Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166775 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2760 Gepost op: 20 december 2009 - 01:23:52
Ik ben ook benieuwd naar de kwaliteit van de kasjmier shawls en truien. Volgende week maar even langs gaan.

Het zal geen topkwaliteit zijn ala BC, maar dan betaal je ook andere prijzen. Wat ik heb gezien was netjes.

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2761 Gepost op: 21 december 2009 - 02:54:50
Heren,
Even snel een berichtje op het late tijdstip, voor ik er niet meer aan toe kom.
Afgelopen donderdag heb ik een telefoontje mogen ontvangen van Marcel uit het filiaal in Rotterdam...

*tromgeroffel*

Mijn MTM pak is binnen! Ik heb het de vrijdag erna opgehaald samen met een vriend die zich tegelijk heeft laten opmeten en wiens pak ook geleverd was.
We zijn beiden uitstekend geholpen door Marcel bij het afpassen. Mijn broek werd ter plekke onder het genot van een kopje koffie nog even een klein beetje vermaakt (het bassin mocht nog iets meer ingenomen), maar in totaliteit is de fit van beide pakken naar mijn mening 'spot-on'.
De Jasjes zijn strak, zonder ergens te trekken en sluiten dus goed aan. De opties, zoals ik die eerder vermeldde zijn ook goed doorgevoerd en erg netjes geworden. Ik meende zelfs op het label binnenin te lezen dat de voering van 100% Bemberg is (cupro?).  
De buitenstof voelt lekker licht aan en is van een mooie fijne kwaliteit. Ik vond het bijzonder plezierig om te zien wat het resultaat is van wat voorheen enkel bestond als een lijst met opties en een stofstaaltje.
Binnenkort heb ik wellicht een camera tot mijn beschikking en eventueel een geschikte fotograaf met interesse
< Bootstrap?  O:) >, waarna ik de nodige body shots zal posten van mijn pak en dat van mijn vriend.

Mediaman

• Gast
Reactie #2762 Gepost op: 21 december 2009 - 07:34:01
Van harte met je nieuwe pak en veel draagplezier gewenst!

stefanvg

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2763 Gepost op: 21 december 2009 - 09:50:55
Bij het bukken ben ik met mijn broek langs achter tegen de kant van een houten kast gestoten. Gevolg is dat er een lange scheur in mijn broek zit ter hoogte van mijn achterwerk. Het lapje stof hangt er wel nog volledig aan. Er is zo'n driehoekje uit dat er nu aan vasthangt langs één zijde (zo'n vijf centimeter langs elke zijde).

Valt dit nog te herstellen? Of mag het pak al naar de prullenbak? (was nog geen zes maanden oud)

Mediaman

• Gast
Reactie #2764 Gepost op: 21 december 2009 - 10:26:12
Met een dergelijke scheur, een winkelhaak, kan je de broek als verloren beschouwen. Afhankelijk van de stof en het model, zou je het jasje nog los kunnen dragen imho. Daar zijn op dit forum overigens ook een aantal tegenstanders van.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2765 Gepost op: 21 december 2009 - 10:28:54
Is hij op de naad open gescheurt? Dan zou het nog wel kunnen..

Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Aquarama

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2766 Gepost op: 21 december 2009 - 11:24:40
Het zal geen topkwaliteit zijn ala BC, maar dan betaal je ook andere prijzen. Wat ik heb gezien was netjes.

BC is geen topkwaliteit hoor. Gewoon goed in de markt gezet.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #2767 Gepost op: 21 december 2009 - 14:26:10
...
Binnenkort heb ik wellicht een camera tot mijn beschikking en eventueel een geschikte fotograaf met interesse
< Bootstrap?  O:) >, waarna ik de nodige body shots zal posten van mijn pak en dat van mijn vriend.

Leuk! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

JMB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2768 Gepost op: 23 december 2009 - 19:56:51
Mailtje gekregen met de mededeling dat de winter pakken in de aanbieding (199e) zijn, 27 modellen te bekijken via http://www.suitsupply.nl/#/collection/promotions/P2555/.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2769 Gepost op: 23 december 2009 - 20:21:51
Het probleem zit hem in het feit dat de constructie van RTW SuSu nooit is vast komen te staan: half-canvas of niet?

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2770 Gepost op: 23 december 2009 - 20:29:46
Tsja, het is en blijft gewoon net zo geplakt als een pak van de H&M, Zara, We, Setpoint, Bijenkorf, etc. etc. etc.

Of je dat half-canvas wil noemen of niet, maakt mij niet uit. Ik maak zelf gewoon een splitsing tussen geplakt en ongeplakt. En SuSu (iig RTW, weet niet hoe het met de huidige MTM zit) is gewoon geplakt, met lijmvlies over het gehele voorpand. En dat terwijl sommige verkopers (waarvan enkele op Schiphol geen Nederlands spreken) beweren dat ze tijdens de opleiding te horen krijgen dat ze ongeplakt zijn 'with seperate non glued horse hair'...
Netjes? Nou nee...

Maar verder wel gewoon leuke nette plakpakken, maar niets bijzonders. In leuke stofjes is 200 ekkies geen gekke prijs. Werkende knoopsgaatjes zijn wel schattig en de modellen vind ik wel netjes. Pasvorm is bij bepaalde uitvoeringen beter dan menig ander merk.

Maar is het allemaal zo bijzonder.. Nou nee...

koenie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2771 Gepost op: 23 december 2009 - 20:55:40
Het probleem zit hem in het feit dat de constructie van RTW SuSu nooit is vast komen te staan: half-canvas of niet?

Ach, voor mij is dit geen enkel probleem. Voor mij zijn het gewoon goed zittende pakken voor een zeer nette prijs. Zo heb ik vandaag 1 vd flannel-pakken uit actie (uit de post van JMB) gekocht. Zoiets vind je bijna nergens voor die prijs. Hij zit erg goed. Ben er erg blij mee, een leuk pak voor "er bij".

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2772 Gepost op: 23 december 2009 - 21:03:21
Of je dat half-canvas wil noemen of niet, maakt mij niet uit. Ik maak zelf gewoon een splitsing tussen geplakt en ongeplakt.
Dat is niet zo mooi, Confrère. Half-canvas is namelijk toch echt iets anders als fused. Bovendien is full-canvas zeldzaam, zeker in Nederland.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2773 Gepost op: 23 december 2009 - 21:57:23
[...] met lijmvlies over het gehele voorpand.[...]

Dit noem ik ook geplakt.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2774 Gepost op: 23 december 2009 - 22:03:43
Wauwie. Andermaal kunnen we stellen dat goedkoop duurkoop is.