Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027852 keer gelezen)

Pevano

• Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #4980 Gepost op: 24 mei 2011 - 12:05:47
SF-ers,

Laat ik me even voorstellen, ik ben Peter, begin 40 en lees al een tijdje mee. Ik stuitte op dit forum tijdens een google-sessie over scheren met een safety-razor en kan me wel vinden in een forum waar kwalitieit belangrijker is dan goedkoop en snel.

Dus ik blijf meelezen en zal wellicht met wat beginnersvragen komen.

Rosso

• Bekijk profiel
Reactie #4981 Gepost op: 27 mei 2011 - 13:25:51
Goedemiddag,

Ik ben al heel lang lid hier maar zoals jullie zien aan mijn posts lees ik meer dan ik schrijf. Ik ben Robert, woon in Amsterdam, ben 23 jaar, studeer. Ik ben een in stadium dat ik een paar pakken in bezit heb en een aantal paar schoenen;)

Gr,
Been there, done that

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4982 Gepost op: 27 mei 2011 - 15:03:48
Welkom, Heren.
if i stop lying i just disappoint you

Designo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4983 Gepost op: 27 mei 2011 - 21:17:11
Welkom Pevano en welkom Rosso!
Just be yourself, there are plenty of others.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #4984 Gepost op: 29 mei 2011 - 14:19:01
Welkom allemaal!
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

MR

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4985 Gepost op: 05 juni 2011 - 00:19:45
Beste allen,

Na een paar maandjes meelezen werd het ook tijd om me eens te registeren. Werk sinds een jaar (pak is standaard) en ben me sindsdien wat meer gaan verdiepen in pakken/schoenen etc. Meeste pakken zijn Suit Supply (eenmaal een uitstapje naar Barsoi maar dat beviel niet zo goed), schoenen is van alles en nog wat (Van Lier, Borgioli, Magnanni), overhemden ook van alles en nog wat (van Alveare tot maatoverhemden (Tessuto Divino)).

Kleine twee weken geleden voor het eerst een (semi) maatpak bij Suit supply besteld, resultaat is nog niet binnen. Verder staat binnenkort op het verlanglijstje een eerste paar Santoni's, zodra ik de juiste tegen kom ;)

Hoop hier nog veel te leren! :)
Laatst bewerkt op: 05 juni 2011 - 00:26:35 door MR

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #4986 Gepost op: 05 juni 2011 - 19:18:03
Welkom MR! Een mooie tas is inderdaad een belangrijke aanschaf!
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

JBID

• Bekijk profiel
Reactie #4987 Gepost op: 06 juni 2011 - 16:28:57
Hallo;

Ook ik introduceer mijzelf maar even, na een langere tijd meelezen heb ik me ook geregistreerd. Doel was niet alleen om de Magnanni's van SjoerdK over te nemen, maar ook eens wat bij te dragen.

Wat over mijzelf:
Ben aan het einde van mijn studie, midden twintig, woon in centrum van Utrecht (tussen oude & nieuwe gracht). In november 2009 mijn eerste 2 pakken bij SuSu gehaald, nadat ik mij op hier op Stijlforum volledig had ingelezen.. deze zijn nog steeds in prima conditie en ben er dus ook nog zeer tevreden mee. Helaas schommelt mijn gewicht, dus de ene keer heb ik wat meer moeite om de broek dicht te krijgen. Mijn pakken draag ik slechts 1 a 2 x keer in de week als ik naar kantoor ga.. 

Mijn schoenencollectie bestaat ondermeer uit huismerk Bitter en Magnanni Monkstrap, helaas nog niet goed geoefend in het onderhouden van de laatste. Qua shirts een aantal van SuSu die mij bevallen en in bezit van 2 RTW van Ettemadis, die laatste 2 waren voor mij echt een stap omhoog qua kwaliteit. Deze hemden draag ik zowel casual als op werk..

Op de wenslijst staat nu eigenlijk nog een nieuwe tas..
Iedere dag op zijn paasbest!

Designo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4988 Gepost op: 06 juni 2011 - 16:47:26
Welkom MR en JBID.

Bitter, een zaak met historie! Zijn zelfs hofleverancier (geweest?).
Just be yourself, there are plenty of others.

luuk

• Bekijk profiel
Reactie #4989 Gepost op: 09 juni 2011 - 17:17:25
L.s.,

Niet als JBID lees ik al een tijdje mee en heb me nu geregistreerd.

