Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531574 keer gelezen)

patrique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] SuitSupply
Reactie #825 Gepost op: 06 mei 2012 - 01:38:42
Shirt 2: juist te wijd op de borst, en ook boordmaat iets te wijd. Hier passen met gemak twee vingers tussen. Boven elkaar welteverstaan.

Heb je het hemd al gewassen, Donz? Na de eerste keer wassen en strijken wil een shirt nog wel eens wat krimpen. Dat kan misschien net het verschil maken tussen niet goed en acceptabel.

Blijft uiterst slordig natuurlijk, maar misschien dat er nog wat te redden valt

Donz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #826 Gepost op: 07 mei 2012 - 09:45:35
Heb je het hemd al gewassen, Donz? Na de eerste keer wassen en strijken wil een shirt nog wel eens wat krimpen. Dat kan misschien net het verschil maken tussen niet goed en acceptabel.

Blijft uiterst slordig natuurlijk, maar misschien dat er nog wat te redden valt

Gisteren voor de derde keer. Gaat bij borstomtrek verwacht ik wel iets helpen, maar boordmaat gaat daardoor echt niet kleiner worden. Thnx voor het meedenken.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #827 Gepost op: 12 juni 2012 - 15:58:59
Nee, Munro.
Vriend van me heeft een kledingzaak. Heb een blauwe blazer laten maken en meteen een wit katoenen shirt laten aanmeten. MTM jasjes die nog geleverd moesten worden zagen er prima uit. Jasje wat ik heb laten maken heeft veel handwerk, full canvas en stof van Loro Piana. Ik was ervan onder de indruk, ook van  de prijs trouwens. Over een week of 3 zou het klaar moeten zijn. Grappig detail zijn de zakken a la Sciamat.

Heb je dit jasje al binnen Bogart?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #828 Gepost op: 12 juni 2012 - 17:06:55
Ja.
Prima.
Krijgt binnenkort nieuwe stalen voor herfst/winter binnen.
Zouden hele mooi ruitjes tussen zitten.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #829 Gepost op: 22 juni 2012 - 08:37:14
Even een algemene boodschap voor meelezende suitsuppliers: svp kappen met die kolderieke cutawayboorden. Als je deze zonder das draagt lijken ze op damesshirts uit de jaren tachtig. Een gigantische misser. Heb nu al verschillende rtw-hemden moeten laten hangen -- en dat vind ik jammer.
Laatst bewerkt op: 22 juni 2012 - 09:16:49 door Swann

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #830 Gepost op: 22 juni 2012 - 08:56:23
Hoi Swann.

Mediaman

• Gast
Reactie #831 Gepost op: 22 juni 2012 - 09:23:54
Even een algemene boodschap voor meelezende suitsuppliers: svp kappen met die kolderieke cutawayboorden. Als je deze zonder das draagt lijken ze op damesshirts uit de jaren tachtig. Een gigantische misser. Heb nu al verschillende rtw-hemden moeten laten hangen -- en dat vind ik jammer.

Leuk Swann, doet een Amadeusje.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #832 Gepost op: 22 juni 2012 - 09:25:19
Ha Bill.

* * *

Ik zal e.e.a. binnenkort met foto's staven. De laatste keer dat ik een stapel shirts meenam, zaten er twee met zo'n lullig kraagje tussen. Echt geen gezicht. Voor mij was SuSu het adres voor betaalbare duizenddingendoekje-shirts, maar al die gekunstelde frutsels gooien ineens roet in het eten.

En dan heb ik het niet eens over die enorme piekrevers op hun single breasted-jasjes en die rare dunne wittige biesjes op het hun breiwerk. Als kleding de eeuwigheid niet haalt, moet keer op keer weer nieuw gekocht worden. Dat zal het wel zijn.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #833 Gepost op: 22 juni 2012 - 09:27:22
Leuk Swann, doet een Amadeusje.

Integendeel: ik probeer de dingen die ik bekritiseer, en zeg niet zomaar dingen om iets te zeggen. Een teleurgestelde consument.

* * *

Wat vind jij dan van die boorden, MM? De linker is de meest normale, de middelste twee zijn in mijn bezit en vallen al merkwaardig. Over de rechter wil ik me niet eens uitlaten.

Edit: plaatje toegevoegd
Laatst bewerkt op: 22 juni 2012 - 09:34:50 door Swann

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #834 Gepost op: 22 juni 2012 - 09:41:16

De linker is nog te pruimen, de rest ziet er exact uit zoals jij het hierboven omschreef; almost female en met das geen gezicht.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #835 Gepost op: 22 juni 2012 - 09:47:30
Potverdrie, heeft MM dan toch gelijk? Mannen, corrigeer me als ik het niet goed zie... Ben ik écht een ouwe lul aan het worden?

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #836 Gepost op: 22 juni 2012 - 09:49:37
Gelijk Swann. Daarom ben ik ook niet blij met de drie shirtjes die ik heb van de pakkenboer.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #837 Gepost op: 22 juni 2012 - 10:04:30
die met dat rode lintje is wat duurder zag ik op de site ( heb me maar eens verdiept in hun huidige aanbod na de mail van Swann)
heeft iemand deze al in bezit? dat prijsverschil zit m in?????? MoP knoopjes en verder??
Be yourself no matter what they say

Mediaman

• Gast
Reactie #838 Gepost op: 22 juni 2012 - 10:10:37
Wat vind jij dan van die boorden, MM? De linker is de meest normale, de middelste twee zijn in mijn bezit en vallen al merkwaardig. Over de rechter wil ik me niet eens uitlaten.

Hap, hap,....  :mrgreen:

Extreme cut-away hoeft van mij ook niet; dat de boordpunten ter hoogte zitten van je oorlellen zeg maar.

Cut-aways zonder das draag ik graag, is een klassiek boord.

Verwijfd zijn we sowieso hier met onze tassels, stofjes en printjes.

Maar met de wetenschap dat achter mijn gulp een python woont heb ik daar vrede mee.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #839 Gepost op: 22 juni 2012 - 10:12:06
Maar met de wetenschap dat achter mijn gulp een python woont heb ik daar vrede mee.

:-D
Be yourself no matter what they say