@Amadeus: Nee deze slechte ervaring was bij de Breestraat nr 112.
Wellicht hadden ze er een slechte dag. Ik ken inderdaad ook andere mensen die er gaag naar toe gaan... Maar mijn eerste ervaring was zodanig slecht, dat ik ze nog geen tweede kans heb gegeven... Broek uitleggen is nou niet echt de meest lastige klus.
De baas in de tent as ook erg commercieel... Wilde graag weten of ik nog meer Corneliani pakken had om te laten aanpassen... Want ik pakken zit veel geld. Liet weten dat dispuut van een vriendin van mij nog wel een lading jurken in moest laten korten... Maar daar had hij geen interesse in: Verdien je te weinig op, jurkje inkorten... Nee mouwtjes en kleine aanpassen bij pakken, dat is wat hij wilde doen. Kon je lekker op verdienen... Wel eerlijk, maar ik denk dat je beter alles aan kunt nemen dat je krijgt... Want als hij het wel gedaan had, en het was goed gegaan, grote kans dat die meiden ook wel met mantelpakjes, blazertjes, etc. komen...
@DrJkll: Shirt tailleren voor 7,50 euro is een nette prijs. Via de zijkanten en niet enkel plaatsen coupenaden neem ik aan? En aanpassing van de schouder? Bedoel je schouder inkorten of schoudernaad verplaatsen?