Wat over mijzelf:
Ben eind twintig. Zakenbankier, type zwart leren schoenen/riem, in Amsterdam, zo'n 3 jaar inmiddels. Woon midden in de randstad, dus ben voornamelijk geïnteresseerd in winkels in de driehoek Den Haag, Rotterdam, Utrecht.

Ik heb aan het einde van mijn studie 4 'maat'pakken bij De Oost gekocht (voor E250 p/s), destijds nog met Van. Inmiddels zijn zij niet meer. Opzich draag ik ze nog steeds, zitten behoorlijk goed, dus kan niet ontevreden zijn. Heb ook nog een pak in Singapore laten maken (daar werkte ik een tijdje), maar die kwaliteit is matig. Een pak in Thailand (in een overheidsgereguleerde winkel) was wel mooi. Nu mijn De Oost pakken hun einde naderen ben ik op zoek naar nieuwe M2M pakken.

Wat schoenen betreft ben ik een hamster. Ik heb 3 paar bruine en 4 paar zwarte. De bruinen: 1 paar suede magnanni, dubbele gest; 1 paar magnanni 'gewone' met hoge enkel; 1 paar karige Society shop schoenen. De zwarten: 1 paar Santoni's, hoge enkel; 1 paar magnanni, 1 paar mooi italiaans huismerk van herenzaak vlakbij, hoge enkel; 1 paar karige Society shop schoenen  :-({|=. Opzich wel een prima collectie dus  [-o<. Ik hou er niet van om meer dan E200 te betalen voor schoenen, dus ik koop eigenlijk altijd in de uitverkoop  :roll:. Ik heb toch een vrij tijdloze smaak :)

Wat overhemden ben ik ook een uitverkoop koning ;) Bij TM Lewin bestel ik het gros van de shirts. Af en toe koop ik ook een MTM shirt van shirtbyhand. ik ben over beide heel tevreden.

Een van mijn favoriete hebbedingetjes is mijn Serengeti zonnebril. Echt ge-ni-aal.

Verder heb ik ook een kleine horloge fetish, maar heb ik geen geld voor een fatsoenlijk merk  :-({|=
Laatst bewerkt op: 09 juni 2011 - 20:45:05 door luuk

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4990 Gepost op: 09 juni 2011 - 17:19:24
Een zuinige zakenbankier.

luuk

• Bekijk profiel
Reactie #4991 Gepost op: 09 juni 2011 - 17:38:09
Daar denkt mijn vrouw heel anders over ;)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4992 Gepost op: 09 juni 2011 - 17:39:31
Dan is het goed luuk.

Dichtertje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4993 Gepost op: 12 juni 2011 - 18:49:22
Heren van het goede leven,

Na enkele maanden meegelezen te hebben mijzelf ook maar eens geregistreerd.
Om een beeld van mijzelf te schetsen: Ik ben 17 jaar oud, zit op 5VWO en kom uit Brabant. Wil bedrijfskunde gaan studeren, als het goed verloopt mogelijk in combinatie met psychologie. Heb nog geen idee waar dat precies zou moeten zijn.
Interesses zijn vrij standaard; films, muziek, cultuur, sport (voornamelijk honkbal).
Daarnaast natuurlijk een vergrote interesse in mooie en degelijke spullen, voornamelijk accessoires & kleding.
Overigens ook een horloge-freak en actief op DZVL.

Vanwege mijn leeftijd (en dus minieme inkomen) heb ik niet het geld om aan al mijn wensen te voldoen. Ik kom nog niet eens in de buurt. Toch zie ik mijn collectie groeien (hoewel de wensenlijst dit exponentieel doet  :P). Ik ben niet bijzonder stijlvol maar heb toch een aantal mooie overhemden, broeken en wat leuke schoentjes.

Ik ben meer een lezer dan iemand die hier werkelijk iets toe te voegen heeft, maar dat kan nog veranderen ;)

Tot!

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4994 Gepost op: 12 juni 2011 - 20:05:24
Een groot dichter zijn en dan te vallen. Maar er kwam nooit wat van, want als je een dichtertje bent, dan loopen de mooiste meisjes altijd aan den overkant van de gracht. En zoo werd z’n heele leven één gedicht, wat ook vervelend wordt.