Auteur Topic: Shirt by Hand  (272105 keer gelezen)

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Shirt by Hand
Reactie #330 Gepost op: 02 juni 2009 - 09:40:38
Shirtbyhand komt ook gewoon langs met een stoffenboekje. Bij mij tenminste. De stoffen zijn gewoon geen van allen erg goed, tenminste van de kleuren die mij op dat moment konden bekoren.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #331 Gepost op: 02 juni 2009 - 09:43:32
Over welke dingen wel dan?

Daarvoor kun je beter even het betreffende topic doorlezen. Ik ben er iig van geschrokken. Ik heb zelf geen ervaring met het bedrijf, dat vooropgesteld, maar een gewaarschuwd mens...

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #332 Gepost op: 02 juni 2009 - 10:44:27
Ok, het is me duidelijk allemaal. Ga denk bij beide maar eens een shirt laten aanmeten, en dan zie ik wel over welke ik het meest tevreden ben. Vervolgens zal ik daar dan meer shirts gaan bestellen. Bedankt voor jullie input.

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #333 Gepost op: 21 juni 2009 - 11:26:07
Ik zet de foto's hier ook even neer. Dit is mijn eerste SbH shirt. Benieuwd of er veel verandert na wassen.

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #334 Gepost op: 22 juni 2009 - 21:35:34
Ziet er goed uit. Ik wacht zelf al 4 weken op een afspraak met sbh. Wil hier met nog 2 vrienden een shirt bestellen maar vinden ze niet echt de moeite om voor langs te komen helaas.

Mediaman

• Gast
Reactie #335 Gepost op: 22 juni 2009 - 22:48:09
Ziet er goed uit. Ik wacht zelf al 4 weken op een afspraak met sbh. Wil hier met nog 2 vrienden een shirt bestellen maar vinden ze niet echt de moeite om voor langs te komen helaas.

Gelukkig gaat het goed met de kledingverkopen e.d.

Dat je daar op wacht?!

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #336 Gepost op: 22 juni 2009 - 22:55:51
Wonderlijk, ik was alleen en toch kwam hij langs. Ik mailde, werd een kwartier later gebeld, kon toen de dag erna eventueel al ingemeten worden maar ik kon toen zelf niet. Het werd toen de week erna, bij mij thuis.
Misschien omdat ik in het centrum van Utrecht woon?

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #337 Gepost op: 23 juni 2009 - 12:01:06
Ja dat je in Utrecht woont zou inderdaad kunnen helpen ja. En het wachten is opzich niet zo'n probleem. Heb er toch geen haast bij. Zit er wel steeds meer over na te denken om maar een afspraak bij shirtmakers te gaan maken.

Zakdoek?nee pochet!

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #338 Gepost op: 29 juni 2009 - 20:10:48
Heb er 3 besteld eerste was ok, daarna iets teveel fouten naar mijn zin..Vroeg om een grotere manchet, kreeg een wijdere mouw..later ook slechte pasvorm, te wijd..ben overgestapt naar SuSu. Deze zijn tot dusver..(3stuks) allemaal top!
Stijl, het hebben is belangrijker dan het erover praten...

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #339 Gepost op: 12 december 2009 - 10:58:15
Ze komen volgende week bij mij langs om de maten op te nemen. Uit de Hollandse klei getrokken, ben ik wel benieuwd wat er voor 69 euro mogelijk is.

Heb ervaring met MTM hemden van Suitsupply, Tailors & Co en Menco Nieuwenhuis. Waarbij Menco voor mij op dit moment, by far, op 1 staat. Maar wellicht dat deze prijsconcurrent mijn regular gaat worden voor huis-tuin-en-keuken hemden. Veel zal afhangen van de bunches die ze meenemen. 

Anyway, zou leuk zijn om de winstmarges van deze tak van sport in kaart te kunnen brengen. Hoe vaak zou zo'n shirt over de kop gaan -- en is bijvoorbeeld het inkoopverschil van luxere en ordinaire stoffen significant?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #340 Gepost op: 12 december 2009 - 12:15:06
Ik ben altijd benieuwd naar wat er voor 69 EUR mogelijk is. Wat ik heb begrepen zijn de stoffen van SbH niet heel erg bijzonder, maar kan het resultaat wel goed zijn. En met betrekking tot de winstmarge, die wordt meestal kleiner naarmate er handwerk en duurdere stoffen bij komen. Een lapje katoen zal niet meer kosten dan een 10tje per meter en je hebt geloof ik 2,5m nodig. De duurdere lapjes katoen zijn ook aanzienlijk duurder.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #341 Gepost op: 12 december 2009 - 12:47:59
69,- te veel.
Respect the beard

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #342 Gepost op: 12 december 2009 - 13:00:28
Slecht idee, Swann. Matige stoffen, kartonnen boorden, en vreselijk lelijke knopen. Pasvorm was bij mij oke, maar ook alleen met behulp van waistdarts. (En het geheel was wel iets te strak rond de borst.) Afwerking is gewoon prut, knopen laten los etc.

Ben echt veel meer te spreken over mijn SuSu-shirts.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #343 Gepost op: 12 december 2009 - 13:31:23
Slecht idee, Swann. Matige stoffen, kartonnen boorden, en vreselijk lelijke knopen. Pasvorm was bij mij oke, maar ook alleen met behulp van waistdarts. (En het geheel was wel iets te strak rond de borst.) Afwerking is gewoon prut, knopen laten los

zelfde ervaring, gewoon niet doen
Respect the beard

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #344 Gepost op: 12 december 2009 - 13:31:52
69 dat kan niet veel soeps zijn.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford