Je hebt genoeg schoenen punt. Hevel eventueel resterend schoenenbudget over naar je pakkenbudget en vul dat budget aan. Het is tijd om je JL's van een passende pakomgeving te voorzien. Geef aan wat je zo bevalt aan McGregor en wat je voorkeuren zijn voor pakken/jasjes (qua pasvorm, uitstraling en stoffen) en waarvoor je ze gaat gebruiken.
Alleen met schoenen kom ik er niet toch? ik verwen mijn voeten idd. erg graag dus zijn goede sokken/kousen onontbeerlijk er hem ik gekozen voor Pal Zileri zijde zomer sokken en Burlington voor de winterperiode, plus Falke voor de eiland en bergen bezoekjes.
Mijn voorkeur voor McGregor heeft ongetwijfeld te maken met mijn behoudende inslag, waardoor mijn voorkeur voor John Lobb wellicht ook is ontstaan en gebleven.
Ik draag eigenlijk uitsluitend pakken volledig wol zonder toevoegingen omdat deze bijna altijd te dragen zijn en goed vallen, heb eveneens een duidelijke voorkeur voor niet veel getailleerd, omdat dit mijn bewegingsvrijheid te veel beperkt, de kleuren wisselen met het seizoen en draag graag een lengte streepje.
Vele merken hebben deze optie naast McGregor; een goed pak zonder lijm en tegen een alleszins redelijke prijs, velen zijn voor mij te getailleerd en val ik eigenlijk regelmatig terug op het "oude vertrouwde" -niet SF-? pak. :-k
Mooi is voor mij belangrijk, maar ondergeschikt aan aangenaam draagbaar, comfortabel en met een goede pasvorm voor mij zelf, vandaar mijn voorkeur voor JL en PZ.