Auteur Topic: Shirt by Hand  (272094 keer gelezen)

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #195 Gepost op: 31 augustus 2007 - 09:55:56
kHeb 2 shirbyhand shirts met voorkant beide 'normaal'. Ze zojuist uitgebreid bekeken, maar ik werkelijk niets geplakts ontdekken.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #196 Gepost op: 02 november 2007 - 11:02:19
Vorige week mn 3e shirtbyhand shirt binnengekregen. Past weer prima en staat keurig.

Het witte overhemd van SBH heb ik inmiddels tich keer gedragen, gewassen en gestreken en ziet er nog steeds prima uit. Dus de kwaliteit van de stof van dat shirt is prima.

Ik ben er wel tevreden over, zeker voor dat geld.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #197 Gepost op: 02 november 2007 - 20:12:19
Prijs is ook niet verkeerd.

Als je ziet dat je al 80 euro in een winkel neer leg voor een standaard shirt  :roll:  Dan ga je toch hard achter je oren krabbelen of je niet beter zoiets kan gaan doen.

Jullie hebben allemaal de beste man over de vloer gehad om de maten op te meten ? of langs geweest.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #198 Gepost op: 04 november 2007 - 17:56:17
Ja er kwam een van de eigenaren langs om de maten op te meten, maar je kan ook een keertje naar Amsterdam toe gaan. Volgens mij hebben ze nu ook een kantoor daar. Wel afspraak maken!

Kan zelf ook niets verkeerds vinden aan de shirts, heb er nu 8 bij hun gekocht. En vind het een goed alternatief tussen rtw en mtm shirts en de duurdere mtm shirts.

Als je een foutje vind of iets dergelijks zijn ze ook altijd bereid om 't 'probleem' op te lossen.

Dus goed betaalbaar en mooi op maat.
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #199 Gepost op: 05 november 2007 - 10:06:38
Je kunt je idd in laten meten in A'dam. Als je met meerdere personen bent kun je je ook thuis de maten op laten nemen.

Stoffen verschillen, twill is een fijne mooie zachte stof. Plain waive is een stuk stugger en meer geschikt voor sportievere shirts.

Maar koop idd geen shirts meer in de winkel. Kosten al snel meer dan 65 en weet bij voorbaat al dat of de boordmaat of de lengte van de mouwen niet lekker zit.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #200 Gepost op: 11 januari 2008 - 14:46:20
De prijs is omhoog gegaan van 65 naar 69 euro.

Dr Robbert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #201 Gepost op: 12 januari 2008 - 14:12:46
Kan ik concluderen dat de prijs/kwaliteit verhouding erg goed is en dat je best een gokje kunt wagen? €69,- is geen geld voor een op maat gemaakt shirt, maar als ie niet goed is (wat ik toch veel heb gelezen in dit topic) dan heb je toch weer €69.- weggegooid en dat blijft zonde natuurlijk.

Ook nog de vraag: Ze komen alleen bij je langs als je met meerdere personen bent? Is er een minimum bestelling dan?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #202 Gepost op: 12 januari 2008 - 14:17:08
Als een shirt niet goed is stuur je hem terug lijkt me.

Van wat ik heb gezien zijn de stoffen en afwerking wel redelijk. Beetje vergelijkbaar met rtw van Suitsupply. Dus voor 60-70 euro wel ok.

StevenK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #203 Gepost op: 12 januari 2008 - 14:35:55
Citaat van: "Dr Robbert"
Kan ik concluderen dat de prijs/kwaliteit verhouding erg goed is en dat je best een gokje kunt wagen? €69,- is geen geld voor een op maat gemaakt shirt, maar als ie niet goed is (wat ik toch veel heb gelezen in dit topic) dan heb je toch weer €69.- weggegooid en dat blijft zonde natuurlijk.

Het concept van MTM leidt tot bepaalde verwachtingen en wanneer daar niet aan wordt voldaan, zal de verkoper dat probleem op moeten lossen. Ik heb geen ervaring met problemen, omdat ik over de shirts die ik heb van SBH tevreden ben, maar ik vermoed gezien de manier waarop ze zaken doen ze bij eventuele problemen voor een oplossing zullen zorgen.
Citaat

Ook nog de vraag: Ze komen alleen bij je langs als je met meerdere personen bent? Is er een minimum bestelling dan?

Ze hebben afaik niet een hard minimum, maar voor één shirt zullen ze niet langs komen. Bij mij kwamen ze omdat we met z'n drieën 20 shirts kochten ;)

De afwerking vind ik goed, de maatvoering en pasvorm erg goed. De stoffen die ze hebben zijn geen heel fijne stoffen maar gezien de prijsstelling wat ik er van verwachtte.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #204 Gepost op: 13 januari 2008 - 06:23:53
De stoffenkwaliteit is minder dan dat van SuSu rtw, daarintegen ben je ongeveer hetzelfde kwijt, terwijl je wel semi-maatwerk krijgt.

Voor iemand die sowieso veel moet laten vermaken aan het shirt, is het een gokje waard... de prijzen liggen dan zo goed als gelijk.

Heb het zelf enkele keren gedaan, en was voor het opbouwen van een basiscollectie goedzittende shirts destijds een goede optie voor mij.

Heb zelf wel besloten, om nu een stapje hoger te gaan en meer te spenderen voor mijn shirts.
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #205 Gepost op: 29 januari 2008 - 16:06:10
Ik zat foto's van Shirtbyhand te bekijken op hun hyves of er nog foto's van shirts bij zijn gekomen (niet dus) en bleef maar naar deze foto staren.......... Waar ken ik deze dame van SbH toch van??

Opeens viel het kwartje. Jennifer Hoffman, actrice die de rol van Maxime Noordhof speelt in de serie Spoorloos Verdwenen van de AVRO. Zij speelde ook in de soap Samen van Talpa.

Laat Pieter-Bas van SbH nou ook Hoffman van zn achternaam heten. Blijkbaar broer en zus.

Geinig

hillclimber

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #206 Gepost op: 13 februari 2008 - 08:15:45
Gisteren mijn eerste shirt van MBH ontvangen.
Moet zeggen dat de verpakking degelijk en correct is, de kwaliteit niet tegenviel en de pasvorm wonderbaarlijk goed is.
Ik heb 3wk geleden op de bonnefooi via de site besteld en gegokt op mijn standaard bordmaat en de langere mouwlengte.
Er zat geen los draadje aan, alle knoopsgaten zijn boven verwachting goed afgewerkt en de taillering is prima. Voor die 69 eurie koop ik er nog wel een keer.
-----__o
---_ <,
--(_)/(_)

........_o ........_o
........< ........<
....( )/( ) ....( )/( )

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #207 Gepost op: 13 februari 2008 - 15:30:35
fotootje?
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #208 Gepost op: 13 februari 2008 - 16:20:40
Heb zelf 1 maal laten opmeten en een shirt besteld om eens te proberen, het shirt dat geleverd werd was op een aantal plekken te groot. Daarna nieuwe maten doorgegeven, nog slanker dan van andere mtm-shirts (van oa. NvN) die ik heb, maar nog steeds was het shirt op dezelfde plaatsen te ruim.

Blijkbaar ben ik te dun voor de patronen die zij gebruiken, want naar eigen zeggen konden ze het shirt niet naar mijn wensen maken.

Afwerking en stoffen zijn voor de prijs in orde, en het online bestellen werkt ook makkelijk.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #209 Gepost op: 13 februari 2008 - 22:01:39
Online bestellen werkt idd prima, ware het niet dat ik de stoffen wil zien en voelen. Heb erg weinig feeling met die voorbeeldjes op hun site. Stofje kan zwaar tegenvallen als het thuis op de mat valt.