Auteur Topic: Shirt by Hand  (272118 keer gelezen)

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Shirt by Hand
Reactie #420 Gepost op: 22 juli 2011 - 19:04:39
Mijn vrouw, die overigens geen Vietnamese is maar Nederlandse, wil het forumlid bedanken die aangaf dat de hanenpootsteek er zo strak uit ziet dat het wel machinaal werk lijkt. Ze is anderhalf uur zoet geweest met de klus maar de tevredenheid van mijn kant is groot.  \:D/ :D

Kun je dat zelf niet eens?
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #421 Gepost op: 22 juli 2011 - 21:49:35
Mijn vrouw, die overigens geen Vietnamese is maar Nederlandse, wil het forumlid bedanken die aangaf dat de hanenpootsteek er zo strak uit ziet dat het wel machinaal werk lijkt. Ze is anderhalf uur zoet geweest met de klus maar de tevredenheid van mijn kant is groot.  \:D/ :D

Haha geen dank! Doet ze nu gratis ook mijn shirts? :mrgreen:
//

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #422 Gepost op: 24 juli 2011 - 21:22:53
Ik heb een RTW shirt van Ettemadis besteld om eens te kijken wat nu de verschillen zijn. Voordeel voor mijn vrouw is dat de parelmoer knopen er al op zitten, dus hoeft ze niet anderhalf uur te rijgen.  :-$

Wat ik verder niet geheel begrijp is waarom bv. shirt by hand maar ook andere shirtboeren nog steeds plastic knopen gebruiken als een parelmoer knoopje maar 15 cent per stuk kost, inkoop vast nog minder.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #423 Gepost op: 24 juli 2011 - 21:44:32
Kan iemand een slotje plaatsen op dit topic? We kunnen toch wel stellen dat dit merk hier (op sf.nl) niet thuis hoort.

Herenkleding voor ware fijnproever...... Niet schuurpapier voor de echte klusser....

Punt
Respect the beard

Amir

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #424 Gepost op: 24 juli 2011 - 21:52:41
Wat ik verder niet geheel begrijp is waarom bv. shirt by hand maar ook andere shirtboeren nog steeds plastic knopen gebruiken als een parelmoer knoopje maar 15 cent per stuk kost, inkoop vast nog minder.

40 tot 50 cent per stuk. :)

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #425 Gepost op: 24 juli 2011 - 21:55:48
Kan iemand een slotje plaatsen op dit topic? We kunnen toch wel stellen dat dit merk hier (op sf.nl) niet thuis hoort.

Herenkleding voor ware fijnproever...... Niet schuurpapier voor de echte klusser....

Dit topic inderdaad en ik kan er nog wel een aantal opschrijven.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #426 Gepost op: 25 juli 2011 - 08:18:35
Als jullie willen dat dit forum straks alleen nog maar bestaat uit omhoog gevallen hotello's, dandy's, upperclassers en ander soortige types met teveel snot in de neus, dan moeten jullie lekker zo doorgaan. Misschien kunnen jullie een eigen forum beginnen, dan vraag je iedereen eerst eens duizend euro inschrijfgeld. Kan je lekker van gedachtes wisselen met je eigen soort en krijg je het onzinnige geklets van gepeupel niet meer tussen je eigen veel te interessante gekakel.

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #427 Gepost op: 25 juli 2011 - 09:01:16
Als jullie willen dat dit forum straks alleen nog maar bestaat uit omhoog gevallen hotello's, dandy's, upperclassers en ander soortige types met teveel snot in de neus, dan moeten jullie lekker zo doorgaan. Misschien kunnen jullie een eigen forum beginnen, dan vraag je iedereen eerst eens duizend euro inschrijfgeld. Kan je lekker van gedachtes wisselen met je eigen soort en krijg je het onzinnige geklets van gepeupel niet meer tussen je eigen veel te interessante gekakel.

+1
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #428 Gepost op: 25 juli 2011 - 17:04:43

Punt

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #429 Gepost op: 26 juli 2011 - 23:26:03

Beetje overdreven reactie... Je komt op een forum met als ondertitel: Herenkleding voor de ware fijnproevers.

Ik neem aan dat jij ook wel op je vingers kan natellen dat SbH daar niet onder valt....

Ik kan zelf, helaas, ook niet de kledingkeuze van Punt betalen maar heb wel begrip voor zijn opmerking. 
if i stop lying i just disappoint you

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #430 Gepost op: 27 juli 2011 - 02:54:29
Mee eens. Prima om er hier over te praten, maar dan moet je niet verontwaardigd lopen doen als iemand zegt dat hij het goedkope rommel vindt.

Atomic

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #431 Gepost op: 27 juli 2011 - 10:21:20
Beetje overdreven reactie... Je komt op een forum met als ondertitel: Herenkleding voor de ware fijnproevers.

Ik neem aan dat jij ook wel op je vingers kan natellen dat SbH daar niet onder valt....

Ik kan zelf, helaas, ook niet de kledingkeuze van Punt betalen maar heb wel begrip voor zijn opmerking. 
+1

Le-nnart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #432 Gepost op: 11 augustus 2011 - 14:35:40
iemand nog recent ervaring gehad met SBH ? heb vandaag het stoffen staaltje mogen ontvangen en zit wel wat moois bij.

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #433 Gepost op: 11 augustus 2011 - 16:12:21
Waarom is dit topic nog steeds in leven?

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #434 Gepost op: 11 augustus 2011 - 16:16:47
Waarom is dit topic nog steeds in leven?

Haha ik zeg niks meer
Respect the beard