Heren, de kogel is door de kerk! het is tenslotte toch een Kiton geworden !!
Ik ben "gevallen" voor de heerlijke stof i.c.m. de perfecte pasform en de fantastische details, het wordt een "verlengd" RTW jasje uit de Blu serie, Super150 in de kleur bruin/antraciet met blauw en gouden pinstripes[uiteraard]
Een Sale in de Hamburgse Kiton uitverkoop, met een voor mij dus een niet te versmaden aanbieding, bovendien is het verschil met MTM hier veel te groot en wellicht dat ik een volgende maal als vergelijk eens een MTM van een "mindere"? stoffenmaker doe? :-k Maar voorlopig eerst even deze Kiton uitproberen ! \

/
Bij verschillende zaken op de test gegaan en tevens vergeleken met het {oosterse makelij} MTM jasje van mijn schoonzoon; de verschillen zijn {ook onderling} best groot te noemen, vooral toch in de soms prachtige stoffen en de heerlijke details {Italiaans}
Hierbij zijn Kiton en Attolini toch wel opvallend mooi [en duur] te noemen!
Ik weet dat ik een standaard 54 drop L7 ben en in de breedte niet(s) versteld hoeft te worden aan schouders of borst, maar vooral veel in de lengte van de mouw hoewel ik niet van "lange" mouwen hou.
Het is wel wennen aan de dunne stof i.c.m. het lage gewicht en het "vallen" ervan aan het lichaam; erg lekker! =D>
Het jasje wordt mij z.s.m. na aanpassing toegezonden en ik zal na aankomst hier wat foto's plaatsen.