Toen ik bij de RTW afdeling was zat er ook iemand druk op de achtergrond te bellen over dingen die blijkbaar niet goed gegaan waren... Ach, op dat gebied lijken ze iig op Osjee Amsterdam, daar lijkt ook altijd alles mis te gaan.
Vandaag was ik bij de toko in Haarlem, eventjes mijn broek nog wat in laten korten. Deden het gelijk, zonder zeuren. Hoefde geen bonnetjes te tonen of wat dan ook. Gewoon service. Personeel kwam ook vriendelijk en open over.
De zaak in Haarlem heeft ook 3 delige spiegels... Iets waar ik eigenlijk niet zonder kan, en in Amsterdam hebben ze die niet (vroeg er nog naar)...
Utrecht heeft die spiegels trouwens ook, ik was toevallig bij de opening een tijd geleden (stelde trouwens niet veel voor, maar goed, past misschien wel een beetje bij SuSu: geen fratsen)
Misschien moeten ze de RTW afdeling in Amsterdam even updaten en mogelijk even de bezem door het personeel (bij mij gingen iig mijn haren omhoog staan). Geef mij maar een enthousiaste student, dan een overjarige nep-bal die de plank volledig mis slaat.
Mocht ik ooit een keertje nog een SuSu RTWtje willen kopen (betwijfel het, ga liever gelijk voor MTM, maar wie weet), dan ga ik wel naar een ander filiaal.