Vanmiddag ben ik even langs LCT Amsterdam langs gewipt. Ik was in de buurt, en mede door mijn positieve stemming kon ik het niet laten om nogmaals te genieten van de fijne aanbieding.
De winkel is gevestigd in de wijk Oud-Zuid, een blok verder dan SuitSupply. De stijl van het interieur is hetzelfde als dat van de andere LCT's. Echter vind ik deze winkel professioneler overkomen; de winkelier had een compleet pak aan + pochet. In LCT Den Haag loopt men in casual kleding. Verder was de houding van de winkelier erg fijn, ik moest even wachten maar kreeg een kopje espresso aangeboden.
De winkel heeft naar mijn gevoel meer stoffen dan in Den Haag, maar men concentreert zich meer op egyptisch katoen, want er was weinig 100% katoen en katoen/polyester te vinden. Ikzelf heb twee stoffen uit de katoen/polyester-serie gekozen, dit omdat ik nog wat 'fun' shirts wil hebben voor bijvoorbeeld uitgaan e.d.
Omdat ik in Den Haag al eens ben opgemeten, en de shirts me daar bevielen toen ik deze gister aan had, werden de maten gewoon over genomen van de andere winkel. Handig, en het bespaart tijd.
De winkelier beviel mij goed. Hij gaf goede tips en lichtte punten toe uit een professioneel oogpunt. Ditmaal heb ik gekozen voor één rood shirt met witte boord/manchetten en één roze shirt met witte ruitjes.
Ik ben nogmaals erg benieuwd naar het resultaat. Deze viel mij bij m'n inspectie gister al niet tegen. Ik heb niet het gevoel dat dit een gok is. Uiteraard post ik over een maand foto's van het eindproduct.