Auteur Topic: Shirt by Hand  (272091 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #240 Gepost op: 18 mei 2008 - 19:54:36
Netjes opgelost, dat zwart is ook niet echt lelijk, maar valt wel meer op dat roze.
Quotidie potest esse ultimo die

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #241 Gepost op: 18 mei 2008 - 23:23:16
Met het uitgebreide product van SBH is weinig mis zo te zien.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #242 Gepost op: 18 mei 2008 - 23:41:22
Inmiddels heb ik mijn half jaar oude SBH shirt een flink aantal keren gewassen en is het shirt veranderd in een stuk karton. Het is een lichtblauwe poplin stof. Verder is de pasvorm behoorlijk goed, wel jammer opzich. Ik durf nu niet echt meer wat te bestellen omdat ik twijfel over de stoffen.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #243 Gepost op: 19 mei 2008 - 11:41:47
Citaat van: "Janusz"
Inmiddels heb ik mijn half jaar oude SBH shirt een flink aantal keren gewassen en is het shirt veranderd in een stuk karton. Het is een lichtblauwe poplin stof. Verder is de pasvorm behoorlijk goed, wel jammer opzich. Ik durf nu niet echt meer wat te bestellen omdat ik twijfel over de stoffen.

Ik heb 1 shirt ervan en de kraag slijt ook behoorlijk hard.. Daarnaast was de pasvorm slecht, zelfs na opnieuw bestellen..

Was meer bedoeld als kroegshirt toen ik het bestelde, maar nu draag ik het alleen onder een trui..

Haarlem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
foto's
Reactie #244 Gepost op: 27 mei 2008 - 23:51:49
Ik ben nieuw hier op dit forum, en laat mij volgende week opmeten door SBH. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten bij de aanschaf van zo'n shirt? Welke stof kan ik beter nemen Twill of Poplin?

Ik ben benieuwd naar jullie shirts en zou graag wat meer foto's willen zien, is dat mogelijk?

@ MEN: De kraag die jij op je lichteblauwe shirt hebt, is deze hoog? Net zoals bij een Vittorio Marchesi shirt?

Zou je een Hidden button-down shirt ook met das dragen als je de knoopjes open doet?
Dress for succes!

Haarlem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Extra opties
Reactie #245 Gepost op: 28 mei 2008 - 20:29:00
Ik heb nog een vraagje aan jullie ervaren SBH dragers.
Wat zijn de extra opties die je kan bestellen bij SBH? Ik las namelijk dat er nog meer opties zijn buiten de website om.
Dress for succes!

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #246 Gepost op: 28 mei 2008 - 20:58:20
Ik heb geen ervaring met SBH, maar wil je vriendelijk verzoeken je onderschrift wat aan te passen. De meeste gebruikers hier kennen die zaken wel en om iedere keer die drie links voorbij te moeten, schiet niet echt op. Dank! En er is ook nog een voorsteltopic, klik hier
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #247 Gepost op: 28 mei 2008 - 21:36:18
Wel bedankt voor de reclame :P
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Haarlem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #248 Gepost op: 12 juni 2008 - 17:39:50
Dan eindelijk mijn eerste SBH maatshirt besteld!

Een lichtblauwe streep stof S69 (hij valt lichter uit in het echt dan op de website). Hier heb ik witte kraag en witte manchetten op besteld.

Ik vond de rode knoopsgaten van Storm heel erg sportief, en heb deze dan ook besteld.

Om hem een beetje extra casual te maken heb ik 3 boordknoopjes besteld. Ik hoop dat de kraag hierdoor wat hoger wordt! Om te zorgen dat deze dan niet als zo'n elvis kraag gaat zitten heb ik er hidden button down oplaten zetten.

