Dat is niet zo mooi, Confrère. Half-canvas is namelijk toch echt iets anders als fused. Bovendien is full-canvas zeldzaam, zeker in Nederland.
Tsja, als jij verdere afsplitsing wil maken, mag je dat van mij doen. Die afsplitsingen zijn uiteraard te maken, dat weet ik.
Maar als ergens over het voorpand vlieseline zit, is dat voor mij gewoon een plakpak en stop ik er liever geen geld in.
Ik spaar liever gewoon door voor iets met een loszittende canvas laag. Zo bijzonder is dat niet, kun je bij elke Osjee, Pelger, etc. kopen.
En zelfs SuSu MTM is blijkbaar nog steeds ongeplakt... En tjsa, of je dan liever 200 euro uitgeeft voor een leuk plakpak in een leuk stofje, of dat je liever zegt toch zonde van die 200 euro als ik voor 300 erbij een pak heb dat net iets beter zit en niet geplakt is. Tsja, dat is natuurlijk een persoonlijke keus.
Ik heb de binnenkant van een recent SuSu pak gezien, en dat is gewoon hetzelfde verhaal als een willekeurig pak van een 'heren modezaak' of een textielboer als H&M, Zara, etc. Oftewel, niet bijzonder. Vergelijkingen met Savile Row of wat voor Bespoke dan ook zit niemand hier te maken, en zou ook gekkenwerk zijn.
Als je SuSu RTW dus wil gaan vergelijken, moet je dat vooral doen met zulke zaken. En dan vooral letten op wat voor stof, pakvorm en gadgets (open knoopsgaatjes etc) je voor je geld krijgt.
Waarschijnlijk is zo'n SuSu dan nog steeds de beste keuze. Tenzij een ander merk voor jou lichaam toevallig beter zit, of je meer voor een bepaalde look gaat (ik merk dat Zara bijvoorbeeld voor heel korte jasjes gaat, structured schouder en hoge armsgaten).
Bij SuSu heb je trouwens best veel keus uit verschillende pasvormen/modellen voor hun RTW spul, ook wel een pluspunt.
Anyways, ik hoop dat SuSu ongeplakt blijft voor zijn MTM programma en dat de verkopers niet meer met verhalen aankomen dat hun RTW ongeplakt is. Want dat laatste is iig niet het geval, tenzij ik tegenbewijs krijg. Maar ben de laatste tijd toch regelmatig bij SuSu binnengelopen om het te checken, dus ik denk niet dat het geval zal zijn. Eerlijke verkopers die zelf wel iets van het product afweten (buiten de verhaaltjes van de training dus) geven trouwens ook gewoon toe dat het RTW spul geplakt is.
Trouwens geen kritiek op SuSu verder (behalve dat het niet netjes is om plakspul te verkopen als ongeplakt): Mooie prijs/kwaliteit producten, mooie bedrijfsstructuur, sterke marketing.