Auteur Topic: Shirt by Hand  (272101 keer gelezen)

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Shirt by Hand
Reactie #375 Gepost op: 14 januari 2011 - 21:13:34
Okee, ik snap wat je bedoel. Over het algemeen ben ik erg tevreden over de Suit Supply en ook de beleving en het advies maar ik zal ook verder kijken. Bedankt voor de tips!

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #376 Gepost op: 14 januari 2011 - 21:20:05
Okee, ik snap wat je bedoel. Over het algemeen ben ik erg tevreden over de Suit Supply en ook de beleving en het advies maar ik zal ook verder kijken. Bedankt voor de tips!

Als er maar pics. volgen  :P
Niets zo veranderlijk als de mens

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #377 Gepost op: 14 januari 2011 - 22:46:12
uiteraard zijn er ook andere opties maar daar heb ik (nog) geen ervaringen mee.
Ik weet niet wat de society shop en S&C kosten maar ging er even vanuit dat je zo dicht mogelijk bij de prijs van SbH wilde komen. 

In topics van dit soort "winkels" komt het eigenlijk altijd op het zelfde neer. Sergio zijn sig.(goedkoop=duurkoop) blijkt vaak de realiteit. 
if i stop lying i just disappoint you

Mediaman

• Gast
Reactie #378 Gepost op: 14 januari 2011 - 22:47:56
Shirts & Cappuccino bestaat niet meer.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #379 Gepost op: 14 januari 2011 - 23:43:09
Shirts & Cappuccino bestaat niet meer.
Dan heb ik de posts van gister niet goed gelezen. Ik begreep dat S&C naar A'dam was verhuisd.
Ik kijk even wat er gister is verteld

--edit: linkje : In deze link vertelt Dirk inderdaad dat S&C daar niet meer zit. Er staat zeker _niet_ dat ze naar A'dam zijn verhuisd. Dus...excuses...schrap &C maar van het lijstje.
Laatst bewerkt op: 14 januari 2011 - 23:46:15 door maboc
Niets zo veranderlijk als de mens

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #380 Gepost op: 15 januari 2011 - 04:17:01
Wat adviseer je dan naast Susu, in een beetje dezelfde pricerange? een maathempje van rond de 100/110 euro max?

Heb goede ervaringen met CoT.

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #381 Gepost op: 04 mei 2011 - 20:09:47
Tegen het advies van de meeste forummers in heb ik mezelf toch maar een shirt aan laten meten door shirt by hand.

Nu kan ik niet het vergelijk maken met de duurdere maatshirts, maar in vergelijking tot de RTW shirts van Tommy en Boss die ik heb, ben ik blij verrast. De pasvorm en daardoor uitstraling is vele malen beter. Het shirt zit bij mij na 1x meten prima. De stof P12 die ik heb uitgekozen, ziet er goed uit en is m.i. vergelijkbaar met een Tommy RTW stof van zo'n 90 euro. Nadelen zijn nog steeds dan dat de kraag erg stijf kartonachtig is, er geen losse baleinen in zitten, dat je geen parelmoer knopen kan kiezen, maar voor die 69 euro ben ik erg tevreden. Ik heb meteen de volgende bestelling gedaan.

Voor de mensen die wel tevreden zijn: welke stoffen zouden jullie aanraden die de moeite waard zijn?

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #382 Gepost op: 04 mei 2011 - 20:16:55
Een rood shirt dat ik in blauw had besteld, is na drie keer dragen bij de manchet ingescheurd. Stof dus niet veel soeps, mouwen bovendien te kort en het boord van karton. Voor de rest hoor je mij niet klagen.

Goh, ik moest even om mezelf lachen. 'k Dacht ik deel het even.

Glycerona

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #383 Gepost op: 26 mei 2011 - 17:38:53
2 jaar geleden een wit basic maatshirt besteld bij deze jongens. Kwaliteit van de stof was bagger, zeer stug, bijna niet te strijken. Mouwen aan de lange kant. De pasvorm verder prima.

Maar wat wil je voor €65,-.

rauben

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #384 Gepost op: 26 mei 2011 - 18:18:59
2 jaar geleden een wit basic maatshirt besteld bij deze jongens. Kwaliteit van de stof was bagger, zeer stug, bijna niet te strijken. Mouwen aan de lange kant. De pasvorm verder prima.

paar euro's meer betalen voor een goed shirt  :-#

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #385 Gepost op: 26 mei 2011 - 22:45:58

Wat zou jij dan aanraden in dat segment?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #386 Gepost op: 27 mei 2011 - 19:02:14
Ik gok dat die "paar euro's" een 30-tal euro's zijn. :)
if i stop lying i just disappoint you

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #387 Gepost op: 27 mei 2011 - 20:04:15
Ik heb inmiddels drie shirts van deze heren en de kwaliteit van de stoffen is in mijn optiek voor de prijs van 69 euro prima. Alledrie de shirts hoef ik na het wassen alleen nog maar uit te hangen, strijken is daarna nauwelijks meer nodig want er zitten bijna geen vouwen meer in dus dat negatieve verhaal over het moeilijke strijken van de persoon hierboven heb ik niet zo ervaren.

Eerlijk gezegd vind ik de stoffen van RTW shirts van Hilfiger en Boss toch iets fijner maar voor mij is de pasvorm belangrijker, daarom ben ik tevreden over de shirts van dit bedrijf. Nogmaals vind ik de boorden wel te hard.

Een ieder die graag luxere stoffen met parelmoer knopen en allerlei franjes wil hebben, kan beter meer betalen en naar een andere shirtmaker gaan maar voor iemand die voor zijn werk netjes en strak gekleed wil zijn en geen waarde hecht aan zaken die toch maar 5% van de bevolking opvalt (parelmoer knopen met een hanepootsteek en dergelijke!) kan gerust de gok wagen.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #388 Gepost op: 27 mei 2011 - 20:35:43
Fotootje van de pasvorm zou dan leuk zijn. 

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #389 Gepost op: 27 mei 2011 - 20:45:49
Een ieder die graag luxere stoffen met parelmoer knopen en allerlei franjes wil hebben, kan beter meer betalen en naar een andere shirtmaker gaan maar voor iemand die voor zijn werk netjes en strak gekleed wil zijn en geen waarde hecht aan zaken die toch maar 5% van de bevolking opvalt (parelmoer knopen met een hanepootsteek en dergelijke!) kan gerust de gok wagen.

:roll: