Heren,
Even snel een berichtje op het late tijdstip, voor ik er niet meer aan toe kom.
Afgelopen donderdag heb ik een telefoontje mogen ontvangen van Marcel uit het filiaal in Rotterdam...
*tromgeroffel*
Mijn MTM pak is binnen! Ik heb het de vrijdag erna opgehaald samen met een vriend die zich tegelijk heeft laten opmeten en wiens pak ook geleverd was.
We zijn beiden uitstekend geholpen door Marcel bij het afpassen. Mijn broek werd ter plekke onder het genot van een kopje koffie nog even een klein beetje vermaakt (het bassin mocht nog iets meer ingenomen), maar in totaliteit is de fit van beide pakken naar mijn mening 'spot-on'.
De Jasjes zijn strak, zonder ergens te trekken en sluiten dus goed aan. De opties, zoals ik die eerder vermeldde zijn ook goed doorgevoerd en erg netjes geworden. Ik meende zelfs op het label binnenin te lezen dat de voering van 100% Bemberg is (cupro?).
De buitenstof voelt lekker licht aan en is van een mooie fijne kwaliteit. Ik vond het bijzonder plezierig om te zien wat het resultaat is van wat voorheen enkel bestond als een lijst met opties en een stofstaaltje.
Binnenkort heb ik wellicht een camera tot mijn beschikking en eventueel een geschikte fotograaf met interesse
< Bootstrap?

>, waarna ik de nodige body shots zal posten van mijn pak en dat van mijn vriend.