Auteur Topic: [Shirt] Borrelli  (230777 keer gelezen)

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden - Deel II
Reactie #525 Gepost op: 22 oktober 2006 - 17:43:31
Citaat van: "Napoleon"
bij tijd en wijlen ;)

toch wel 2x per jaar

dat heet uitverkoop (is voor paupers, vandaar dat je er nooit van gehoord hebt :wink: )
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #526 Gepost op: 22 oktober 2006 - 17:48:15
Citaat van: "Dhr. Lex P"
bij tijd en wijlen ;)

toch wel 2x per jaar

dat heet uitverkoop (is voor paupers, vandaar dat je er nooit van gehoord hebt :wink: )

Lijkt me dat hij het dan wel moet kennen. Maar 2x per jaar vind ik niet echt regelmatig en als ze bij vovw naar 50% gaan zullen het wel hele grote of lelijke Borrelli hemden zijn :)

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #527 Gepost op: 22 oktober 2006 - 17:58:34
in de Ooger dumpstore in Haarlem ligt er een hele stapel Borrelli overhemden voor 50€. Mooi vind ik ze niet. Bestaat er bij Borelli ook zoiets als B-kwaliteit? Of heeft het gewoon met de modellen te maken?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #528 Gepost op: 22 oktober 2006 - 18:14:17
Oude modellen wellicht.

Napoleon

• Gast
Reactie #529 Gepost op: 26 oktober 2006 - 20:01:43
even een puntje. veel mensen klagen over de niet strakke m2m shirts van borrelli. maar onze jort k. draagt ook altijd borrelli, er oerstrak! hoe zit dit?!

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #530 Gepost op: 26 oktober 2006 - 20:03:40
even een puntje. veel mensen klagen over de niet strakke m2m shirts van borrelli. maar onze jort k. draagt ook altijd borrelli, er oerstrak! hoe zit dit?!

hij laat ze na productie extra tailleren?
Quotidie potest esse ultimo die

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #531 Gepost op: 26 oktober 2006 - 20:04:17

Ik neem aan dat als jij zegt dat je het strak wilt, en eventueel zelf omtrek aangeeft dat ze dat dan gewoon kunnen maken. Niet heel spannend toch?
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #532 Gepost op: 26 oktober 2006 - 22:55:14
Citaat van: "Peer Gynt"

Ik neem aan dat als jij zegt dat je het strak wilt, en eventueel zelf omtrek aangeeft dat ze dat dan gewoon kunnen maken. Niet heel spannend toch?

Niet dus. Er wordt altijd aangegeven hoeveel centimeter er af moet, en toch klagen veel mensen over de matige taillering van Borrelli.
This, madame, is Versailles.

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #533 Gepost op: 26 oktober 2006 - 23:45:14
Citaat van: "Rogier"

Niet dus. Er wordt altijd aangegeven hoeveel centimeter er af moet, en toch klagen veel mensen over de matige taillering van Borrelli.

Als men bij Borrelli in het bestand staat dan is de taillering gewoon precies zoals gewenst. Volgens mij heeft gusto hier eens het een en ander over gezegd ooit.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #534 Gepost op: 26 oktober 2006 - 23:53:49
Citaat van: "f430"
Citaat van: "Rogier"

Als men bij Borrelli in het bestand staat dan is de taillering gewoon precies zoals gewenst. Volgens mij heeft gusto hier eens het een en ander over gezegd ooit.

Maar je zou toch zeggen dat je in het bestand staat zodra je wat besteld. Blijkbaar niet dus. Maar goed, ik blijf nu toch ff bij Barba!
This, madame, is Versailles.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #535 Gepost op: 27 oktober 2006 - 00:04:04
Heb zelf ook een MTM Borrelli laten aanmeten (maar nog niet binnen!). Van wat ik hoorde en zag (verkoper had zelf een MTM Borrelli aan en die zat CTTB) moet cttb bij Borrelli ook kunnen.

Ik denk dat de mate van CTTB bij een MTM (Borrelli) hemd aan meerdere factoren kan liggen, vb:

* Opnemen van de maat (met pashemd / meetlint);
* Ervaring van maatnemen van de maatnemer;
* Bouw lichaam (patroon hemd);
* Stof/opties;
* Aangeven van klant wat voor'n hemd hij precies wil;
* Rekening houden met wensen van klant door maatnemer;
* Degene die het hemd maakt zich houdt aan de maten en wensen klant.
* etc etc etc

Als een paar mensen op dit forum MTM Borrelli's hemden die niet CTTB zijn wil het dus niet perse zeggen dat CTTB bij Borrelli slecht/niet mogelijk is. Ben zelf wel benieuwd hoe m'n hemd er uit komt  :wink:

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #536 Gepost op: 27 oktober 2006 - 00:12:22
We horen je wel alsie binnen is ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #537 Gepost op: 27 oktober 2006 - 01:00:27
Heb ook paar MTM Borrelli hemden, kon ik over mijn winterjas aantrekken zo groot. Gelukkig kon Oger er nog wat van maken.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #538 Gepost op: 27 oktober 2006 - 16:56:58
Ik krijg niet een erg positieve indruk van Borrelli MTM als ik het zo hoor...
Voorlopig blijf ik nog maar even bij Poggianti, Canali of Isaia (slimfit) dan.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #539 Gepost op: 27 oktober 2006 - 19:19:19
Citaat van: "marcos"
Heb ook paar MTM Borrelli hemden, kon ik over mijn winterjas aantrekken zo groot. Gelukkig kon Oger er nog wat van maken.
Dat is mij nog niet gelukt over de winterjas heen.