Hallo dames en heren,
Mijn naam is Lex van Woerkom, ben een 19 jarige ICT student wonende te Vlaardingen. De laatste tijd begin ik toch meer en meer een interesse voor kleding met wat meer finesse te tonen. Vandaar dat ik me hier ook heb aangemeld. Verdere hobby´s bestaan uit muziek, films, en -jawel- achtbanen en de pretpark industrie. In mijn vrije tijd kan men me ook vaak vinden achter het drumstel.

Even een kijkje in mijn garderobe:
- Lacoste (vind ik toch vaak wel lekker vrolijk ogende kleding)
- Gant (stoere trui, stoer merk)
- Ralph Lauren Polo (casual chique, erg leuk merk)
- Tommy Hilfiger (leuk en jong design)
- McGregor (overprized of niet, ze hebben wel leuke ontwerpen)
- Burberry (1 shirt, zit heel lekker, bijna alsof het een maatshirt is..)
- Hugo Boss (tja, hoe zou ik dit merk omschrijven.. stoer en elegant toch wel)
- Emporio Armani (Erg mooi design, maar daar ligt dan ook de focus van dat merk..)
- River Woods (leuk merk hoor, vooral voor vrouwen, al hebben ze ook genoeg mannenkleding natuurlijk)
- Antony Morato (denim jeans, en ook een spierwit colbert, staat erg leuk)
- Mexx (leuk merk, maar niet echt ´upperclass` natuurlijk. Een familielid werkt er, dus die wil ik wel even financieel steunen)
Ik heb 1 dure Blazer, van het merk Cavallaro Napoli. Heel erg mooi ding, het was even sparen, maar dan heb je ook wat! In combinatie met de rest van mijn garderobe kan ik met dat ding toch wel een mooi pak (of wat ervoor moet doorgaan) bij elkaar ´schrapen` en toch erg netjes voor de dag komen. Het merk Cavallaro Napoli is in vergelijking met andere high-end en chique merken toch wel wat betaalbaarder dan pakweg Borelli, Scabal, Dressler of Corneliani, en hun ontwerpen ogen zich ook redelijk geschikt voor een jonge vent als ik. Ik heb ook een vrij uitgebreide dassen verzameling, in zowat alle kleuren en soorten, wat dat betreft ben ik al voorzien. Verder heb ik ook een wat goedkoper colbertje van de WE, en een Gillette en shirt van Angelo Litrico als goedkopere alternatieven.
Verder heb ik schoenen van o.a. Botticelli (mijn nette schoenen), Geox (m´n voeten stinken nooit meer) en Paul & Shark (ongetwijfeld kwaliteit, maar duur!!). Verder ben ik een fervent drager van hoeden. Die zijn meestal vrij goedkoop, zo´n 10 tot 25 euro. Dit vanwege het feit dat je maar 1 windvlaag nodig hebt om er eentje kwijt te raken. Behalve dan een antieke bolhoed en een Profuomo hoed, die zijn wat duurder, maar die dragen ik ook alleen naar speciale aangelegenheden. Het model wat ik draag is doorgaans toch wel het ´Micheal Jackson` model. (Hoe vaak ik wel niet ´Michael Jackson!´ naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen...)
Ik hoop het hier naar mijn zin te zullen krijgen, al denk ik dat dat wel snor zit.