij meenemen in het ontwerp van een tweede versie. Nadat er een proefversie van de verbeterde no-shows beschikbaar was, heeft hij deze naar mij verzonden zodat ik kon testen of deze sokken wél deden waarvoor ze bedoeld waren, namelijk niet zichtbaar zijn. Deze sokken heb ik nu al verschillende keren aangehad met verschillende (type) schoenen en kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de nieuwe no-shows. Ze zijn te allen tijde niet zichtbaar en zijn ook nooit 'gaan lopen' zoals de vorige. Na een aantal keer wassen heb ik het gevoel dat ook het siliconen stukje (op de hiel) beter blijft.

Ik kan niets anders dan concluderen dat de nieuwe versie beter is dan de oude en ik als klant erg tevreden ben over het contact met Carlo en de manier waarop hij zijn klanten en SF betrekt bij het ontwikkelen van (nieuwe) producten.  :)

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #763 Gepost op: 17 mei 2019 – 14:56:17
Bedankt voor de uitgebreide terugkoppeling! hoewel je het nooit voor iedereen perfect kunt doen, blijft het mooi om met de feedback veranderingen te kunnen doorvoeren die daadwerkelijk het verschil maken.

Fijn weekend,
Carlo