Auteur Topic: Pakken algemeen  (680141 keer gelezen)

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #330 Gepost op: 01 januari 2010 - 23:03:42
Ze bemoeien zich niet met de bedrijfsvoering, de hoop om met Fokke samen te werken hebben ze al lang en breed opgegeven.
Always have a better answer.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #331 Gepost op: 02 januari 2010 - 13:28:46
Dat klinkt als behoorlijk standaard MTM werk, Leone. Wat kost dat?
Is het uiteindelijk ook.
euro 500 >
Ik ga binnenkort wellicht toch eens kijken bij The Italian Tailor in Zeist voor een niet te getailleerd maatpak; heeft iemand hier ervaring in/mee?
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #332 Gepost op: 02 januari 2010 - 13:29:39
SuitSupply is toch voor eenderde in handen van McGregor...
Wellicht kunnen ze in de keuken zien hoe het anders/beter kan? :-k + een vette :wink:
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #333 Gepost op: 02 januari 2010 - 13:47:58
Wat wel een leuke reactie oplevert is niet geheel conform de "richtlijnen" gekleed gaan dineren tijdens de kerst in een restaurant van een redelijk [goed] niveau. :wink:
Ik had mijn zwarte McGregor kostuum met rode pin stripe gecombineerd met een Hugo Boss "smoking" hemd icm. een Zegna MTM rood zijden rechte plastron[glanswitte achterkant] met briljantje, een Drake's glansrode pochet in puff style inclusief bruin/rode JL riem en schoenen.
Tussen het merendeel aan kikkertjes en dassen had deze combi zeer zeker de aandacht van een aantal dames, waarvan een enkele mij, na afloop van het diner, aanspraak met de vraag waar deze plastron te verkrijgen is.  :)
Laatst bewerkt op: 02 januari 2010 - 14:35:18 door Leone
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #334 Gepost op: 02 januari 2010 - 14:49:45
Al (b)lijk ik met mijn McGregor kostuums niet geheel SF bezig te zijn, doet mijn vrouw het wellicht beter?
Na haar voorkeur voor een totaal outfit van Yves Saint Laurent inclusief schoenen, lijkt ze nu een voorkeur te hebben haar patentlederen Zanotti enkellaars niet meer te willen combineren met YSL en is ze er in geslaagd te zijn een jasje met rokje van Brioni in nagenoeg dezelfde mode kleur van dit jaar te vinden: "Turtoise" (deze kleur is in werkelijkheid meer bruin dan aubergine, met dank aan de flitser]  is inmiddels binnen:

Ze heeft inmiddels zelfs "gedreigd" een Kiton (omdat de stof zo lekker aanvoelt ;-) pin stripe kostuum voor zichzelf aan te schaffen, dit als tegenhanger van mijn McGregor kostuums en dat ga ik ongetwijfeld verliezen?. :-k
Laatst bewerkt op: 02 januari 2010 - 14:52:57 door Leone
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #335 Gepost op: 02 januari 2010 - 14:51:15
Oneerlijke strijd. Met afstand.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #336 Gepost op: 02 januari 2010 - 15:08:48
Wat wel een leuke reactie oplevert is niet geheel conform de "richtlijnen" gekleed gaan dineren tijdens de kerst in een restaurant van een redelijk [goed] niveau. :wink:
Ik had mijn zwarte McGregor kostuum met rode pin stripe gecombineerd met een Hugo Boss "smoking" hemd icm. een Zegna MTM rood zijden rechte plastron[glanswitte achterkant] met briljantje, een Drake's glansrode pochet in puff style inclusief bruin/rode JL riem en schoenen.
Tussen het merendeel aan kikkertjes en dassen had deze combi zeer zeker de aandacht van een aantal dames, waarvan een enkele mij, na afloop van het diner, aanspraak met de vraag waar deze plastron te verkrijgen is.  :)

Waarschijnlijk liefhebbers van de paardesport?

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #337 Gepost op: 02 januari 2010 - 15:25:13
Waarschijnlijk liefhebbers van de paardesport?
Neen, integendeel durf ik bijna te beweren [alhoewel je dat eigenlijk iemand niet kunt aanzien] het is dan ook geen RTW standaard plastron voor paardengebruik, maar een MTM voor feestelijke aangelegenheden: 2 ongelijke laagjes zijde recht gesneden en over elkaar gedrapeerd, inclusief een nagenoeg onzichtbaar gemaakte "plastron bevestiging" aan de bovenzijde.
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #338 Gepost op: 02 januari 2010 - 15:25:56
Oneerlijke strijd. Met afstand.
Ga ik jou inziens dan toch "winnen"? :-k
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #339 Gepost op: 02 januari 2010 - 15:34:17
Neen, integendeel durf ik bijna te beweren [alhoewel je dat eigenlijk iemand niet kunt aanzien] het is dan ook geen RTW standaard plastron voor paardengebruik, maar een MTM voor feestelijke aangelegenheden: 2 ongelijke laagjes zijde recht gesneden en over elkaar gedrapeerd, inclusief een nagenoeg onzichtbaar gemaakte "plastron bevestiging" aan de bovenzijde.

OK,  waarschijnlijk beïnvloed door mijn eigen gedachte. ;)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #340 Gepost op: 02 januari 2010 - 16:02:44
Ga ik jou inziens dan toch "winnen"? :-k

Ik vrees dat je kansloos bent.

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #341 Gepost op: 02 januari 2010 - 16:09:02
Komop McGregor is een typisch burgerlijke-vader-op-leeftijd-confectiemerk nog net iets onder tommy hilfiger maar liggen vaak naast elkaar in de schappen. Totaal geen vergelijking dus en komt bij lange na niet in de buurt van de merken van je vrouw. (Zegt een broekkie van 23  ;-))
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #342 Gepost op: 02 januari 2010 - 16:20:55
Adrem. :mrgreen:

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #343 Gepost op: 02 januari 2010 - 17:06:28
Komop McGregor is een typisch burgerlijke-vader-op-leeftijd-confectiemerk nog net iets onder tommy hilfiger maar liggen vaak naast elkaar in de schappen. Totaal geen vergelijking dus en komt bij lange na niet in de buurt van de merken van je vrouw. (Zegt een broekkie van 23  ;-))
Het valt allemaal reuze mee hoor, mijn eerste McGregor kostuum kocht ik lang voor ik uberhaubt vader [op leeftijd] was en heb in deze shops nooit een Tommy Hilfiger in het vak ernaast zien liggen, daar had men nog nooit van gehoord en eigenlijk hangen er dan wederom McGregor suits ;-)
Wellicht ben ik toch niet zo merkgericht als mijn vrouw en misschien sneller tevreden?  :-k
PS. de meeste van mijn dochters zijn zelfs de genoemde gepasseerd, laat staan mijn vrouw. \:D/

Laatst bewerkt op: 02 januari 2010 - 17:08:25 door Leone
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #344 Gepost op: 02 januari 2010 - 17:09:14
Laat je niet stangen,Leone. ;)