Auteur Topic: [Shirt] Borrelli  (230772 keer gelezen)

Aaron

• Gast
Borrelli hemden - Deel II
Reactie #495 Gepost op: 02 augustus 2006 - 11:38:39
Citaat van: "epistèmè"
Wat vinden jullie van de kwaliteit van de Borrelli shirts? Mijn Chasen's shirt zit niet alleen als gegoten maar de kwaliteit vind ik ook uitstekend. Omdat mijn grens bij 300 eurotjes voor een shirt zit kwam ik prijs/kwaliteit verhouding maatwerk uiteindelijk bij Borrelli terecht. Mede bij het uitspitten van dit forum door jullie eigen mening! De reden dat ik het bij Chasen's ga laten maken is dus omdat de andere shirts goed zaten en ik elke keer zeer beleefd werd geholpen.

Uiteindelijke vraag  :wink:   Voor 300 euro als maximum bedrag voor een maat shirt is Borrelli de juiste keuze?

Ik zou voor dat bedrag voor Finamore gaan. La Vera spreekt me érg aan, maar jammer genoeg is de stand van zaken bij de Nederlandse leverancier een beetje rommelig ;)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #496 Gepost op: 02 augustus 2006 - 17:18:23
Mijn persoonlijke mening is dat ik geen enkel probleem met Borelli heb.Bij mij zitten ze precies goed niet te wijd maar ook niet te strak.Naast Finamore is Borelli een prima merk voor mij.En wil je ze nu echt zo strak als een condoom hebben dan moet je gewoon extra cm van de opgenomen maat aftrekken en dan de uitkomst doorgeven.

epistèmè

• Bekijk profiel
Reactie #497 Gepost op: 02 augustus 2006 - 20:11:02
Citaat van: "gusto napolitano"
Mijn persoonlijke mening is dat ik geen enkel probleem met Borelli heb.Bij mij zitten ze precies goed niet te wijd maar ook niet te strak.Naast Finamore is Borelli een prima merk voor mij.En wil je ze nu echt zo strak als een condoom hebben dan moet je gewoon extra cm van de opgenomen maat aftrekken en dan de uitkomst doorgeven.

Borrelli ga ik dan maar proberen. Bevalt het niet, probeer ik Finamore en anders heeft de V&D ook wel mooie hemden  :r  Hoe zit dat met die extra cm, bedoel je exact één centimeter eraf? dat is nog een punt waar ik ee zit namenlijk, bij bij moet het zeker strak zitten.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #498 Gepost op: 02 augustus 2006 - 20:20:33

Borrelli ga ik dan maar proberen. Bevalt het niet, probeer ik Finamore en anders heeft de V&D ook wel mooie hemden  :r  Hoe zit dat met die extra cm, bedoel je exact één centimeter eraf? dat is nog een punt waar ik ee zit namenlijk, bij bij moet het zeker strak zitten.
Simpel gezegd als alle maten genomen zijn dan trek je overal een aantal cm eraf.Zo weet je zeker dat die strak gaat zitten.

epistèmè

• Bekijk profiel
Reactie #499 Gepost op: 02 augustus 2006 - 20:29:15

Simpel gezegd als alle maten genomen zijn dan trek je overal een aantal cm eraf.Zo weet je zeker dat die strak gaat zitten.

Ik snap je wel. hij moet condoom strak zitten máár ook weer niet scheuren. Omdat ik niet echt in maten zit (behalve boord, 37) weet ik niet hoeveel een cm uitmaakt. Oftwel, hoeveel cm doe jij waar vanaf, om te vergelijken...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #500 Gepost op: 02 augustus 2006 - 20:32:46
Ik laat ze altijd in Napels maken daar ben ik een keer opgenomen en men weet precies hoe die bij mij moet zitten.Ze zitten dus niet te strak maar ook niet te wijd.Als je hem graag strak wilt laat het dan strak op het lichaam aanmeten.

epistèmè

• Bekijk profiel
Reactie #501 Gepost op: 02 augustus 2006 - 20:36:21
Ik laat ze altijd in Napels maken daar ben ik een keer opgenomen en men weet precies hoe die bij mij moet zitten.Ze zitten dus niet te strak maar ook niet te wijd.Als je hem graag strak wilt laat het dan strak op het lichaam aanmeten.

ga ik ook doen. bedankt iedereen voor hulp en info  =D>  wanneer ik ze eind oktober, begin november binnen heb laat ik weten hoe het allemaal gegaan is!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #502 Gepost op: 02 augustus 2006 - 20:38:13
Gewoon in samenspraak met degene die jou opmeet kijken wat het beste is om een strak hemd te verkrijgen.

T4phage

• Board Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #503 Gepost op: 18 augustus 2006 - 09:18:39
Citaat van: "C&A"

En hoe zou je Merolla rangschikken op dit lijstje?

Merolla bespoke: zeer 'flamboyant', en 90% machinemade.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #504 Gepost op: 18 oktober 2006 - 16:12:45
Vandaag in "kwoot":
Het enige wat Yvo vr Altena bereikt heeft is dat er door Borrelli een kraag (collar) naar hem venoemd is: Collar Yvo style. Borrelli vereerd somige vrienden van de firma met een dergelijke vernoeming!!!  :D
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Napoleon

• Gast
Reactie #505 Gepost op: 18 oktober 2006 - 17:53:01
Citaat van: "Migliore"
Vandaag in "kwoot":
Het enige wat Yvo vr Altena bereikt heeft is dat er door Borrelli een kraag (collar) naar hem venoemd is: Collar Yvo style. Borrelli vereerd somige vrienden van de firma met een dergelijke vernoeming!!!  :D
is de nieuwe al uit? ik ben lid en nog niet ontvangen

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #506 Gepost op: 18 oktober 2006 - 18:21:07
Vandaag in "kwoot":

Volgens mij zei Jort dit ook in een quotenet filmpje tijdens de Pitti Uomo (dacht ik).

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #507 Gepost op: 18 oktober 2006 - 18:47:51
Citaat van: "Vortex"
Vandaag in "kwoot":

Volgens mij zei Jort dit ook in een quotenet filmpje tijdens de Pitti Uomo (dacht ik).

Nee, Yvo zelf zei het in dat filmpje....
Op de site van Borrelli vnd je hem ook onder products, shirts. collar, englisch cutaway...
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #508 Gepost op: 19 oktober 2006 - 23:08:09
Citaat van: "Napoleon"
Vandaag in "kwoot":
is de nieuwe al uit? ik ben lid en nog niet ontvangen
Leden worden overgeslagen (behalve op de soos). Je bent abonnee.
esus saves, George Nelson withdraws!

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #509 Gepost op: 19 oktober 2006 - 23:12:32
Vandaag in "kwoot":
Het "enige"? Kijkt hij verder terug op een zinloos leven dan? Of slaat dat "enige" op de context die in het artikel staat (niet gelezen nog). Of is het een rechtstreekse "kwoot"?
esus saves, George Nelson withdraws!