Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027781 keer gelezen)

ericnl

• Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3480 Gepost op: 10 juli 2009 - 22:58:45
Hallo Pax,

Dank je voor je reactie. Ik heb even gekeken naar de tip die je gaf en inderdaad, er is zeker nog beter te vinden. Ik ben ook bang dat dit forum me over het budget heen gaat helpen  :wink:. Ik koop normaal schoenen in de klasse 'van Lier' zeg maar en gelukkig kon ik met een aanbieding deze Magnanni's nog binnen budget kopen. Die C&J zou in ieder geval niet aan die eis voldoen :).

Ergens moet de grens getrokken worden, ik was na het meten bij Suitsupply ook al aan het denken aan een maatshirt, maar gelukkig heb ik een goede RTW kunnen vinden. Het lezen op dit forum is een beetje dubbel, ik lees veel nuttige info, maar tegelijkertijd loert het gevaar van de hebberigheid :mrgreen:

Ik heb in ieder geval wel spanners besteld, dus ik ga deze ook proberen zo lang mogelijk goed te houden.
Laatst bewerkt op: 10 juli 2009 - 23:01:36 door ericnl

Pax

• Gebruiker
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Reactie #3481 Gepost op: 10 juli 2009 - 23:03:16
Voor een goed huwlijk moet je stevig in je schoenen staan, heb ik ergens gelezen.

Maar ik kan makkelijk praten, want ik ben vrijgezel zonder trouwplannen.
Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!

ericnl

• Bekijk profiel
Reactie #3482 Gepost op: 10 juli 2009 - 23:05:17
Ach, als je na 15 jaar relatie nog niet stevig in de schoenen staat dan gaat een ander paar schoenen ook niet meer helpen ben ik bang :-D

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3483 Gepost op: 13 juli 2009 - 10:09:12
Hallo, mijn naam is Eric, 36 jaar en ook ik heb al effe meegelezen voordat ik me geregistreerd heb.

Normaal gesproken verdiep ik me niet veel verder dan de gemiddelde man in hetgeen ik voor mezelf aanschaf, maar half september hoop ik een van de mooiste dagen te beleven, ik ga trouwen.

En dat is een mooie gelegenheid om me eens meer te verdiepen in een pak, schoenen en alles wat er nog meer bij hoort. Dit forum is daarbij een mooi stukje leeswerk geweest om erachter te komen waar ik op moet letten en waar ik het beste terecht kan. Ik zoek alles bij elkaar met de bedoeling ook na de dag alles gewoon nog te kunnen dragen.

Zo ben ik mede door de info hier vorige week bij de Suitsupply in Maastricht langs geweest om een MTM pak te laten meten. Ik moet toch wel zeggen dat dat voor mij als 'beginner' een aparte ervaring was. Ik kan bijna niet wachten tot ik bericht krijg dat ik mag komen passen (al duurt dat nog wel zeker 7 weken)

Daarnaast heb ik vandaag ook nog een paar Magnanni's gekocht, iets waar ik zonder dit forum ook nooit op gekomen was.

Een shirt heb ik inmiddels ook en het enige dat nog rets is een riem en een das (maar daarvan ben ik er nog niet uit welke kleur het moet worden).
Gefeliciteerd....wordt vast een super dag :-)

Nu je eenmaal besmet bent met het virus kom je er ook niet meer van af, dus koop maar een wat grotere kleerkast :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

Mediaman

• Gast
Reactie #3484 Gepost op: 13 juli 2009 - 12:08:06
Gefeliciteerd....wordt vast een super dag :-)

Nu je eenmaal besmet bent met het virus kom je er ook niet meer van af, dus koop maar een wat grotere kleerkast :-)

U bent gewaarschuwd!  :wink:

De leverancier van de schoenen zou je ook de bijpassende riem van Magnanni moeten kunnen leveren. Anders is dit een optie: http://www.assem.nl

ericnl

• Bekijk profiel
Reactie #3485 Gepost op: 13 juli 2009 - 16:25:05
Dank jullie voor het welkom.