Ik ben zeer benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien, nog 2 weekjes wachten...  :)
Dress for succes!

wallstreet

• Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #249 Gepost op: 08 juli 2008 - 20:45:58
Vandaag mijn overhemd van SbH binnen gekregen en de pasvorm is echt te slecht voor woorden. Ik was benieuwd hoe de RTW was, maar dit kan ik echt niemand aanraden. Er zijn van die vreselijke flappen onder de armen en aan de achterkant steekt gewoon een lap stof nog uit. Dit terwijl ik op de site had aangegeven alles fitted te willen. Deze gaat dus linea recta weer terug.
Conclusie: neem er beslist geen RTW, ook niet om te testen.

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #250 Gepost op: 08 juli 2008 - 21:02:10
Citaat van: "Timothy"
Wel bedankt voor de reclame :P

sorry maar ik kon het niet laten

fibonacci

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Shirt by Hand
Reactie #251 Gepost op: 13 augustus 2008 - 11:58:19
Dan eindelijk mijn eerste SBH maatshirt besteld!

Een lichtblauwe streep stof S69 (hij valt lichter uit in het echt dan op de website). Hier heb ik witte kraag en witte manchetten op besteld.

Ik vond de rode knoopsgaten van Storm heel erg sportief, en heb deze dan ook besteld.

Om hem een beetje extra casual te maken heb ik 3 boordknoopjes besteld. Ik hoop dat de kraag hierdoor wat hoger wordt! Om te zorgen dat deze dan niet als zo'n elvis kraag gaat zitten heb ik er hidden button down oplaten zetten.

Ik ben zeer benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien, nog 2 weekjes wachten...  :)

Heb je al foto's?

ben over het algemeen tevreden over shirt by hand. Goede pasvorm (wel laten opmeten) en leuke keuzemogelijkheden. Alleen de keuze in stof is vrij beperlt. Zo zijn er maar een paar effen kleuren.
Verwacht er binnen nu en een week weer 1.

Haarlem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #252 Gepost op: 13 augustus 2008 - 13:57:33
Hallo Fibonacci,

Ik heb op het moment geen internet, dus kan geen foto's uploaden of lekker druk posten op het Stijlforum.

Ik zal zodra ik weer internet heb (vermoedelijk per september) foto's posten.

.Paul
Dress for succes!

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #253 Gepost op: 13 augustus 2008 - 14:05:41
Zelf een paar dagen geleden ook weer een shirtje besteld. Het is een lichtblauw pinpoint stofje C5.
Gekozen voor napolitaanse manchetten. Natuurlijk is de kwaliteit van deze shirts niet hetzelfde als Menco Nieuwenhuis of vOvW en Oger shirts. Voor de prijs zijn het echter fijne shirts die goed passen i.t.t. rtw.
Ik kan zo'n shirt dan ook niet vergelijken met shirts die 150,- en meer kosten.

Zelf heb ik wel een paar keer gehad dat mijn shirt niet helemaal goed was, maar dat heb ik altijd kunnen oplossen met iemand van SbH.

Ik begrijp ook niet goed waarom ze niet veel meer stofjes aanbieden. Het zou de omzet zeker doen stijgen.
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

fibonacci

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #254 Gepost op: 14 augustus 2008 - 00:04:20
Zelf een paar dagen geleden ook weer een shirtje besteld. Het is een lichtblauw pinpoint stofje C5.
Gekozen voor napolitaanse manchetten. Natuurlijk is de kwaliteit van deze shirts niet hetzelfde als Menco Nieuwenhuis of vOvW en Oger shirts. Voor de prijs zijn het echter fijne shirts die goed passen i.t.t. rtw.
Ik kan zo'n shirt dan ook niet vergelijken met shirts die 150,- en meer kosten.

Zelf heb ik wel een paar keer gehad dat mijn shirt niet helemaal goed was, maar dat heb ik altijd kunnen oplossen met iemand van SbH.

Ik begrijp ook niet goed waarom ze niet veel meer stofjes aanbieden. Het zou de omzet zeker doen stijgen.
goede post. Kan hier alleen maar mee instemmen. Prijs kwaliteit-verhouding is in mijn ogen zeker goed. Wanneer je het dubbele betaald krijg je ook 2x zoveel kwaliteit.

Wel hoop ik dat shirt by hand hier ook komt. Er mag best wat meer keuze qua stof.