Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166838 keer gelezen)

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2880 Gepost op: 05 januari 2010 - 00:45:51
Ikzelf start overigens binnenkort met een opleiding maatwerk binnen ss, men heeft me professioneel genoeg bevonden:D.

Hey nice! Veel succes er mee! Houd ons op de hoogte. Weet je al bij welk filiaal?

Even over het full canvas gebeuren. Bij mijn kersverse MTM pak kan mij door aan weerszijde van de stof te trekken duidelijk de stof van de canvas onderscheiden en uit elkaar trekken. Volgens mij is dat dus niet geplakt.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Mediaman

• Gast
Reactie #2881 Gepost op: 05 januari 2010 - 06:50:42
Veel succes met de opleiding Ceasarius, een mooi vooruitzicht.

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2882 Gepost op: 05 januari 2010 - 12:35:40
Hey nice! Veel succes er mee! Houd ons op de hoogte. Weet je al bij welk filiaal?

Even over het full canvas gebeuren. Bij mijn kersverse MTM pak kan mij door aan weerszijde van de stof te trekken duidelijk de stof van de canvas onderscheiden en uit elkaar trekken. Volgens mij is dat dus niet geplakt.

Ik vrees dat dat, volgens mij, geen goede methode is om te checken of iets 'ongeplakt' is.
Het kan namelijk evengoed wijzen op half-canvas. Daarbij is er ook een loszwevend borststuk, maar is er toch vliseline op het voorpand geplakt (zij het van een soepelere kwaliteit). Echter reikt dit canvas niet helemaal tot onder. Wat men kan doen zonder het jasje open te maken is uw test, gevolgd door een controle bij het voorpand (reeds eerder beschreven) waarbij je op zoek bent naar het punt maar het 'volumineuze' effect van het canvas ophoudt.
Toch kan ook ik bevestigen dat het MTM-werk inderdaad... Nou ja, ik val in herhaling.

Leuk om te horen, Caesarius. Als het u belieft hoor ik graag van u wat men daar allemaal leert.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2883 Gepost op: 05 januari 2010 - 12:52:19
Het verschil is inderdaad heel grappig te noemen in Amsterdam.

Bij de Cttb afdeling wordt ik altijd zeer correct geholpen. Mijn pak was ook direct perfect in orde.

De RTW afdeling echter het tegenovergestelde hier van. Er komt nooit iemand op mij af om me te helpen.  Een jas die ik vorig jaar heb gekocht was niet meer in mijn maat beschikbaar. Dus die hebben ze toen bij een ander filiaal opgevraagd. De jas kwam, ik werd gebeld en toen ik de jas kwam ophalen bleek het de verkeerde te zijn. Daarna kwam de goede jas... maar die werd een uur voordat ik hem kwam ophalen aan een ander verkocht. Uiteindelijk heb ik mijn jas na ongeveer een maand kunnen kopen. Ik kreeg een rtw shirtje naar keuze ter compensatie. Ik had liever gezien dat ze wat vriendelijker en correcter waren geweest dan dat je wordt afgescheept met een shirt.

"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2884 Gepost op: 05 januari 2010 - 23:33:11
Toen ik bij de RTW afdeling was zat er ook iemand druk op de achtergrond te bellen over dingen die blijkbaar niet goed gegaan waren... Ach, op dat gebied lijken ze iig op Osjee Amsterdam, daar lijkt ook altijd alles mis te gaan.

Vandaag was ik bij de toko in Haarlem, eventjes mijn broek nog wat in laten korten. Deden het gelijk, zonder zeuren. Hoefde geen bonnetjes te tonen of wat dan ook. Gewoon service. Personeel kwam ook vriendelijk en open over.

De zaak in Haarlem heeft ook 3 delige spiegels... Iets waar ik eigenlijk niet zonder kan, en in Amsterdam hebben ze die niet (vroeg er nog naar)...

Utrecht heeft die spiegels trouwens ook, ik was toevallig bij de opening een tijd geleden (stelde trouwens niet veel voor, maar goed, past misschien wel een beetje bij SuSu: geen fratsen)

Misschien moeten ze de RTW afdeling in Amsterdam even updaten en mogelijk even de bezem door het personeel (bij mij gingen iig mijn haren omhoog staan). Geef mij maar een enthousiaste student, dan een overjarige nep-bal die de plank volledig mis slaat.

Mocht ik ooit een keertje nog een SuSu RTWtje willen kopen (betwijfel het, ga liever gelijk voor MTM, maar wie weet), dan ga ik wel naar een ander filiaal.

Nicky

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2885 Gepost op: 08 januari 2010 - 09:56:18
Vanavond mijn eerste maatpak ophalen, besteld bij SuSu Rotterdam. Benieuwd hoe hij geworden is  :D

Mediaman

• Gast
Reactie #2886 Gepost op: 08 januari 2010 - 10:54:22
Vanavond mijn eerste maatpak ophalen, besteld bij SuSu Rotterdam. Benieuwd hoe hij geworden is  :D

Veel plezier!

Nightwatch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2887 Gepost op: 08 januari 2010 - 19:20:57

Top, morgen foto's dus?! ;-)

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2888 Gepost op: 08 januari 2010 - 22:24:24

Vandaag  kon ik ook eindelijk mijn eerste MTM ophalen, ben erg tevreden met het resultaat. Ook had ik nog een RTW gekocht die erg verbouwd moest worden, deze was vandaag ook klaar.

Morgen foto's
if i stop lying i just disappoint you

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #2889 Gepost op: 08 januari 2010 - 23:37:04
Hey ik ben ook een tijdtje binnen geweest bij de SuSu in Rotterdam vanavond! Welke van de heren bij de maatafdeling was jij? Met het blauwe shirt?

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2890 Gepost op: 08 januari 2010 - 23:47:42
Ik was in AMS dus mij zal je niet gezien hebben.
if i stop lying i just disappoint you

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #2891 Gepost op: 08 januari 2010 - 23:49:22
Ik was in AMS dus mij zal je niet gezien hebben.

Ik verwar je met Nicky.

Aquarama

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2892 Gepost op: 11 januari 2010 - 11:56:45
Ze bemoeien zich niet met de bedrijfsvoering, de hoop om met Fokke samen te werken hebben ze al lang en breed opgegeven.

Vrij laat, maar dit is zo een onzin...
Ze hebben namelijk in het begin vrij nadrukkelijk hun stempel op de bedrijfsvoering gedrukt. Tegenwoordig alleen in een adviserende rol. Zat laatst met zowel Suit Supply als McGregor, in de vorm van ETP de corporate tak, aan tafel bij een aanbesteding. Dus ze zijn nu zelfs "concurrenten".

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2893 Gepost op: 12 januari 2010 - 01:33:10
Vrij laat, maar dit is zo een onzin...
Ze hebben namelijk in het begin vrij nadrukkelijk hun stempel op de bedrijfsvoering gedrukt. Tegenwoordig alleen in een adviserende rol. Zat laatst met zowel Suit Supply als McGregor, in de vorm van ETP de corporate tak, aan tafel bij een aanbesteding. Dus ze zijn nu zelfs "concurrenten".

Dan ken je Fokke nog niet.
Always have a better answer.

Aquarama

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2894 Gepost op: 12 januari 2010 - 11:49:39
Ik heb meer dan 4 jaar bij Suitsupply gewerkt, denk dat ik een stuk beter weet waar ik over praat dan jij....