Auteur Topic: Shirt by Hand  (272111 keer gelezen)

Haarlem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Shirt by Hand
Reactie #270 Gepost op: 11 september 2008 - 01:16:44
Ben heel benieuwd hoe hij is geworden!! Ook met die tegenvoering die je hebt genomen!

Ik wacht de foto's af.

.Haarlem
Dress for succes!

Atomic

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand is binnen..
Reactie #271 Gepost op: 12 september 2008 - 22:57:02
Hallo mede-forumleden,

Hier dan mijn SbH hemd dat binnen is gekomen. Ik hoop dat het lukt deze foto's te uploaden.

Ben erg benieuwd naar de reacties van jullie over pasvorm etc.

Groet,

[verwijderd door de beheerder]

Atomic

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand nog een paar foto's.
Reactie #272 Gepost op: 12 september 2008 - 22:59:55
Nog een paar foto's.

Laatst bewerkt op: 12 september 2008 - 23:04:45 door Atomic

Atomic

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #273 Gepost op: 12 september 2008 - 23:08:06
en nog een paar body shots.

Hoor het graag..

Laatst bewerkt op: 12 september 2008 - 23:11:14 door Atomic

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #274 Gepost op: 12 september 2008 - 23:11:26
Mooi shirt, goede fit! veel plezier ermee :D
Quotidie potest esse ultimo die

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #275 Gepost op: 13 september 2008 - 00:28:30
Heb je niet wat te veel stof aan de achterkant?

Seneca

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #276 Gepost op: 13 september 2008 - 02:56:12
Mooi shirt, goede fit! veel plezier ermee :D
Zijn mijn ogen dan waarlijk ondeskundig?

Ik zie:
- te lange mouwen;
- teveel stof aan de achterkant;
- en de scheiding van de mouw bij de schouders klopt niet, hangt teveel?

Of zijn dat meer 'voorkeuren'?
All art is an imitation of nature.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #277 Gepost op: 13 september 2008 - 03:22:12
Zijn mijn ogen dan waarlijk ondeskundig?

Ik zie:
- te lange mouwen;
- teveel stof aan de achterkant;
- en de scheiding van de mouw bij de schouders klopt niet, hangt teveel?

Of zijn dat meer 'voorkeuren'?
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar het shirt moet eerst in de was een paar keer, dan kun je pas goed een oordeel vellen! :-D
This, madame, is Versailles.

Atomic

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #278 Gepost op: 13 september 2008 - 08:44:12
Dank voor jullie reacties zover. Het shirt moet inderdaad nog in de was (is ongewassen nu)

Wat mij inderdaad ook verbaasd is dat het niet strakker zit. Ik heb namelijk aangegeven dat het fittes moet zijn, daarna nog met SbH contact op genomen om het _extra_ 2 centimeter smaller te maken dan hun "fitted" pasvorm.

Tips? Wijsheden? Wat te doen?

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #279 Gepost op: 13 september 2008 - 10:00:34
Dank voor jullie reacties zover. Het shirt moet inderdaad nog in de was (is ongewassen nu)

Wat mij inderdaad ook verbaasd is dat het niet strakker zit. Ik heb namelijk aangegeven dat het fittes moet zijn, daarna nog met SbH contact op genomen om het _extra_ 2 centimeter smaller te maken dan hun "fitted" pasvorm.

Tips? Wijsheden? Wat te doen?

Melden dat het niet strak genoeg is... zo te zien zitten er al waist-darts in. Wellicht dat deze verwijderd kunnen worden en er opnieuw darts in gezet worden maar dan nu strakker ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #280 Gepost op: 13 september 2008 - 12:23:32
Ik heb de foto van het rugpand bekeken (de enige die ik nog niet gezien had), en je moet zeker even contact met ze opnemen, want dit is óf slecht opmeten, óf een productiefoutje, want die waistdarts hangen er nutteloos bij. :P
This, madame, is Versailles.

Atomic

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #281 Gepost op: 13 september 2008 - 13:52:08
Dat was mijn idee inderdaad ook, dat er nog _teveel_ stof over is. Zeker die foto van het achterpand leek dat er nog stof over is. Het moet nog gewassen worden, maar _zo_ veel scheelt dat niet.

Dit terwijl ik dus om 2 cm _extra_ "fitted" heb gevraagd ten opzichte van hun "fitted" pasvorm van de site.

Zal contact met hen opnemen en jullie horen volgende week de uitslag ;) Meer tips, suggesties etc voor een volgend hemd zijn welkom. Wat zijn de suggesties als ik er iets meer geld aan uit zou willen geven aan een volgdend hemd. Circa 100 / 120 euro?

Groet,

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #282 Gepost op: 13 september 2008 - 15:46:58
Beste Atomic,

Zit het boord erg strak? Ik zie namelijk dat de stof boven het knoopje een beetje trekt; een probleem dat ik zelf ook heb bij mijn shirts.

Ik dacht dat dit bij mijn shirt kwam door een te kleine boord, maar de kleermaker zei me dat ik dat waarschijnlijk met een grotere boordmaat ook zou houden, gezien de hoogte van het boord. Hij dacht dat de stof wat minder zou trekken met een tweede knoopje, dan wel door schuin omhoog lopend knoopsgat op het boord te zetten.

Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen en/of weten waar dit door komt?
You can buy clothes, but you can't buy style

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #283 Gepost op: 15 september 2008 - 15:52:58
Dat was mijn idee inderdaad ook, dat er nog _teveel_ stof over is. Zeker die foto van het achterpand leek dat er nog stof over is. Het moet nog gewassen worden, maar _zo_ veel scheelt dat niet.

Dit terwijl ik dus om 2 cm _extra_ "fitted" heb gevraagd ten opzichte van hun "fitted" pasvorm van de site.

Zal contact met hen opnemen en jullie horen volgende week de uitslag ;) Meer tips, suggesties etc voor een volgend hemd zijn welkom. Wat zijn de suggesties als ik er iets meer geld aan uit zou willen geven aan een volgdend hemd. Circa 100 / 120 euro?

Groet,

Heb dat 'probleem' van een te ruim shirt ook ooit gehad, contact opgenomen etc. het shirt erna was echter niet strakker..

Voor 119,- heb je een shirt van Circle of Tailors, of een van de goedkopere categorien van Shirtmakers.nl

Haarlem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #284 Gepost op: 02 oktober 2008 - 19:59:48
Hallo Heeren,

Ik heb ook weer een shirtje besteld van SBH.

Hij valt me dit keer iets tegen, maar misschien is het gewoon even wennen aan het shirt.

Ik heb het idee dat mijn mouwen veel te lang zijn.

Heb het shirt iets strakker laten snijden dan mijn vorige shirt. Hij zit als gegoten over m'n body, maar onder m'n oksels trekt hij een beetje.

Dit shirt wil ik zowel casual als onder een pak gaan dragen. Ik vind het moeilijk wat voor kleur das ik erbij moet doen. Ik heb een donkergrijs pak, dit shirt dus (zie foto's) en heb vandaag bij SuSu een donkerbruin met wit gestreepte das aangeschaft.

Ik heb hieronder een aantal impressies.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!!

.Haarlem

P.s. excuses voor de slechte kwaliteit foto's. Geschoten met een Blacberry 8310 (2 mega pixel).

Laatst bewerkt op: 02 oktober 2008 - 20:03:56 door Haarlem
Dress for succes!