Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531568 keer gelezen)

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] SuitSupply
Reactie #795 Gepost op: 02 februari 2012 - 12:47:13

De aanpassing heb ik proberen weer te geven met rode en groene lijnen op de foto.

Yoke is in totaal een centimetertje o.i.d. te lang zoals mooi aangegeven door Punt. Mouwtjes zouden wat minder stof mogen, met name rond de bovenarm. Of je moet eens wat mannelijke pushups doen :mrgreen:

Ik ben voornemens om binnenkort eens een tweede MTM shirt bij de SuitSupply te bestellen. Uiteraard met wijzigingen die destijds geopperd werden. Wel moet ik zeggen dat het shirt nu beter past dan op de foto's destijds, nog voor wassen en dragen.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #796 Gepost op: 06 februari 2012 - 17:53:59
Wat mij betreft de aanpassingen:

Yoke centimeter korter
    Mouwen versmallen, met name op de bovenarm
    Mouwen langer om te compenseren voor bovenstaande aanpassingen + centimeter extra (ik vind ze nu wat kort)
    Shirt langer
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Donz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #797 Gepost op: 26 februari 2012 - 00:11:16
Mijn maatshirt van Suit Supply opgehaald. Prachtig geworden, maar heb het gevoel dat deze bij de borst iets te strak zit. Heb even geen foto paraat om deze hier te posten en jullie mening te peilen. Over twee weken heb ik een afspraak om mijn trouwpak op te laten meten, ik zal het shirt dan aantrekken. Ga er vanuit dat expert Marcel mijn mening deelt, en met dezelfde oplossing zal komen als ik hier bij 3000 las.

En inderdaad, iets later dan gepland, maar SuSu kwam met de beste oplossing. Nameten, fout toegeven, excuus aanbieden en zo spoedig mogelijk een nieuw exemplaar laten maken.

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #798 Gepost op: 01 april 2012 - 16:16:34
In de online store van Suit Supply zie ik dat ze nu ook Extra Slim Fit shirts verkopen, heeft iemand ervaring met deze shirts te opzichte van de "normale" Slim Fit shirts? Ooit wel eens een Slim Fit shirt van SuSu gepast, maar dat zat voor geen meter bij mij (te ruim).

vittorio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #799 Gepost op: 01 april 2012 - 17:28:07
Jep, betere fit! Gewoon eens gaan passen zou ik zeggen  :)
Classics never run out of style

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #800 Gepost op: 03 april 2012 - 21:36:56
De extra slim fit heb ik nog steeds moeten laten innemen... Was overigens eerste RTW in ages :') Ze hebben nog steeds geen jeans-achtige stofjes in maatwerk-assortiment.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #801 Gepost op: 03 april 2012 - 22:41:00
Misschien moet je eens gaan eten Dragoon ;-)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #802 Gepost op: 02 mei 2012 - 14:38:58
Ik was net eens even op de SuitSupply site aan het kijken naar de hemden.  Ik merkte dat ze een nieuwe fit hebben genaamd "SuitUp".
Ik had die fit nog niet eerder gezien, dus ik denk dat het iets nieuw is.  Hier staat gedetailleerde informatie.
Dat hemd heeft o.a. MoP buttons en wat handwerk als ik de uitleg erbij mag geloven.  Lijkt me een vrij mooie prijs voor al die features, of niet?

vittorio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #803 Gepost op: 02 mei 2012 - 15:17:11
Eerder kreeg ik nooit shirts bij deze fit, maar nu dus alleen deze ene.

Interessant, maar eens langsgaan voor de fit  :D

ben benieuwd  :o

vittorio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #804 Gepost op: 02 mei 2012 - 15:20:56
Suit Up Shirt

The Suit Up shirt is the preferred choice for connoisseurs. The shirts are produced of pure cotton, made from 140/2 yarns which guarantees a superior quality and a soft and silky feel. The two-ply yarn (two yarns twisted together to become one yarn) utilized here provides durability over time. For the trained eye this shirt offers many luxurious features such as its extra fine stitching: 45 per 2 inches (9 per cm), hand stitched AMF stitching and button holes, hand sewn pleated shoulders and removable collar stays (should be removed before dry cleaning or pressing). Other refined details include the hand stitched side seam gusset, the mother of pearl buttons and the split yoke, extra noticeable in the striped version of these shirts. The Suit Up shirt is similar to our extra slim fit in terms of fit though slightly wider around the chest.

[attachment deleted by admin]

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #805 Gepost op: 02 mei 2012 - 16:37:12
Klinkt als hetzelfde hemd dat Oger voert in RED MTM en P. Johnsons in Australië.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #806 Gepost op: 02 mei 2012 - 17:02:02
Is Munro idd.
Ik heb daar pas 1 van laten maken. Thomas Mason stofje.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #807 Gepost op: 02 mei 2012 - 17:07:20
Is Munro idd.
Ik heb daar pas 1 van laten maken. Thomas Mason stofje.

Van the Red?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #808 Gepost op: 02 mei 2012 - 17:15:59
Nee, Munro.
Vriend van me heeft een kledingzaak. Heb een blauwe blazer laten maken en meteen een wit katoenen shirt laten aanmeten. MTM jasjes die nog geleverd moesten worden zagen er prima uit. Jasje wat ik heb laten maken heeft veel handwerk, full canvas en stof van Loro Piana. Ik was ervan onder de indruk, ook van  de prijs trouwens. Over een week of 3 zou het klaar moeten zijn. Grappig detail zijn de zakken a la Sciamat.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #809 Gepost op: 02 mei 2012 - 17:30:09
Nee, Munro.
Vriend van me heeft een kledingzaak. Heb een blauwe blazer laten maken en meteen een wit katoenen shirt laten aanmeten. MTM jasjes die nog geleverd moesten worden zagen er prima uit. Jasje wat ik heb laten maken heeft veel handwerk, full canvas en stof van Loro Piana. Ik was ervan onder de indruk, ook van  de prijs trouwens. Over een week of 3 zou het klaar moeten zijn. Grappig detail zijn de zakken a la Sciamat.

Ok, winkel in 't Zuiden? Ben benieuwd hoe het je bevalt.