L.s.,
Niet als JBID lees ik al een tijdje mee en heb me nu geregistreerd.
Wat over mijzelf:
Ben eind twintig. Zakenbankier, type zwart leren schoenen/riem, in Amsterdam, zo'n 3 jaar inmiddels. Woon midden in de randstad, dus ben voornamelijk geïnteresseerd in winkels in de driehoek Den Haag, Rotterdam, Utrecht.
Ik heb aan het einde van mijn studie 4 'maat'pakken bij De Oost gekocht (voor E250 p/s), destijds nog met Van. Inmiddels zijn zij niet meer. Opzich draag ik ze nog steeds, zitten behoorlijk goed, dus kan niet ontevreden zijn. Heb ook nog een pak in Singapore laten maken (daar werkte ik een tijdje), maar die kwaliteit is matig. Een pak in Thailand (in een overheidsgereguleerde winkel) was wel mooi. Nu mijn De Oost pakken hun einde naderen ben ik op zoek naar nieuwe M2M pakken.
Wat schoenen betreft ben ik een hamster. Ik heb 3 paar bruine en 4 paar zwarte. De bruinen: 1 paar suede magnanni, dubbele gest; 1 paar magnanni 'gewone' met hoge enkel; 1 paar karige Society shop schoenen. De zwarten: 1 paar Santoni's, hoge enkel; 1 paar magnanni, 1 paar mooi italiaans huismerk van herenzaak vlakbij, hoge enkel; 1 paar karige Society shop schoenen

{|=. Opzich wel een prima collectie dus [-o<. Ik hou er niet van om meer dan E200 te betalen voor schoenen, dus ik koop eigenlijk altijd in de uitverkoop

. Ik heb toch een vrij tijdloze smaak

Wat overhemden ben ik ook een uitverkoop koning

Bij TM Lewin bestel ik het gros van de shirts. Af en toe koop ik ook een MTM shirt van shirtbyhand. ik ben over beide heel tevreden.
Een van mijn favoriete hebbedingetjes is mijn Serengeti zonnebril. Echt ge-ni-aal.
Verder heb ik ook een kleine horloge fetish, maar heb ik geen geld voor een fatsoenlijk merk

{|=