Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531569 keer gelezen)

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] SuitSupply
Reactie #855 Gepost op: 22 juni 2012 - 17:46:17
Had de das even vlug omgeknoopt, voor het idee. Storender vind ik hoe de boord valt zonder das, een beetje als een pyjamakraag. Niet?

Edit:

@Swann; en als je het shirt open draagt vind je het vreemd zitten? Het oogt wat rommelig, misschien door de houding en de foto. Draag je er baleinen in?

@Mediaman -- ja, ik vind het bijzonder vreemd zitten. Geen baleinen, maar dan nog. De 'hoek' is niet goed, ziet er te verwijfd uit nu.
Laatst bewerkt op: 22 juni 2012 - 17:50:24 door Swann

E

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #856 Gepost op: 22 juni 2012 - 17:55:39
Deze zit wat minder rommelig en is volgens mij even ver gesneden (al lijkt die van jou verder gesneden doordat je kraag meer naar buiten hangt) en daarop vind ik het wel een erg mooie kraag.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #857 Gepost op: 22 juni 2012 - 18:05:02
^
Dit is toch een enorm lelijk boord? Of zie ik het nu verkeerd? Meerdere meningen svp.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #858 Gepost op: 22 juni 2012 - 18:11:49
Ik heb ze liever minder weggesneden.
Kraag zal niet zo mooi zitten onder een jasje.

Mediaman

• Gast
[Shirts] SuitSupply
Reactie #859 Gepost op: 22 juni 2012 - 18:14:30
Ik zie het, vrouwelijk vind ik het niet direct. Als je een cut-away boord wil hebben in voor jou de juiste hoek moet je voor bespoke gaan. Ettemadis/Amir heeft zijn eigen variant dacht ik, dus jou variant moet ook kunnen. Collo di Swann.

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #860 Gepost op: 22 juni 2012 - 18:27:17
Die paarse is te extreem. Vanuit praktisch (en economisch) oogpunt wil ik niet ieder shirt met drie type boorden in m'n kast hebben hangen. Een voor met das, een voor zonder en dan nog echt casual shirts (bd) vind ik iets teveel van het goede.

Dat shirt wat je laat zien doet door de dunne knoop en de cutaway wat hip aan. Wellicht bij een formele setting iets té, maar met een broek/jasje combinatie prima? 

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #861 Gepost op: 22 juni 2012 - 18:38:28
Ik zie het, vrouwelijk vind ik het niet direct. Als je een cut-away boord wil hebben in voor jou de juiste hoek moet je voor bespoke gaan. Ettemadis/Amir heeft zijn eigen variant dacht ik, dus jou variant moet ook kunnen. Collo di Swann.

Ik hoef allerminst een cut-away. Dit shirt heb ik per abuis gekocht. Suit Supply heeft weinig keus wat normale boorden betreft, daar was het mij om te zeggen. Ze zijn doorgeslagen, en dat vind ik jammer. Koop graag een stapeltje van het rek voor casual gebruik, tuin of whatsoever, maar stoor me zogezegd aan die rare boorden.
Laatst bewerkt op: 22 juni 2012 - 18:43:25 door Swann

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #862 Gepost op: 22 juni 2012 - 18:43:12
Met das mooier dan zonder, maar de boord is los te feminin en precies wat Bogart opmerkt om 18.11.49 
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #863 Gepost op: 22 juni 2012 - 19:27:34
Suit Supply heeft weinig keus wat normale boorden betreft, daar was het mij om te zeggen. .

Gek. Laatste drie bezoekjes wat shirts uit de kast getrokken daar, allemaal normale boord. Begrijp je bezwaar Swann, heb je dit bij meerdere vestigingen ondervonden?
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #864 Gepost op: 22 juni 2012 - 19:35:50
Gek. Laatste drie bezoekjes wat shirts uit de kast getrokken daar, allemaal normale boord. Begrijp je bezwaar Swann, heb je dit bij meerdere vestigingen ondervonden?

Utrecht en Zaltbommel. En dan vooral het huidige seizoen. Vorige seizoen was ook niet best trouwens, maar toen lette ik alleen op maat en stof. Vlug drie shirts uit het rek, en er bij thuiskomst achter komen dat er twee misbaksels tussen zaten.
Laatst bewerkt op: 22 juni 2012 - 19:38:20 door Swann

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #865 Gepost op: 22 juni 2012 - 19:38:31
Ik ben in R'dam en Laren binnengelopen.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #866 Gepost op: 22 juni 2012 - 19:42:11
Utrecht en Zaltbommel. En dan vooral het huidige seizoen. Vorige seizoen was ook niet best trouwens, maar toen lette ik alleen op maat en stof. Vlug drie shirts uit het rek, en er bij thuiskomst achter komen dat er twee misbaksels tussen zaten.
Zit er zelfs in Zaltbommel een SuSu? Ik geloof niet dat ik ooit in dat plaatsje geweest ben (wat schandalig is voor iemand die Martinus Nijhoff bewondert natuurlijk), maar voor SuSu hoef ik er dus niet heen.

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #867 Gepost op: 22 juni 2012 - 20:24:27
Zit langs de snelweg volgens mij...
//

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #868 Gepost op: 22 juni 2012 - 20:27:56
Zit langs de snelweg volgens mij...

Yep. Erg grote winkel, en bijna de gehele collectie in elke maat op voorraad.

Mediaman

• Gast
Reactie #869 Gepost op: 22 juni 2012 - 20:59:11
Rondgekeken op de Suit Supply site en de extreme cut-aways is wel een stapje te ver voor Suit Supply imo.