En als je toch al op McG RTW zit, kun je net zo goed voor Caruso RTW gaan (vanaf 800 euro heb je zelfs al een Parma met handwerk details zoals plooitjes etc). Maar het moet je wel zitten, in mijn geval zit Caruso RTW niet.
EDIT: Inderdaad is de tip van Cambiare ook een goede. Voor die 1000 euro Caruso MTM actie van Osjee krijg je veel waar voor je geld. Ik ga er zelf ook een keer gebruik van maken, juist omdat RTW mij niet zit maar de wel erg te spreken ben over de maakwijze van Caruso.
Corneliani zit mij prima van het rek (vanaf 800, voor 1000 met nette stofjes).
Zegna hetzelfde verhaal, mijn Su Misura (MTM) 3 deel zit eigenlijk maar net iets beter dan een model van het rek, maar wilde eens een keer iets wat een stapje boven 'bijna helemaal goed' zit.
De pakken die ik van die merken heb zijn ongeplakt, maar om eerlijk te zijn zit er bijvoorbeeld aan Corneliani heel weinig handwerk (Caruso is een uitzondering, daar krijg je veel handwerk voor je geld).
Brioni etc is voor mij nog een stap te ver. En als ik toch op dat prijsniveau ga zitten, volg ik liever in een andere familietraditie: Savile Row.
Maar goed, dit was geloof ik een SuSu topic?
Als SuSu MTM echt ongeplakt is, dan is de prijs/kwaliteit top te noemen. Maar omdat ze bij hun RTW zulke onduidelijke verhalen verkopen, heb ik geen vertrouwen in de verkooppraatjes en ga ik het niet uitproberen.
Er zal hier vast wel iemand een keer zijn SuSu MTM open (laten) maken. Dit kan zonder enige schade. Als je een fatsoenlijke kleermaker of Terzi (Turkse kleermaker) hebt, kun je het op traditionele manier met de hand laten sluiten voor een klein bedrag en is je jasje er zelfs een klein stapje op vooruitgegaan

.