Auteur Topic: Shirt by Hand  (272106 keer gelezen)

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #225 Gepost op: 20 april 2008 - 16:35:45
Citaat van: "Storm"
@ Willeam

Ik zou voor stof ST37 kiezen. De afstand van de strepen t.o.v. elkaar is te ver imo bij de andere stofjes. Voorts vind ik de strepen te dik. ST37 is wat subtieler en ergo ik overweeg hem zelf ook te laten maken. :o

Willeam     
BerichtGeplaatst: Wo 02 Apr, 2008 9:07    Onderwerp:
Mmm... misschien moet ik Storm wel gelijk geven.

@ Willeam e.a.
Heb het shirt binnen, zal er maandag wel ff een paar foto's van posten. Ziet er leuk uit met wit napolitaanse manchetten en contrastboord + rood stiksel!!

.Storm
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #226 Gepost op: 21 april 2008 - 11:05:20
Ben benieuwd. Dikke week terug namelijk ST37 gekozen met witten boorden/manchetten + lichtblauwe stiksels.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

vooghel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #227 Gepost op: 21 april 2008 - 14:35:32
Ik zie dat ST36 ook uit de collectie is; ik kan het iig niet terugvinden op de site. Ik zit zelf te denken aan C13, mooi subtiel ruitje en prettige stof.
I love a crisp white shirt. It’s arguably the most classic piece of clothing a man can own

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #228 Gepost op: 21 april 2008 - 17:24:04
Bij deze...

-Oscar Wilde-

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #229 Gepost op: 21 april 2008 - 17:31:53
Mja, nee, die rode draad hoeft van mij niet. Maar wat is er met de hand aan gedaan?
This, madame, is Versailles.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #230 Gepost op: 21 april 2008 - 19:03:11
Citaat van: "Rogier"
Mja, nee, die rode draad hoeft van mij niet. Maar wat is er met de hand aan gedaan?

Het versturen denk ik ;)

Prima shirtje ! Alleen dat rood zou ik ook niet doen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #231 Gepost op: 21 april 2008 - 19:14:03

Niets, dat is enkele pagina's terug ook te lezen. Ik vind het casual dragen van shirts met witte boorden (zonder das en jasje that is) stilistisch niet verantwoord, maar ach ja, wie ben ik?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #232 Gepost op: 21 april 2008 - 20:18:18
Citaat van: "Daedalus"

Niets, dat is enkele pagina's terug ook te lezen. Ik vind het casual dragen van shirts met witte boorden (zonder das en jasje that is) stilistisch niet verantwoord, maar ach ja, wie ben ik?

Maar het rode stiksel impliceert w.m.b. voldoende dat we hier met een casual bedoeld shirt van doen hebben. In casu; wat is dan niet stilistisch verantwoord?  :wink:

emre

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #233 Gepost op: 21 april 2008 - 20:20:31
Mijn vriendin heeft er 1 besteld om het gewoon eens te proberen, het lijkt redelijke value for money (lees: liever wat meer betalen). Na 3 x wassen ben ik bang dat het al toch snel richting karton zal gaan  :?

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #234 Gepost op: 21 april 2008 - 21:23:43
Ziet er grappig uit Storm. Ik zou het juist wel casual dragen zoals je nu doet. Ben het dus niet met D eens.

Steffen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #235 Gepost op: 21 april 2008 - 21:30:53
Prima casual shirt.

Was het allemaal meteen in orde? M'n collega is een aantal keer met z'n shirts teruggegaan nml.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #236 Gepost op: 22 april 2008 - 00:26:51
Ja, alles in orde.
-Oscar Wilde-

Dressboy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #237 Gepost op: 23 april 2008 - 20:43:25
Ik heb zelf een tijd geleden 2 shirts gehad bij SBH. Op zich ben ik hier wel tevreden over. Ik overweeg om binnenkort wellicht weer wat te bestellen.

Nu lees ik lees op hun site: "Wij adviseren bij een fitted shirt een plain achterkant te kiezen i.v.m. coupnaden".

Er zitten in mijn -fitted- shirts van destijds echter geen coupnaden. Weet iemand of dit inmiddels veranderd is?

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #238 Gepost op: 16 mei 2008 - 12:22:35
Citaat van: "Storm"
@ Willeam e.a.
Heb het shirt binnen, zal er maandag wel ff een paar foto's van posten. Ziet er leuk uit met wit napolitaanse manchetten en contrastboord + rood stiksel!!

Ik heb een aantal weken dus ook een shirt besteld met die stof. De levering duurde door bepaalde omstandigheden langer dan de gebruikelijke 3 weken, heb er bijna vijf weken op moeten wachten. Door andere keuzes toch weer een heel anders shirt dan die van Storm:

Ik vind het een mooi shirt. Had gehoopt dat het stiksel lichter zou uitvallen. Het is een Poplin-stof, voor volgende shirt prefereer ik toch het veel soepelere Twill. Als het shirt een keer gewassen is zal ik er bodyshots van plaatsen.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #239 Gepost op: 18 mei 2008 - 19:50:13
Ik heb hier een shirt besteld en wil de verleende service van dit bedrijf met jullie delen. Ik had een roze dubbel manchet besteld, met initialen in dezelfde kleur als het shirt erop gestikt - dacht ik.
Bij ontvangst waren de stiksel zwart, wat nogal opviel :?  Ik heb een mailtje gestuurd om navraag te doen of ik verkeerd besteld heb of er een fout in de productie gemaakt is. Ik bleek verkeerd besteld te hebben, maar ontvang deze tekst in een mailtje terug (quote):

Om initialen eruit te halen is lastig, maar ik kan wel een nieuwe manchet voor je bestellen en deze erop laten zetten. Dit kost alleen even wat tijd.
Als je dat wil, stuur het overhemd dan aub terug naar ons en dan zullen wij het kosteloos regelen.

Dat vind ik dus stijl. Je krijgt dus ook service voor dat geld.

(foto voor 't idee)

Life is too short to drink bad wine