Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531570 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] SuitSupply
Reactie #810 Gepost op: 02 mei 2012 - 17:32:44
In Weert.
Denk dat het wel wat wordt. ;)

E.J.

• Gebruiker
  • Niets boven nieuw.
    • Bekijk profiel
Reactie #811 Gepost op: 02 mei 2012 - 18:37:43
Vandaag op de fiets gestapt naar Hengelo en twee rtw shirtjes gekocht, wit en wit met rood streepje - best aardig. De fit was 'slim' maar ik hoop dat ze nog wat krimpen in de wasmachine.
Met bijkans beschamend gemak te plagiėren te parodiėren en via enigerlei andere vormen van ordinair jatwerk te exporteren.

Donz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #812 Gepost op: 03 mei 2012 - 09:49:06
En inderdaad, iets later dan gepland, maar SuSu kwam met de beste oplossing. Nameten, fout toegeven, excuus aanbieden en zo spoedig mogelijk een nieuw exemplaar laten maken.

De beste oplossing klonk zo mooi, ware het niet dat ik nu, bijna vier maanden later, nog altijd geen prachtig passend shirt heb. Sterker nog, bij mijn tweede maatshirt bleken weer geheel andere zaken niet volgens afspraak te zijn. Aangezien dit mijn trouwshirt is baal ik hier gruwelijk van, deze zal niet meer op tijd klaar zijn.

Al met al: twee maatshirts besteld, twee keer niet in orde, en inmiddels zijn we een half jaar verder, en heb ik nog altijd geen ultiem shirt in de kast hangen.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #813 Gepost op: 03 mei 2012 - 09:59:09
Vervelend voor je Donz.
Bij mij is er ook wel eens iets fout gegaan, werd altijd snel en keurig opgelost ( kosteloos 1x gratis das als compensatie)
Be yourself no matter what they say

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitą - modern tailors
Reactie #814 Gepost op: 03 mei 2012 - 10:22:52
Zou je wellicht foto's van het eerste en tweede hemd kunnen posten en welke opmerkingen je had? Wellicht geeft het je nieuwe inzichten.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitą - modern tailors

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #815 Gepost op: 03 mei 2012 - 11:00:23
Sergio ruikt handel.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #816 Gepost op: 03 mei 2012 - 11:10:12
Nou, ontzettend.

Vanitą - modern tailors

vittorio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #817 Gepost op: 03 mei 2012 - 12:08:29
Donz, wat ontzettend brak. Wat is er bij het laatste shirt allemaal misgegaan dan?

Mijn ervaring is wel dat sommige verkopers van SuSu erg weinig weten en nog minder kunnen...
Classics never run out of style

Donz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #818 Gepost op: 04 mei 2012 - 09:42:47
Zou je wellicht foto's van het eerste en tweede hemd kunnen posten en welke opmerkingen je had? Wellicht geeft het je nieuwe inzichten.

Foto's niet, maar kan het wel beschrijven:

Shirt 1 bleek op de borst te strak. Nameten gaf aan dat hier 4 cm minder ruimte was dan opgemeten. Rond de buik idem, al kwam dat hier wel aardig uit omdat hier eea inmiddels vanaf getraind was. Maar dan nog, het was niet zoals gemeten, en dus ook niet zoals besteld.

Shirt 2: juist te wijd op de borst, en ook boordmaat iets te wijd. Hier passen met gemak twee vingers tussen. Boven elkaar welteverstaan.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #819 Gepost op: 04 mei 2012 - 10:19:13
al dat peperdure semi-maatwerk valt tegen. gewoon uit het rek en desnoods naar een goede turk.
live and let die

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #820 Gepost op: 04 mei 2012 - 11:01:23
Iets met scheren en een kam, wolf.

Vanitą - modern tailors

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #821 Gepost op: 04 mei 2012 - 11:02:06
Foto's niet, maar kan het wel beschrijven:

Shirt 1 bleek op de borst te strak. Nameten gaf aan dat hier 4 cm minder ruimte was dan opgemeten. Rond de buik idem, al kwam dat hier wel aardig uit omdat hier eea inmiddels vanaf getraind was. Maar dan nog, het was niet zoals gemeten, en dus ook niet zoals besteld.

Shirt 2: juist te wijd op de borst, en ook boordmaat iets te wijd. Hier passen met gemak twee vingers tussen. Boven elkaar welteverstaan.

Bummer zeg, wekt de indruk dat ze iets te veel hebben gecompenseerd. Ze waren natuurlijk bevreesd dat het weer iets te strak zou zijn maar hebben net wat te veel gedaan.

Vanitą - modern tailors

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #822 Gepost op: 04 mei 2012 - 13:00:43
Dat zij bij het tweede hemd hebben overgecompenseerd zou kunnen, maar ik begrijp niet hoe het mogelijk is dat een hemd anders uitvalt dan opgemeten.

Als men een order plaatst bij het atelier met bepaalde afmetingen voor het hemd en het uiteindelijke product valt 4cm kleiner, vervolgens groter uit dan bedoelt gaat er daar iets mis.

Dat lijkt me niet te wijten aan degene die opmeet, maar aan een atelier dat orders niet volgens specificatie produceert.

Balen dat het tegenvalt en dat je nu zonder hemd zit voor die mooie gelegenheid.

vittorio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #823 Gepost op: 04 mei 2012 - 21:26:01
Inderdaad zonde voor je bruiloft...

Valt me wel tegen, met zo'n passhirt 1 a 2 cm eraf/erbij kan toch niet zo heel moeilijk zijn... (blijkbaar wel dus)
Classics never run out of style

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #824 Gepost op: 04 mei 2012 - 23:40:34
...met zo'n passhirt 1 a 2 cm eraf/erbij kan toch niet zo heel moeilijk zijn...

Het zou ook nog kunnen dat SuSu op basis van -/+ van het basispatroon van het pashemd werkt bedenk ik mij zojuist.
In dat geval zou Sergio gelijk hebben, dan hebben ze de tweede keer overgecompenseerd.

Maar in het andere geval blijf ik erbij, als je aangeeft aan het atelier dat een hemd een halve borstomtrek van een bepaalde waarde moet hebben, deze er ook gewoon zo uit zou moeten komen.