Auteur Topic: Pakken algemeen  (680139 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Pakken algemeen
Reactie #315 Gepost op: 16 december 2009 - 21:13:53
Esquire NL is wat mij betreft nu echt compleet van het pad af, volgend hun nieuwsbrief één van de meest opvallende presentaties van de Pitti Uomo, de belgische ontwerper Jerôme Ruggiero.

Site: http://www.jeromeruggiero.com/

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #316 Gepost op: 16 december 2009 - 21:38:49
 :r
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #317 Gepost op: 30 december 2009 - 19:41:27
Lijkt mij sterk, zowel McGregor als John Lobb hebben niet de neiging tot "schreeuwen" en/of contrasteren; zij zijn voor mij al vele jaren betrouwbare en passende combi's ;-)

We zijn nog niet klaar met jou, Leone.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #318 Gepost op: 30 december 2009 - 19:51:48
Lijkt mij sterk, zowel McGregor als John Lobb hebben niet de neiging tot "schreeuwen" en/of contrasteren; zij zijn voor mij al vele jaren betrouwbare en passende combi's ;-)

Ik bekijk het de SF-way. :-^
En verder eens met Carwo. :mrgreen:

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #319 Gepost op: 01 januari 2010 - 14:21:29
We zijn nog niet klaar met jou, Leone.
Ik hou me aanbevolen voor {betere} suggesties en zal me schrap zetten ;-)
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #320 Gepost op: 01 januari 2010 - 14:22:34
Ik bekijk het de SF-way. :-^
Past McGregor niet in de SF way?  :-k
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #321 Gepost op: 01 januari 2010 - 14:40:57
Ik hou me aanbevolen voor {betere} suggesties en zal me schrap zetten ;-)
¨

Je hebt genoeg schoenen punt. Hevel eventueel resterend schoenenbudget over naar je pakkenbudget en vul dat budget aan. Het is tijd om je JL's van een passende pakomgeving te voorzien. Geef aan wat je zo bevalt aan McGregor en wat je voorkeuren zijn voor pakken/jasjes (qua pasvorm, uitstraling en stoffen) en waarvoor je ze gaat gebruiken.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #322 Gepost op: 01 januari 2010 - 16:48:08
Je hebt genoeg schoenen punt. Hevel eventueel resterend schoenenbudget over naar je pakkenbudget en vul dat budget aan. Het is tijd om je JL's van een passende pakomgeving te voorzien. Geef aan wat je zo bevalt aan McGregor en wat je voorkeuren zijn voor pakken/jasjes (qua pasvorm, uitstraling en stoffen) en waarvoor je ze gaat gebruiken.
Alleen met schoenen kom ik er niet toch? ik verwen mijn voeten idd. erg graag dus zijn goede sokken/kousen onontbeerlijk er hem ik gekozen voor Pal Zileri zijde zomer sokken en Burlington voor de winterperiode, plus Falke voor de eiland en bergen bezoekjes.
Mijn voorkeur voor McGregor heeft ongetwijfeld te maken met mijn behoudende inslag, waardoor mijn voorkeur voor John Lobb wellicht ook is ontstaan en gebleven.
Ik draag eigenlijk uitsluitend pakken volledig wol zonder toevoegingen omdat deze bijna altijd te dragen zijn en goed vallen, heb eveneens een duidelijke voorkeur voor niet veel getailleerd, omdat dit mijn bewegingsvrijheid te veel beperkt, de kleuren wisselen met het seizoen en draag graag een lengte streepje.
Vele merken hebben deze optie naast McGregor; een goed pak zonder lijm en tegen een alleszins redelijke prijs, velen zijn voor mij te getailleerd en val ik eigenlijk regelmatig terug op het "oude vertrouwde" -niet SF-? pak. :-k
Mooi is voor mij belangrijk, maar ondergeschikt aan aangenaam draagbaar, comfortabel en met een goede pasvorm voor mij zelf, vandaar mijn voorkeur voor JL en PZ.
Laatst bewerkt op: 01 januari 2010 - 17:41:17 door Leone
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #323 Gepost op: 01 januari 2010 - 17:27:03
Alleen met schoenen kom ik er niet toch? ik verwen mijn voeten idd. erg graag dus zijn goede sokken/kousen onontbeerlijk er hem ik gekozen voor Pal Zileri zijde zomer sokken en Burlington voor de winterperiode, plus Falke voor de eiland en bergen bezoekjes.

