Wat is er niet MTM aan?Btw: hier kun je je, als je wilt, voorstellen.
Ik snap het. Geloof ik. Een beetje.Semi-MTM, quasi-MTM, MTM-ish, après-confectie, RTW+, hoe noemen we dit?
Citaat van: "Carwo"Wat is er niet MTM aan?Btw: hier kun je je, als je wilt, voorstellen.Dat ze een basispatroon een beetje bijknippen en dus niet op maat leveren (mijn ervaring althans).
Citaat van: "Clay"Citaat van: "Carwo"Wat is er niet MTM aan?Btw: hier kun je je, als je wilt, voorstellen.Dat ze een basispatroon een beetje bijknippen en dus niet op maat leveren (mijn ervaring althans).Dat is bij made-to-measure altijd het geval, met gaat uit van een standaard patroon dat wordt aangepast. Bij bespoke wordt er vanaf scratch een patroon speciaal voor jou gemaakt.
Binnenkant van het boord en de manchetten in het wit en stiksels in de kleur van het hemd (T-15).
Ik heb een shirt van SbH met een Twill stofje. Dat voelt heerlijk zacht en soepel aan en houdt zich dapper in de wasmachine. Ik heb echter ook een plaine waive shirt en dat is een soort pakpapier. Daarom neig ik naar Twill omdat ik dan weet wat ik heb. Als ik voor Poplin kies dan zou ik gaan voor ST36. Beter een duidelijke streep, dan een fijne, anders kan ik net zo goed een effen blauw stofje nemen. Iemand ervaring met Poplin stoffen van SbH?