Auteur Topic: Shirt by Hand  (272101 keer gelezen)

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Shirt by Hand
Reactie #360 Gepost op: 12 maart 2010 - 13:41:19
Ik heb een paar maanden geleden een shirt besteld. Toen dit binnen kwam waren de mouwen veel te lang. N.a.v. een mail van mij is een dame langsgeweest die één en ander heeft nagemeten en i.d.d. concludeerde dat de mouwen twee centimeter te lang waren. Na een tijdje kwam het shirt terug. De mouwlengte was goed maar de mouwaanzet/borstpartij viel nu heel raar. N.a.v. mn mail is een andere dame langs geweest. Deze symphatieke dame gaf mij gelijk en zegde me een nieuw shirt toe. Ze heeft ook alles nog eens nagemeten en her en der de maten wat aangepast (strakker). Van de week het nieuwe shirt binnen gekregen. Ditmaal helemaal goed.

Overigens stond in een mail van SbH dat je nu ook stoffenstalen kunt bestellen.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #361 Gepost op: 12 maart 2010 - 13:43:29
Kostbaar feestje om daar steeds voor langs te komen
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

jc.togi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #362 Gepost op: 12 maart 2010 - 13:45:50
Het is jammer dat het opmeten niet in 1 keer goed kan, maar was ook erg tevreden over de correctie en de snelheid waarmee dit gebeurde. En het is geen straf om een keer extra opgemeten te worden door die dames.. :wink:

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #363 Gepost op: 12 maart 2010 - 13:48:36
Dames heren laten inmeten, ik blijf erover twijfelen. Je wil hebben dat je klant zo rustig en natuurlijk mogelijk staat. Niet dat hij zijn buik inhoudt voor het vrouwelijk schoon ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

jc.togi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #364 Gepost op: 12 maart 2010 - 13:50:05
Daar heb je een puntje..

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #365 Gepost op: 12 maart 2010 - 13:53:17
Nou, het is niet allemaal vrouwelijk schoon wat er rondloopt hoor:P Maar bij mij waren de mouwen dus echt 4cm te lang.. Dit vind ik wel echt een grove meetfout, die overigens wel weer opgelost is. Daarnaast vind ik de omvang van de mouwen zelfs na aanpassen van de maten nog steeds aan de ruime kant. Heb het gevoel alsof de mouw ook niet echt smaller wordt naarmate deze dichter bij de pols komt. Wijdte bovenarm is dus bijna gelijk aan wijdte onderarm..

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #366 Gepost op: 27 oktober 2010 - 21:37:36
Voor degene die het interesseert; SbH heeft de site vernieuwd. Onder andere betere foto's van de stoffen.

Zelf ben ik een beetje uitgekeken op SbH. De shirt die ik heb, liggen zo'n beetje uit elkaar terwijl oudere Suit Supply shirts nog gewoon meegaan. Laatste shirt van SbH 2 x laten aanpassen en nog niet goed. Uiteindelijk nieuwe gekregen maar Suit Supply shirt valt eigenlijk beter. Dus....
Laatst bewerkt op: 27 oktober 2010 - 21:40:01 door Victor Baarn
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #367 Gepost op: 13 januari 2011 - 20:20:44
Zijn er nog mensen die nieuwe ervaringen hebben over dit bedrijf, is de kwaliteit al beter dan wat hier eerder gezegd wordt, of is nog steeds het advies om beter 30 euro meer neer te tellen? Ik ben namelijk van plan hier wat te bestellen maar als het nog steeds maar zozo is dan ga ik wel naar de Suit Supply. de RTW shirts die ik heb van Hilfiger zijn ook 70 euro en daar is de pasvorm wel wat minder maar de stoffen staan me wel aan en die shirts gaan al bijna twee jaar mee bij ongeveer 2x in de maand dragen. Als ik de shirts van shirt by hand in een half jaar doorslijt geef ik liever wat meer geld uit. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik heb overigens zo'n stalenboekje gratis aangevraagd via de site, dat vind ik dan wel weer een goede actie van shirt by hand.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #368 Gepost op: 13 januari 2011 - 21:44:13
Een rood shirt dat ik in blauw had besteld, is na drie keer dragen bij de manchet ingescheurd. Stof dus niet veel soeps, mouwen bovendien te kort en het boord van karton. Voor de rest hoor je mij niet klagen.
Laatst bewerkt op: 13 januari 2011 - 23:21:39 door Swann

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #369 Gepost op: 13 januari 2011 - 21:51:15
Ik heb 1 shirt van ze. Ziet er nog uit alsof deze net uit de verpakking is gekomen. Was een kado van ex-collega's.

Niet zo vreemd, ik draag dat ding nooit. Slechte stof, en de boord is inderdaad keihard. Voor het dubbele krijg je een hemd dat minimaal 4 keer zo goed is. 

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #370 Gepost op: 13 januari 2011 - 22:42:13
Van een rood shirt dat ik in blauw had besteld, is na drie keer dragen bij de manchet ingescheurd. Stof dus niet veel soeps, mouwen bovendien te kort en het boord van karton. Voor de rest hoor je mij niet klagen.

Er blijft dan ook nog weinig over om te klagen.  :mrgreen:

Ik denk dat je beter naar SuSu kan gaan voor die 108 (incl. MOP) ben je gewoon het beste uit voor je geld.
if i stop lying i just disappoint you

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #371 Gepost op: 14 januari 2011 - 20:16:16
Okee dank dan heeft de SuSu er weer een klant bij voor wat betreft de maatoverhemden.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #372 Gepost op: 14 januari 2011 - 20:23:50
Okee dank dan heeft de SuSu er weer een klant bij voor wat betreft de maatoverhemden.
Wel verder kijken he....SuSu is niet de enige katoenknipper
Niets zo veranderlijk als de mens

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #373 Gepost op: 14 januari 2011 - 20:29:05
Wat adviseer je dan naast Susu, in een beetje dezelfde pricerange? een maathempje van rond de 100/110 euro max?

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #374 Gepost op: 14 januari 2011 - 20:38:48
Ik was zelf erg tevreden over het aangemeten shirt van Society Shop. Ook over die van Menco (helaas ter ziele..'t bedrijf dan he). Die van Shirts & Cappuccino is ook erg prettig.

Let wel....die van SuSu zijn wat mij betreft ook prima. Ik wilde alleen maar zeggen dat er meer dan alleen SuSu. E wellicht voel je je veel meer thuis bij een andere tent.

Voor mij is de "ervaring" ook van groot belang. Vriendelijk en deslundig te woord worden gestaan scheelt een boel. Da's trouwens ook prima in orde bij SuSu hoor. Maar misschien voel jij je meer thuis bij een andere toko dan SuSu.

Anyway....je snapt me (hoop ik) wel :-)
Niets zo veranderlijk als de mens