Ik zal je post een klein beetje inkorten omdat er inderdaad spraken is van wat herhaling en, naar mijn mening, verwarring. Heb jij nu geconstateerd dat de constructie van RTW en MTM verschillend zijn van Suitsupply of niet? Indien zo, dan neem ik aan dat het MTM programma niet 'fused' is maar 'half-cavas'?
Bovenstaande was een reactie op het merkwaardige verhaal van Caesarius.
Hij liet daar weten dat naar zijn mening SuSu werk minder geplakt is dan ik voor doe komen.
Dat betwist ik: De constructie is hetzelfde als RTW van andere merken.
Zijn argument dat het 'geplakt zijn' in mindere mate aanwezig zou zijn, zou blijken uit het minder stug zijn van de pakken.
Bovenstaande reactie van mij komt neer op: De dikte en flexibiliteit van het gebruikte vlieseline heeft niets te maken met de constructie, en zelfs niet met kwaliteit. Dit doet er niet aan af dat de constructie gewoon standaard RTW is ('snelle constructie techniek', ook bekend als 'Japanese tailoring'). Een constatering dat een pak minder stug is, heeft weinig te maken met de mate van 'geplakt zijn'.
Inderdaad is er sprake van herhaling, namelijk een onderbouwing van wat ik eerder schreef.
Mijn conclusie was en is: SuSu RTW is gewoon standaard plakwerk. Niet meer, niet minder.
Iemand die anders wil beweren moet dat maar gewoon maar bewijzen, anders blijft het hierbij.
Zal er ook verder geen woorden meer vuil aan maken.
Dan RTW & MTM: Hierover heb ik niets geschreven. Ik weet niet of SuSu MTM ongeplakt is. Ook ik moet dus op de verhalen afgaan dat ze ongeplakt zijn. Of dit ook werkelijk het geval is, kan ik geen uitspraken over doen.
Maar dat was ook wel weer genoeg over dit onderwerp.
Het nut en het belang van de juiste informatie:
Tsja, ik ben nu al meerdere mensen tegenkomen die heilig dachten een ongeplakt SuSu pak gekocht te hebben (mede dankzij de informatie van de vekoper), en toch wel flink teleurgesteld waren toen ze er achter kwamen dat ze een standaard plakpak hadden.
Gewoon bad business.
Verder blijkt het dat zelfs op SF het niet duidelijk is wat ze nou bieden. Kijk maar eens in dit topic. Kost een hoop posts om vast te stellen wat ze nou verkopen. Lijkt mij nou ook niet echt de bedoeling.
Of er sprake is van kwade trouw, dat weet ik niet. Maar wat voor moeite kost het om even je persoon juist in te lichten? De term 'plakpak' is zo ingeburgerd dat het zelfs in programma's als Koefnoen terugkomt

(Kerstaflevering, karakter Fortuyn met polyester plakpak).
En ergens krijg ik toch wel het gevoel dat er misschien wel sprake is dat er enige opzet in het spel is. Fokke is een slimme marketing jongen. Hij hing pakken van de leverancier van Osjee tussen zijn speelgoed. Is gek op reclames in het 'grijze gebied'. Vergeleek zijn eigen spul met Corneliani om uit te leggen dat zijn supplychain veel minder tussenpersonen heeft...
Tsja ik weet het niet hoor...