Ja dat had ik ook, maar het ziet er toch erg goed uit. Alleen de knopen vind ik zo zo. Welk materiaal is dat?
Dank u allen voor de positieve respons; ik weet niet welk materiaal het is, wat ik persoonlijk een leuk detail vind is de oneffenheden op de knopen alsof ze ruw gemaakt zijn, maar heb tevens gezien dat je er zelf geen schrammetje bij gemaakt krijgt,dus zal het materiaal ongetwijfeld hard zijn?!

Ik had eveneens de keuze de knopen te vervangen door andere exemplaren met ander lay-out/kleur/vorm, maar op de een of andere manier vind ik deze persoon erg leuk passen bij het geheel.
Inderdaad is de prijs [mede] bepalend geweest voor de aanschaf van uitsluitend een jasje en kan ik nu mooi combineren met mijn bestaande pantalon verzameling, zelf vind ik mijn zwart/blauwe pantalon erg mooi combineren met dit donker bruin.
Indien het jasje mij goed bevalt wordt de volgende een SB (ook zonder broek

en wellicht dat ik nadien ooit nog eens een jasje met broek aanschaf. :-k Maar wellicht ook niet, je koopt zowat een hele vakantie, voor de prijs van heel Kiton pak. :-k
Het materiaal is overigens helemaal top in draagcomfort en de pasvorm vooral op de schouders is heerlijk [Lasa pasvorm heet dat meen ik; bijna geen vulling{nodig} en toch goed afhangen]