Hallo stijlforum.
Ik zal iets over mijzelf vertellen. Mijn naam is Kevin, ik ben 14 jaar, en zit op het Gymnasium (2009-2010 wordt mijn 3e jaar). Ik ben al sinds kleins af aan een grote liefhebber van mooie pakken (juiste fit, mooie, kwalitatieve stof), de wat nettere leren schoenen (van mijn vader geleerd/geërfd; hij is een drager van Santoni, Van Bommel, en Gucci - over Gucci's schoenen ben ik zelf minder enthousiast), maatoverhemden, en accesoires (zoals horloges, zonnebrillen, e.d.) .
Ik heb al een tijd hier meegekeken - ik zocht andere mensen die van het wat meer stijlvollere gebeuren houden - want van hoe het gros van Nederland er bij loopt wordt ik een beetje depressief (lelijke té grote pakken, met rare plooien, te wijd vallende schoudervullingen, te lange broeken, sportsokken onder hun pak - écht een not done, vind ik).
Nu heb ik eindelijk een reden gevonden, waardoor mijn vader mij ook een maatpak gunt: de trouwerij van mijn moeder en stiefvader. Hiervoor wilde ik ook graag een pak op maat, maar mijn vader zag geen reden hiervoor (jammer genoeg). Alleen ben ik bang, dat ik mogelijk een niet genoeg toereikende kennis betreffende pakken heb, die jullie zeker weten wel hebben.
Mijn eerste pak zal wel een Suits4all-ding worden, maar dat vind ik niet erg. Ik kan altijd nog op Oger-pakken overstappen

...
Dit was denk ik alles dat ik tot dusver over mijzelf kon vertellen,
Met allervriendelijkste groet, Kevin.