Auteur Topic: Pakken algemeen  (680127 keer gelezen)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Pakken algemeen
Reactie #2535 Gepost op: 15 september 2025 - 15:15:04

Moeilijk om wat te roepen zonder referenties. Je moet het afstemmen op je lichaamsverhoudingen en algehele fit van het pak, lijkt me.

schoenmaat /2 las ik laatst ergens.
Klopt bij mij wel aardig, ik heb 42-43 en hou tegenwoordig 21cm aan als voetwijdte

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #2536 Gepost op: 15 september 2025 - 15:22:49

schoenmaat /2 las ik laatst ergens.
Klopt bij mij wel aardig, ik heb 42-43 en hou tegenwoordig 21cm aan als voetwijdte
Oh zou best kunnen, heb 42,5/43 en draag 21,5/22.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2537 Gepost op: 15 september 2025 - 17:18:40
Ik heb na jaren weer eens een nieuw pak gekocht en dat moet vermaakt worden. Is een donker blauwe Attolini geworden. Lichte flanel stof.

Vraagje: wat zouden jullie voor pijpwijdte aanhouden? Ik neem een omslag van 5cm.

5cm. omslag vind ik tegenwoordig wat veel, voor mezelf dan. Een halve cm. smaller maakt al veel verschil.

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2538 Gepost op: 16 september 2025 - 18:39:08
Thx. voor alle input. Het is 19 cm geworden (standaard bij Attolini). Toevallig was Vincenzo aanwezig (Truckshow bij Pauw de aankomende dagen). Die zei dat je meer naar je figuur moet kijken. Ik heb dunne (redelijk lange) benen en enkels en dan was 19 mooi in verhouding. Zeker niet smaller maar ook niet veel wijder.

Meteen maar een afspraak gemaakt voor het aanmeten van een jasje tijdens de Trunkshow. Nu even nadenken over de stof.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #2539 Gepost op: 16 september 2025 - 19:13:01
Thx. voor alle input. Het is 19 cm geworden (standaard bij Attolini). Toevallig was Vincenzo aanwezig (Truckshow bij Pauw de aankomende dagen). Die zei dat je meer naar je figuur moet kijken. Ik heb dunne (redelijk lange) benen en enkels en dan was 19 mooi in verhouding. Zeker niet smaller maar ook niet veel wijder.

Meteen maar een afspraak gemaakt voor het aanmeten van een jasje tijdens de Trunkshow. Nu even nadenken over de stof.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Top, classic je gaat voor een broek en je gaat weg met een broek en een jassie... je bent niet naar cerrato bij The Hand geweest? Avvo had daar ook een hele mooie broek laten aanmeten.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2540 Gepost op: 16 september 2025 - 19:14:08
Nieuw pak gekocht.

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2541 Gepost op: 17 september 2025 - 11:16:55
Inderdaad. Had een pak gekocht en nu een afspraak staan voor een los jasje.