Ja een grotere kast had ik al, net verbouwd en ik heb nu een inloopkast.

De schoenen heb ik inderdaad bij van den Assem besteld, maar een riem voor 85 euro, dat doe ik pas als ik helemaal niks anders kan vinden dat matcht.

Mediaman

• Gast
Reactie #3486 Gepost op: 13 juli 2009 - 17:20:10
Dank jullie voor het welkom.

Ja een grotere kast had ik al, net verbouwd en ik heb nu een inloopkast.

De schoenen heb ik inderdaad bij van den Assem besteld, maar een riem voor 85 euro, dat doe ik pas als ik helemaal niks anders kan vinden dat matcht.

Let op de uitverkoop en neem het besluit tijdelijk, de gemiddelde SF-er 'matcht' graag. Kijk anders bij SuitSupply voor een riem, vrij veel keus en goed betaalbaar.

Jay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3487 Gepost op: 13 juli 2009 - 18:04:48
Let op de uitverkoop en neem het besluit tijdelijk, de gemiddelde SF-er 'matcht' graag. Kijk anders bij SuitSupply voor een riem, vrij veel keus en goed betaalbaar.

Ook bij Bijenkorf veel keus, prijzen aangenaam. Heb mezelf daarnaast laatst zelfs toegestaan bij V&D een (precies matchende) riem te kopen, ook 'veel keus' daar, prijzen onrealistisch laag. Over duurzaamheid en kwaliteit leer van een V&D riem kan ik niks zeggen, maar je kan er 8 verslijten voor de prijs van een Magnanni riem :P. Het is maar net geluk hebben met de kleuren (zoals bij mijn bruin suede het geval was).

Kevin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3488 Gepost op: 14 juli 2009 - 21:39:23
Welkom Eric, en gefeliciteerd!

Lord of Sealand

• Gebruiker
  • E mare, libertas!
    • Bekijk profiel
Reactie #3489 Gepost op: 15 juli 2009 - 15:26:42
Allow me to introduce myself...

Hallo beste forumgenoten,

Mijn naam is Machiel, 42 jaar, jurist en rijksambtenaar, woonachtig en werkzaam in Den Haag. Vandaag al surfende dit forum ontdekt en mij gelijk geregistreerd. Wat mijn stijl betreft: toch vooral de Engelse stijl en snit. A way of life eigenlijk.

Ik heb al wat aardige topics gezien vanmiddag dus ik zal mij hier en daar de komende tijd in de discussies gaan mengen.

Prettig kennis te maken!
Liberae sunt nostrae cogitationes!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3490 Gepost op: 15 juli 2009 - 15:43:39
Welkom op dit leuke forum vol aardige mensen, Lord of Sealand. :)

Hagenaar, altijd +1. :P

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3491 Gepost op: 15 juli 2009 - 15:51:31
Welkom, Machiel, en veel plezier gewenst hier.

[Je zult al wel ontdekt hebben dat in het algemeen de SF-leden het niet zo op 'nep' hebben, dus ik vrees een beetje voor je titel van £ 19,99 :-).]

Lord of Sealand

• Gebruiker
  • E mare, libertas!
    • Bekijk profiel
Reactie #3492 Gepost op: 15 juli 2009 - 16:29:15
[Je zult al wel ontdekt hebben dat in het algemeen de SF-leden het niet zo op 'nep' hebben, dus ik vrees een beetje voor je titel van £ 19,99 :-).]

O:) Het is idd maar een bescheiden titel (ahum) maar ik kan je - niet zonder enige trots - melden dat ik tot de weinigen behoor die dit predikaat niet naar aanleiding van een geldelijke donatie hebben ontvangen  :-^
Liberae sunt nostrae cogitationes!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3493 Gepost op: 15 juli 2009 - 17:06:27
Zoals mijn neef Mikey al eerder zei Welkom op het forum vol aardige mensen.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3494 Gepost op: 15 juli 2009 - 18:30:53
Welkom, Machiel.

Altijd gedacht dat Frans Boone Lord of Sealand was.