La Vera, moet je wel even naar Napels liften om het zelf te halen; Attolini is MTM absurd duur; Mattuozzo is schijnbaar heel goed, maar ook prijzig. Ik schrijf bewust niet duurder dan Attolini omdat Mattuozzo meer waar voor je geld is. Voor mij ligt de grens toch echt bij 350, en dan ben ik al opgeschoven. Die euro is echt heel gemakkelijk, ik zou vroeger nooit 750 gulden hebben uitgegeven aan een hemd, of meer dan 1000 voor een paar Santoni's. Als ik die prijzen 5 jaar geleden had gezien, dan had ik wat het ook was dat ik in mijn handen had, snel teruggezet/-gelegd. En natuurlijk was alles toen goedkoper. Migliore schrijft ergens dat een paar standaard Ladbrokes 5 jaar geleden rond de f. 1050 koste. Nu betaal je daar omgerekend bijna f. 1630 voor. Als je er over nadenkt is het echt een beetje bizar waar wij (of om voor mezelf te spreken: ik) mee bezig zijn (ben). Schoenen kan ik nog rechtvaardigen, omdat die jaren langer meegaan dan hemden. Bij hemden denk ik er maar gewoon niet te lang bij na. En daarbij geldt natuurlijk ook dat naarmate je er meer hebt, ze langer meegaan. Maar ik betwijfel of ik over 15 jaar nog dit Borrelli hemd kan dragen dat ik nu aan heb. Bij mijn Ladbrokes maak ik me wat dat betreft geen zorgen.