Auteur Topic: LCT - La Chemiserie Traditionnelle  (142981 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: LCT - La Chemiserie Traditionnelle
Reactie #240 Gepost op: 27 juli 2009 - 23:52:05
Daar kan ik me geheel bij aan sluiten: dank U wel, heren.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #241 Gepost op: 27 juli 2009 - 23:56:07
Wist niet dan hun proefpersonen waren dacht eerder dat zij er serieus over waren.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #242 Gepost op: 27 juli 2009 - 23:59:06
Wist niet dan hun proefpersonen waren dacht eerder dat zij er serieus over waren.
Zelf heb ik ze wel altijd als proefkonijnen gezien.

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #243 Gepost op: 27 juli 2009 - 23:59:52

Vergis je niet in de absolute ernst van deze proefpersonen. Ze zijn onmisbaar in de maatschappij.
Life is too short to drink bad wine

Mediaman

• Gast
Reactie #244 Gepost op: 28 juli 2009 - 06:49:43
En buigt zijn hoofd nederig,...thank you Mikey, thank you. O:)

decadent

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #245 Gepost op: 28 juli 2009 - 17:17:15
Vanmiddag ben ik bij LCT langs geweest om mijn shirts te passen. Heb de shirts goed onderzocht en kon geen fouten vinden. Knoopsgaten, knopen, draadjes, afwerking, alles was perfect. De stoffen vind ik ook erg mooi. Pasvorm is goed. Ik ben de persoon waarbij extra getailleerd moet worden, maar de huidige strakheid valt me zeker niet tegen!

Ik ben onder de indruk van de producten die LCT mij gaat leveren (het moet eerst nog worden getailleerd, overigens zonder meerprijs), had dit niet verwacht aangezien er een aantal slechte ervaringen over deze shirtmaker op dit forum staan.

Ik heb uit enthousiast heid twee extra shirts besteld die nog gewoon volgens de aanbieding worden geleverd. In de loop van de week zijn de shirts af. Dan zal ik wat foto's posten van de shirts.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #246 Gepost op: 28 juli 2009 - 17:27:26
Dat is eventjes een compleet ander verhaal. Kun je wat fotos posten, decadent? Ik heb altijd moeite om zulke tegenstrijdigheden te geloven.

Pax

• Gebruiker
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Reactie #247 Gepost op: 28 juli 2009 - 19:05:37
Ik ben onder de indruk van de producten die LCT mij gaat leveren

Kijk, dat geeft de burger weer moed!
Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #248 Gepost op: 28 juli 2009 - 21:21:03
Met mijn blauwe shirtje gaan ze trouwens langs de kleermaker. Als die er iets in ziet, maken ze 'm hier in orde, zo niet dan krijg ik gewoon een nieuwe.

doorslag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #249 Gepost op: 28 juli 2009 - 21:23:05
Deze proefpersoon wil dan toch even verslag uit brengen van het telefoongesprek wat ik vandaag met het filiaal in Den Haag heb gehad.

Ik ben dus één van de proefpersonen waar één knoopsgat is bewerkt met een ijspriem. Voor de lezers die het niet meer weten één pagina terug. Bij deze bent u gewaarschuwd dat de beelden niet geschikt zijn voor de ware fijnproever van herenkleding. Het knoopsgat is onherkenbaar verminkt. Ook wel bekend als een "crime passionnel".

In ieder geval bij de vraag of ik het shirt ook bij het filiaal in Utrecht mocht afgeven moest dit bij "de baas" worden nagevraagd. Ik ben zelf woonachtig in Nieuwegein en Utrecht is voor mij toch een stuk dichterbij dan Het Haagse.

De reactie was enigzins bijzonder te noemen. Ik kreeg te horen dat men liever niet heeft dat een shirt met een "productiefout" bij een ander filiaal terecht zou komen of ik het niet gewoon bij het filiaal in Den Haag kan komen brengen of opsturen.

Mijn opmerking dat dit vreemd is gezien het feit alle vestigingen de overhemden bij één en dezelfde fabriek in Spanje laat produceren kon niet goed beantwoord worden.

Ik weet nog niet of ik gewoon bij het filiaal in Utrecht langs ga om te kijken of het personeel mij daar verder kan helpen of dat ik het bij een kleermaker laat repareren. In ieder geval zijn dit soort ervaringen teleurstellend.
There are no stupid questions, just stupid people (mr. Garisson)

decadent

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #250 Gepost op: 28 juli 2009 - 23:11:02
Dat is eventjes een compleet ander verhaal. Kun je wat fotos posten, decadent? Ik heb altijd moeite om zulke tegenstrijdigheden te geloven.

Dat begrijp ik goed. Ik heb de shirts nog niet in bezit want ze liggen nog bij de kleermaker zoals hierboven omschreven. Zodra ik ze heb (eind van de week) zal ik zeker foto's plaatsen.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #251 Gepost op: 29 juli 2009 - 01:02:05
De verhalen wijzen mij te veel op een inconsistent, en dus: onzeker-over-de-uitkomst ervaring. Dat is voor mij reden genoeg om er vanaf te blijven, ook omdat je een groot risico loopt te moeten gaan zeuren om het alsbog op orde te krijgen.

Wouter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #252 Gepost op: 29 juli 2009 - 09:26:14
De prijs is buiten de actie natuurlijk ook niet substantieel lager dan bij andere (wat meer betrouwbare) shirtmakers. Overigens is 80 euro voor een hemd waar je niet heel erg blij mee bent nog steeds veel. Ik weet van mezelf dat als ik me er niet lekker in voel, het hemd niet gedragen wordt.

Mediaman

• Gast
Reactie #253 Gepost op: 29 juli 2009 - 09:39:52
Onzin, € 80 is een prima probeerprijs voor een 'maatshirt'. Als je dat risico niet wil dragen, moet je er niet aan beginnen en RTW dragen.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #254 Gepost op: 29 juli 2009 - 09:46:32
Als bij mijn shirt dat weeffoutje er niet in zou zitten, en de losse draadjes beter nagelopen zouden zijn, is het voor dat geld gewoon een goed shirt. De door Paul genoemde inconsistentie is volgens mij het grootste manco. Maar het moet gezegd, in deze prijsklasse heb ik bij de shirts van SuSu een veel hogere kwaliteitsbeleving. (Kan zo de marketing in, toch?)