Mijn voorkeur voor McGregor heeft ongetwijfeld te maken met mijn behoudende inslag, waardoor mijn voorkeur voor John Lobb wellicht ook is ontstaan en gebleven.
Ik draag eigenlijk uitsluitend pakken volledig wol zonder toevoegingen omdat deze bijna altijd te dragen zijn en goed vallen, heb eveneens een duidelijke voorkeur voor niet veel getailleerd, omdat dit mijn bewegingsvrijheid te veel beperkt, de kleuren wisselen met het seizoen en draag graag een lengte streepje.
Vele merken hebben deze optie naast McGregor; een goed pak zonder lijm en tegen een alleszins redelijke prijs, velen zijn voor mij te getailleerd en val ik eigenlijk regelmatig terug op het "oude vertrouwde" niet SF? pak. :-k

Nu moet ik onmiddellijk toegeven dat ik McGregor niet als pakkenmerk ken (ik ken het merk van een jaar of 25 geleden van kinderkleding); ik kan me uit die tijd geen pakken van het merk herinneren; ik dacht dat ze dat er de laatste jaren hebben bijverzonnen; correct me if I'm wrong, want ik heb het merk niet goed gevolgd de laatste jaren. Ik dacht ook dat McGregor een beetje in het Van Gils-segment zat; en in dat geval vraag ik me sterk af of er geen lijm in zit. Ik zal m'n voorbereiding verbeteren, Leone; ik ga googelen.

(@mod: kan dit naar Pakken algemeen; had ik eerder zelf kunnen doen, maar dat is nu een beetje laat.)

Edit: bedankt, Jesper.
Laatst bewerkt op: 01 januari 2010 - 17:51:11 door Carwo

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #324 Gepost op: 01 januari 2010 - 17:44:48
(@mod: kan dit naar Pakken algemeen; had ik eerder zelf kunnen doen, maar dat is nu een beetje laat.)

Check.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #325 Gepost op: 01 januari 2010 - 17:50:53
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #326 Gepost op: 01 januari 2010 - 17:55:40
Nu moet ik onmiddellijk toegeven dat ik McGregor niet als pakkenmerk ken (ik ken het merk van een jaar of 25 geleden van kinderkleding); ik kan me uit die tijd geen pakken van het merk herinneren; ik dacht dat ze dat er de laatste jaren hebben bijverzonnen; correct me if I'm wrong, want ik heb het merk niet goed gevolgd de laatste jaren. Ik dacht ook dat McGregor een beetje in het Van Gils-segment zat; en in dat geval vraag ik me sterk af of er geen lijm in zit. Ik zal m'n voorbereiding verbeteren, Leone; ik ga googelen.
Edit: bedankt, Jesper.
Ik heb geen ervaring met van Gils en heb deze overgeslagen na mijn SuSu ervaring door de gelijkenis; ik weet dat McGregor al langer pakken maakt met stoffen uit Italie, naar mijn ervaring en weten niet plakt en eveneens een "soort MTM" kent, welke mij goed bevalt:

CUSTOMISED SUIT

Bij McGregor kunt u terecht voor een uniek concept: McGregor Customised Suit. Uit een uitgebreid assortiment luxe Italiaanse stoffen uit Biella kan in een aantal geselecteerde McGregor shops een kostuum op maat worden gekozen. Details die symbool staan voor het echte maatwerk, zoals opengewerkte knoopsgaten met kissing buttons maar ook het eigen monogram in het pak bepalen de exclusieve en persoonlijke uitstraling van het McGregor Customised Suit.

McGregor Customised Suit is verkijgbaar in de McGregor shops: Amsterdam, Bussum, Den Bosch, Den Haag, Groningen, Haarlem, Laren, Nieuwegein, Maastricht, Rijswijk, Utrecht, Zeist, Zoetermeer en Zwolle.
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #327 Gepost op: 01 januari 2010 - 19:24:00
Dat klinkt als behoorlijk standaard MTM werk, Leone. Wat kost dat?

Mediaman

• Gast
Pakken algemeen
Reactie #328 Gepost op: 01 januari 2010 - 19:24:56
Ze hebben ook een Fuoco Coat,....

Nightwatch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #329 Gepost op: 01 januari 2010 - 21:35:19