Ziet er toch keurig uit?
Ik zie niet waarom dit amateurswerk zou zijn? Keurig.
Inderdaad, ik vond het vooral speciaal. Ik wist niet dat het mogelijk was.
Ze hebben dus de originele onderkant vastgenaaid aan de kortere pijpen. Eigenlijk best slim, aangezien je anders nooit hetzelfde effect krijgt als het nu heeft, tenzij je zo'n speciale machine hebt natuurlijk.
Mijn kleermaker doet ook zo en hij noemt dit: Jeans korter maken met origineel bord 
De mijne noemde het "Korter maken - Origineel". Ik wist niet dat ze het zo gingen korter maken, maar ik vind het best netjes gedaan eigenlijk, en het resultaat is waarschijnlijk ook veel mooier dan dat ze het 'gewoon' hadden genaaid.
Ik heb dus weer iets bijgeleerd vandaag

Ik heb het overigens laten doen bij Sartoria in Antwerpen. Na mijn ervaringen bij de kleermaker de vorige keer, was ik een beetje bang om nog ooit naar een kleermaker te gaan, maar mijn ervaringen met deze zijn tot nu toe positief. Ik werd er geholpen door een zeer rustige mevrouw. Het is ook een propere zaak, in een goede buurt. Ze deden het ook best snel. Gisteren binnengebracht, vandaag al klaar. Vandaag had ik nog een broek meegenomen om korter te laten maken, en die zou vrijdag pas klaar zijn.