Heeft een ieder ook het LCT-magazine al gezien? Ik zag vanmiddag dat dit in m'n postbus lag. Ziet er erg mooi uit, LCT is erg goed bezig vind ik.
Ik denk dat dit magazine o.a. ter gelegenheid van het nieuwe atelier is in Italië (zoals de geruchten die we eerder hoorden, de kleermaker die ze voorheen hadden zat in Spanje). Enkele dingen die ik uit het boekje haal:
- Atelier is volgens het merk "Salvatore Vacerra". Op dit moment alleen verkrijgbaar in de LCT's van Amsterdam & Breda, over een tijdje in alle filialen.
- Nieuwe stofkwaliteiten: bij de bestaande Cotton-mix (99 euro), Engelse poplin (129 euro) en Egyptisch katoen (169 euro) zijn de kwaliteiten Zwitserse Batist (199 euro) en Sea Island Cotton (229 euro) nieuw in het assortiment opgenomen.
- Betere levertijd van 10 werkdagen, was voorheen ruim 20 werkdagen.
- Meer meetpunten. Volgens mij (weet het niet zeker maar hoorde zoiets) zijn de passhirts er uit.
- Er worden geen extra prijzen gerekend voor opties (was al zo, maar nu ook niet meer voor Paarlemoer knopen).
- RTW collectie is ruimer (maar dat is niets voor ons denk ik zo;) ). Naast dassen zijn er ook shawls, shirts, schoenen, broeken, cashmere-truien en jassen. Ook onder het label "Salvatore Vacerra".
- Bestonden de "corporate services" en de workshops al?
- Zelfs Jort Kelder draagt LCT maatkleding.
- Volgens Quote de "beste shirtmaker van het jaar".
Ja ik ben enthousiast.