Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Migliore"Vandaag in "kwoot":Het enige wat Yvo vr Altena bereikt heeft is dat er door Borrelli een kraag (collar) naar hem venoemd is: Collar Yvo style. Borrelli vereerd somige vrienden van de firma met een dergelijke vernoeming!!! is de nieuwe al uit? ik ben lid en nog niet ontvangenLeden worden overgeslagen (behalve op de soos). Je bent abonnee.
Citaat van: "Migliore"Vandaag in "kwoot":Het enige wat Yvo vr Altena bereikt heeft is dat er door Borrelli een kraag (collar) naar hem venoemd is: Collar Yvo style. Borrelli vereerd somige vrienden van de firma met een dergelijke vernoeming!!! is de nieuwe al uit? ik ben lid en nog niet ontvangen
Vandaag in "kwoot":Het enige wat Yvo vr Altena bereikt heeft is dat er door Borrelli een kraag (collar) naar hem venoemd is: Collar Yvo style. Borrelli vereerd somige vrienden van de firma met een dergelijke vernoeming!!!
Citaat van: "Migliore"Vandaag in "kwoot":Het enige wat Yvo vr Altena bereikt heeft is dat er door Borrelli een kraag (collar) naar hem venoemd is: Collar Yvo style. Borrelli vereerd somige vrienden van de firma met een dergelijke vernoeming!!! Het "enige"? Kijkt hij verder terug op een zinloos leven dan? Of slaat dat "enige" op de context die in het artikel staat (niet gelezen nog). Of is het een rechtstreekse "kwoot"?
Ambities leiden tot boordYVRA´s Claim to fame: de collo YvoNa twintig jaar (quote bestaat 20 jaar!) is het tijd voor reflectie. Heeft de stijlredactie u stilistisch op het rechte pad gehouden? Bent u tijdig gewezen op modieuze valkuilen en treurige trends en hebt u ook dat Guanaco-sjaaltje als onontbeerlijk ervaren? Wat mij zelf betreft hebben mijn verrichtingen, zoals beoogd, tot weining geleid. Het enige waar ik ik mij op kan laten voorstaan, is dat de Napolitaanse firma Borrelli een overhemdboord naar mij heeft vernoemd. k ben een trouw schrijver over deze firma en er heeft altijd een nauwe band bestaan tussen deNapolitaanse gulheid en de frequentie van mijn publicaties. Eigenaar Fabio Borrelli vertelde me eind jaren negentig dat hij zijn boordmodellen vernoemd naar vrienden voor het leven. In een zeldzame vlaag van ambitie bedong ik dat hij zijn nieuwste model dan maar naar zijn nieuwste Nederlandse schrijversvriend moest noemen. Dat voorstel werd direct beklonken in restaurant IL Cardinale. Ik at er een niet te evenaren rauwmelkse buffelmozzerella uit Campania en dronk er de zelfde wijn die toenmalig president Bill Clinton daar de week tevoren had gedonken. Jaren na dit Napolitaansediner is de Collo Yvo te vinden van Tokio tot Honkong en van Portofino tot Palm Beach. In de collectie van het New Yorkse Bergdorf Goodman behoort mijn boord zelfs tot de best verkochte exemplaren. Tom Wolfe, Jack Nickelson en Steve Jobs gaan met een collo Yvo door het leven. Het is een aangrijpend gevoel dat ik zo rond mijn veertigste echt iets wezenlijks heb bereikt!
Citaat van: "Alboreto"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Migliore"Vandaag in "kwoot":Het enige wat Yvo vr Altena bereikt heeft is dat er door Borrelli een kraag (collar) naar hem venoemd is: Collar Yvo style. Borrelli vereerd somige vrienden van de firma met een dergelijke vernoeming!!! is de nieuwe al uit? ik ben lid en nog niet ontvangenLeden worden overgeslagen (behalve op de soos). Je bent abonnee.skerp hoor
Yvo is echt grappig! Ik vind Quote niet zo heel interessant meer, maar wat me nog steeds aanspreekt is de toon die Yvo en Jort aanslaan in hun bijdragen.
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Alboreto"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Migliore"Vandaag in "kwoot":Het enige wat Yvo vr Altena bereikt heeft is dat er door Borrelli een kraag (collar) naar hem venoemd is: Collar Yvo style. Borrelli vereerd somige vrienden van de firma met een dergelijke vernoeming!!! is de nieuwe al uit? ik ben lid en nog niet ontvangenLeden worden overgeslagen (behalve op de soos). Je bent abonnee.skerp hoor Witte gij d'n weg naor Skijndel?
Brabant is in da house. Okayyyyy! Kunnen wij niet ons eigen chapter oprichten?
Citaat van: "Alboreto"Brabant is in da house. Okayyyyy! Kunnen wij niet ons eigen chapter oprichten?wa zegge gij nou, dit ist stijlforum fiske, ginne tijd vur une eigu tjapter
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Alboreto"Brabant is in da house. Okayyyyy! Kunnen wij niet ons eigen chapter oprichten?wa zegge gij nou, dit ist stijlforum fiske, ginne tijd vur une eigu tjapterIk weet niet wat dat is maar met brabants heeft het weinig te maken.
ontopic; borrelli shirtjes regelmatig 50% off bij VoVW dus voor de liefhebbers