Zo, ik ben net terug van een lange sessie bij de suitsupply, waar ik vakkundig geholpen ben door Marcel. Ik moet zeggen de ervaring was erg leuk en het krijgen van 200 euro korting ook!
Ik heb na lang wikken en wegen gekozen voor een donkerblauw birdseye stof uit de s130 bunch. Wellicht dezelfde als mad hatter; dat durf ik niet te zeggen, maar het was naar mijn mening veruit de mooiste stof die aan mijn eisen voldeed.
Daarnaast bleek het model London uit de make 1, zoals in deze draad al eerder beschreven, het beste bij mijn lichaamsbouw te passen. Dit was voor mij in één oogopslag duidelijk. Het betreft in mijn geval een tweeknoops jasje, met klepzakken en geen ticket pochet. De voering is een mooie rode kleur. Helaas waren hier geen patroontjes mogelijk.
De broek heeft steekzakken en gepaspelleerde kontzakken. Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor riemlusjes en bretelsknopen. Je moet uiteindelijk een keuze maken en we zullen zien wat het wordt. Fout kan het in ieder geval niet zijn. Daarnaast is een afterdinner split standaard.
Uiteraard werden er tal van zaken aangepast aan zowel de broek als het jasje. De knopen zijn wat licht bruin en iets mat. Deze zijn wel van plastic, hoorn is niet mogelijk bij make 1.
Omdat ik net niet tot aan het bedrag van 700 euro kwam, heb ik ook nog een lichtblauw herringbone maatshirt besteld. Uiteraard met mother of pearl knopen. Er wordt gewerkt met passhirts en ik er zeker van dat het resultaat erg mooi wordt.
Nu is het een aantal weken wachten (iets minder voor het shirt) voordat ik weer een afspraak kan maken voor de afpas sessie. Ter zijner tijd zal ik u allen verblijden (?!) met wat foto's!
Groeten,
Bootstrap