Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027928 keer gelezen)

techknow

• Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #4920 Gepost op: 15 april 2011 - 21:17:44
hallo,

mijn specialiteit is kegeljongleren, en het is niet echt universitair maar eerder hogeschool (alhoewel het een bachelor is).
eind juni begin juli (tijdens de solden :p) doe ik mijn eindshow, dus als er mensen die geinteresseerd zijn kunnen die gerust komen kijken ! er zijn verschillende vrienden die ondertussen in cirque du soleil gaan, maar het is niet bepaald mijn droom.
Ik sta liever op een podium dicht bij de mensen, dan massa-publiek-shows waar 2000 mensen te ver zitten voor het optimaal mee te maken..

groeten
Techknow

Hekkert

• Bekijk profiel
Reactie #4921 Gepost op: 18 april 2011 - 18:02:05
Beste Heren (en Dames?),

Mijn naam is Glenn en ik ben op dit moment nog studerende, ik ben 25 jaar oud en ben op dit moment bezig met mijn management stage in Shanghai. Jaren geleden toen ik nog op het fok! forum rondhing las ik met veel plezier de threads waar Solitarias aan deelnam. Nu ik hier in Shanghai zit sprong opeens SF in mijn gedachten en besloot ik me te registreren. Ik weet dat er 25 relevante posts nodig zijn om een topic te mogen openen maar ik vraag me alvast hardop af of er hier mensen aanwezig zijn die mij aan adressen kunnen helpen van kwaliteits-kleermakers in Shanghai. Ik kijk er naar uit om meer tijd te besteden aan dit forum waar zoveel meer mensen nog baat bij zouden kunnen hebben ;)

Groeten

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4922 Gepost op: 18 april 2011 - 18:22:28
Welkom

Deze bekende blogger die heeft de vraag die jij hebt al eens beantwoord. Moet je even zoeken in de archieven.

http://mostexerent.tumblr.com/
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Hekkert

• Bekijk profiel
Reactie #4923 Gepost op: 18 april 2011 - 18:35:51
Alvast hartelijk bedankt!

Welkom

Deze bekende blogger die heeft de vraag die jij hebt al eens beantwoord. Moet je even zoeken in de archieven.

http://mostexerent.tumblr.com/

Freddy

• Bekijk profiel
Reactie #4924 Gepost op: 19 april 2011 - 22:17:32
Heren, Dames,

Ik ben Freddy, 25 jaar en doe tijdens mijn werkuren het een en ander met computers en andere netwerkapparaten. Verstand van stijl heb ik absoluut niet (ik zal iedereen mijn adviezen besparen), maar dat betekent niet dat ik niet van stijlvolle kleren hou. Ik lees dan ook regelmatig mee op het stijlforum.

Ondanks dat ik twee pakken heb draag ik ze eigenlijk nooit. Ik probeer het casual maar netjes te houden. Voor mij is het interessantste op het forum toch wel het schoenendeel. Geweldige stukjes kunst zitten er tussen. Ik ben altijd al tijden weer op zoek naar een mooi paar, maar er is zoveel moois.. tja keuzes maken he.. Daarnaast kan ik me ook wel interesseren voor hoeden. Ik pleit voor meer hoeden op straat. Ook als je jonger dan 65 bent mag je een hoed dragen  :wink:.

Dat was een kleine introductie van mijn zijde. Ik zal rustig aan wel wat meer posten.

Co

• Bekijk profiel
Reactie #4925 Gepost op: 21 april 2011 - 22:44:47
Heren,

ter introductie kan ik u mededelen dat u van doen hebt met een jongeman van begin 20.
Sinds enige jaren studeer ik geneeskunde. Momenteel combineer ik mijn coschappen met promotie onderzoek.
Wetenschap, om met Newton te spreken, bedrijft men door te staan op de schouders van reuzen.
Dit principe wil ook graag toepassen op andere gebieden, vandaar mijn aanwezigheid hier.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4926 Gepost op: 22 april 2011 - 08:30:39
Welkom Co. Geneeskunde is erg hip de laatste tijd. Ga je veel zien in 2011. Overigens, ken jij Anne-Fleur?

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4927 Gepost op: 22 april 2011 - 08:55:16
Welkom, Co.

Overigens, ken jij Anne-Fleur?
:mrgreen:
if i stop lying i just disappoint you

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4928 Gepost op: 22 april 2011 - 16:43:07
Heren,

ter introductie kan ik u mededelen dat u van doen hebt met een jongeman van begin 20.
Sinds enige jaren studeer ik geneeskunde. Momenteel combineer ik mijn coschappen met promotie onderzoek.
Wetenschap, om met Newton te spreken, bedrijft men door te staan op de schouders van reuzen.
Dit principe wil ook graag toepassen op andere gebieden, vandaar mijn aanwezigheid hier.

Welkom! 20, al co-schappen en al promotieonderzoek? Zozo!

Co

• Bekijk profiel
Reactie #4929 Gepost op: 22 april 2011 - 16:53:42
Dank.

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat begin 20 staat voor 24, meer midden 20 eigenlijk.
Toen ik 20 was begon ik pas, met dank aan het lotingssysteem..

edit: spelling
Laatst bewerkt op: 22 april 2011 - 16:56:53 door Co

Parelmoer

• Bekijk profiel
Reactie #4930 Gepost op: 27 april 2011 - 11:32:50
Dag allemaal,

Mijn naam is Parelmoer.
Ik ben geboren in de caribische zee op een 200 meter diepe zeebodem. Mijn moeder was een zeer mooie oester met gevoel voor humor.
Na mijn geboorte ben ik nu 22 jaar verder ontwikkeld tot een naar mijn mening een grote knoepert.
Ik heb mijn zorgen en kennis verenigd om mij te gaan bemoeien op jullie die van details houden. Aangestrand bij het mooie egmondse strand ben ik een internetcafé ingedoken en daar verblijf ik voorlopig om jullie in de gaten te houden.

Wij komen elkaar wel weer tegen.

KlepKlep!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4931 Gepost op: 27 april 2011 - 12:25:51
Asjemenou.

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #4932 Gepost op: 27 april 2011 - 13:20:32
Ik zeg: maak er een knoop van!
//

Parelmoer

• Bekijk profiel
Reactie #4933 Gepost op: 27 april 2011 - 14:55:44
Mij kom je inderdaad niet veel tegen. Maar met een beetje fantasie is het allemaal te begrijpen \:D/

Parelmoer

• Bekijk profiel
Reactie #4934 Gepost op: 27 april 2011 - 14:56:27
Ik zeg: maak er een knoop van!

Misschien wel 2? :D