Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166801 keer gelezen)

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2835 Gepost op: 29 december 2009 - 18:41:59
Trouwens, alvorens we tot de conclusie komen, ik zie dat het lijmvlies ook gewoon achter het canvas doorloopt. Neemt bij half-canvas het canvas de plaats in van het lijmvlies, of sluit de een de ander niet uit?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2836 Gepost op: 29 december 2009 - 18:42:25
Compliment naar Swann toe voor zijn bijdragen.Nu maar hopen dat alles duidelijk is aangaande suitsupply pakken.......of niet natuurlijk.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2837 Gepost op: 29 december 2009 - 18:54:01
Trouwens, alvorens we tot de conclusie komen, ik zie dat het lijmvlies ook gewoon achter het canvas doorloopt. Neemt bij half-canvas het canvas de plaats in van het lijmvlies, of sluit de een de ander niet uit?

Nee, daarom noem ik half-canvas ook geplakt: het lijmvlies loopt ondanks het canvas helemaal door naar boven (onder het canvas door); zie het blogbericht waar het plaatje uitkomt hier en antwoorden op vragen erover hier.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2838 Gepost op: 29 december 2009 - 19:14:27
Compliment naar Swann toe voor zijn bijdragen.Nu maar hopen dat alles duidelijk is aangaande suitsupply pakken.......of niet natuurlijk.

Dank Gusto.

Nee, daarom noem ik half-canvas ook geplakt: het lijmvlies loopt ondanks het canvas helemaal door naar boven (onder het canvas door); zie het blogbericht waar het plaatje uitkomt hier en antwoorden op vragen erover hier.

OK, dank hiervoor Carwo. En, pak 'm beet, een Green Label van Menco zal dus ongeveer dezelfde constructie hebben?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2839 Gepost op: 29 december 2009 - 19:28:01
Suitsupply RTW betreft dus 'padded lapel'. Nu ben ik dus erg benieuwd naar Suitsupply MTM.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2840 Gepost op: 29 december 2009 - 19:48:11
OK, dank hiervoor Carwo. En, pak 'm beet, een Green Label van Menco zal dus ongeveer dezelfde constructie hebben?

Op de site staat half-canvas volgens mij.

Suitsupply RTW betreft dus 'padded lapel'. Nu ben ik dus erg benieuwd naar Suitsupply MTM.

Voor zover je algemene conclusies kunt trekken op basis van één pakjasje. Maar ongeplakt is het dus zeker niet per definitie. Ik ben ook benieuwd naar de MTM.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2841 Gepost op: 29 december 2009 - 19:53:59
In principe dus gewoon een kwestie van de voering onder even loshalen, om te voelen of er lijmvlies in zit en 'm weer door de kleermaker te laten vastmaken à drie euro vijftig.... Laat me er nog even over nadenken.

[als je kleding nog gewoon draagt is de drempel, om welke bijzondere reden ook, te hoog om ermee te gaan prutsen]

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2842 Gepost op: 29 december 2009 - 20:01:10
In principe dus gewoon een kwestie van de voering onder even loshalen, om te voelen of er lijmvlies in zit en 'm weer door de kleermaker te laten vastmaken à drie euro vijftig.... Laat me er nog even over nadenken.

Ja, dan zie je onderaan meteen het lijmvlies (of niet).

[als je kleding nog gewoon draagt is de drempel, om welke bijzondere reden ook, te hoog om ermee te gaan prutsen]

(Dat herken ik.)

Bij 'kwartgevoerde' jasjes, mocht je die hebben, kun je gewoon naar binnen kijken.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2843 Gepost op: 29 december 2009 - 20:07:27
Bij 'kwartgevoerde' jasjes, mocht je die hebben, kun je gewoon naar binnen kijken.

Ik heb een unconstructed jasje van Etro, zonder lijmvlies, schoudervulling of wat dan ook. Erg leuk is die, maar wellicht niet eerlijk want 100% katoen en dus al stevig van zichzelf. Vind die visgraat in jouw Zegna niet storend trouwens. Edit: ik zie dat je bij die Zegna de voering hebt gelift. Zou best kunnen als unconstructed.
Laatst bewerkt op: 29 december 2009 - 20:11:42 door Swann

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2844 Gepost op: 29 december 2009 - 21:06:36
Leuk om te zien Swann. Laten we met SF een bedrag bij elkaar leggen om een MTM jasje uit elkaar te halen?
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2845 Gepost op: 29 december 2009 - 21:18:03
Snap de heisa niet wel/niet geplakt. Koop dan gewoon bij een goed en betrouwbaar adres.
Legio te vinden hier op het forum.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2846 Gepost op: 29 december 2009 - 21:22:04
Snap de heisa niet wel/niet geplakt. Koop dan gewoon bij een goed en betrouwbaar adres.
Legio te vinden hier op het forum.

Omdat we in de veronderstelling zijn dat SuSu een goed en betrouwbaar adres is...

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2847 Gepost op: 29 december 2009 - 21:23:25
Omdat we in de veronderstelling zijn dat SuSu een goed en betrouwbaar adres is...

Had het me maar eerder gevraagd.
Iedereen weet toch dat het plakkers zijn.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2848 Gepost op: 29 december 2009 - 22:15:44
Plakpakken = slecht en onbetrouwbaar?

De pakken kosten tussen de 200 en 300 euro  :neutral:

Anyway, reuze bedankt Swann. Leuk om te zien!

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2849 Gepost op: 29 december 2009 - 22:57:14
SuitSupply is gewoon prima voor het geld, net als zoveel andere merken dat ook zijn.
Het al oude adagium ´alle waar naar zijn geld´ is van kracht lijkt mij zo.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra