Heren,
Gisteren ben ik bij Oger (Den Haag) langs geweest en heb daar flink wat tijd doorgebracht om een MtM pak uit het Red label samen te stellen. Achteraf bleek de stof die ik gekozen heb niet beschikbaar, een beetje jammer, want ze hadden dit ook gemakkelijk kunnen verifieren toen ik nog in de winkel was. Los van het feit dat het mij frustreert dat ik nu een redelijk deel van mijn zondag weggegooid blijk te hebben, baal ik er vooral van dat ik een alternatief moet gaan zoeken. Gelet op de zorg waarmee ik de stof heb geselecteerd kan ik nu al zeggen dat zij geen alternatief hebben dat aan mijn wensen voldoet.
De vraag aan jullie is dus waar ik, bij voorkeur in Den Haag of Rotterdam, maar Amsterdam zou eventueel ook kunnen, terecht zou kunnen voor maatwerk of semimaatwerk voor een prijs die ergens tussen de 600 en 900 euro ligt.
In DH zit op de Haagse Bluf zit La Chemiserie Traditionelle, maar over de shirts lees ik slechte ervaringen, iemand ervaring met een pak van LCT? En wat moet ik denken van Suit Supply, ik heb een enorme hekel aan de winkelketen en al helemaal aan het personeel, is het toch de moeite waard om dit voor of maatwerk of MtM werk te weerstaan? Verder ben ik erg benieuwd naar jullie aanbevelingen.