Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027829 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3435 Gepost op: 02 juli 2009 - 22:50:48
[...] wordt ik een beetje depressief [...].

Welkom, Kevin.

(Wel wat beter opletten bij Nederlands, hè. Of ga je toch rechten studeren?)

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3436 Gepost op: 02 juli 2009 - 22:52:11
Hallo stijlforum.

Ik zal iets over mijzelf vertellen. Mijn naam is Kevin, ik ben 14 jaar, en zit op het Gymnasium (2009-2010 wordt mijn 3e jaar). Ik ben al sinds kleins af aan een grote liefhebber van mooie pakken (juiste fit, mooie, kwalitatieve stof), de wat nettere leren schoenen (van mijn vader geleerd/geërfd; hij is een drager van Santoni, Van Bommel, en Gucci - over Gucci's schoenen ben ik zelf minder enthousiast), maatoverhemden, en accesoires (zoals horloges, zonnebrillen, e.d.) .

Ik heb al een tijd hier meegekeken - ik zocht andere mensen die van het wat meer stijlvollere gebeuren houden - want van hoe het gros van Nederland er bij loopt wordt ik een beetje depressief (lelijke té grote pakken, met rare plooien, te wijde schoudervullingen, te lange broeken, sportsokken onder hun pak - écht een not done, vind ik).

Nu heb ik eindelijk een reden gevonden, waardoor mijn vader mij ook een maatpak gunt: de trouwerij van mijn moeder en stiefvader. Hiervoor wilde ik ook graag een pak op maat, maar mijn vader zag geen reden hiervoor (jammer genoeg). Alleen ben ik bang, dat ik mogelijk een niet genoeg toereikende kennis betreffende pakken heb, die jullie zeker weten wel hebben.

Mijn eerste pak zal wel een Suits4all-ding worden, maar dat vind ik niet erg. Ik kan altijd nog op Oger-pakken overstappen :) ...

Dit was denk ik alles dat ik tot dusver over mijzelf kon vertellen,

Met allervriendelijkste groet, Kevin.

Hehe welkom,

Yup.....je kan niet vroeg genoeg beginnen.

Leuk man pak voor de bruiloft van je moeder...dat heeft je pa goed begrepen.
Pak helemaal op maat snap ik wel dat hij daar niet aan begint ....over een half jaar ben je er al uit gegroeid  :mrgreen:

Ben zeer benieuwd naar je ervaringen en foto's.
(Hoop dat ze een beetje behoorlijke pakken hebben in je maat.)

grtz Maboc
Niets zo veranderlijk als de mens

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3437 Gepost op: 02 juli 2009 - 22:56:02
Welkom Kevin en alle leden van de afgelopen maand juni.

Kevin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3438 Gepost op: 02 juli 2009 - 22:58:48
Ik weet het, maar ik ben al bijna uitgegroeid. Ik ben dan wel een beetje klein, maar dat geeft niet, vind ik.

Mijn gemiddelde Nederlands is een 7.2, geloof ik. Niet al te slecht, voor op mijn school. Maar ik maak alsnog wel veel fouten :wink:

Zoals ik al eerder zei, zal mijn eerste pak wel een Suits4all-pak worden. Niet al te duur, en waarschijnlijk voor dat geld een prima kwaliteit. IK verkies immers een goede fit boven een hoge kwaliteit stof, beiden zou helemaal geweldig zijn, maar voor mij op dit moment niet te realiseren  :-(

Rechten studeren is niet helemaal mijn ding, vroeger heb ik dat wel gewild, maar later vanwege andere toekomstplannen van afgezien :oops:

En de enigste wederdienst die mijn vader voor het pak vraagt is een fotoshoot, dus als er mooie foto's zijn, zullen jullie de eerste zijn die ze zien, reken daar maar op :D ...

Ik heb nog wel wat advies van jullie nodig, maar ik kon de 'Nieuw topic toevoegen'-knop in de categorie 'Pakken' niet vinden (ligt dat aan mij of niet :oops: ? ) .

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3439 Gepost op: 02 juli 2009 - 23:01:38
Nope ligt niet aan jou.

Nieuwe gebruikers kunnen pas na (geloof ik) 20 posts een nieuw topic openen.

Dit om een wildgroei aan topics te voorkomen.

Kevin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3440 Gepost op: 02 juli 2009 - 23:05:30
Oké, bedankt Maboc. Want ik zou binnenkort wel graag een topic willen starten waarin ik jullie advies over een eerste maatpak graag zou willen horen. Over welke accesoires wel of niet te dragen, wat voor kleur das, pochet, overhemd, enz. Ik heb zelf genoeg ideeën, maar ben door mijn beperkte kennis van pakken nog niet helemaal zeker over mijn keuzes.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3441 Gepost op: 02 juli 2009 - 23:06:50
Maboc vertelt je zo in welk bestaand topic je je vraag goed kwijt kan. Wacht maar.

Kevin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3442 Gepost op: 02 juli 2009 - 23:09:03
Dan zal ik morgen antwoorden, want ik ga nu slapen. Prettige nacht toegewenst. Groet, Kevin.

Mediaman

• Gast
Reactie #3443 Gepost op: 02 juli 2009 - 23:13:11
Dan zal ik morgen antwoorden, want ik ga nu slapen. Prettige nacht toegewenst. Groet, Kevin.

Begin bij Suit Supply zou mijn advies zijn. Gegeven je leeftijd en niet perse je lengte zal je het niet veel dragen. Tegen de tijd dat je dat wel gaat doen is het pak mogelijk gedateerd.

Enne,...welkom uiteraard.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3444 Gepost op: 02 juli 2009 - 23:13:28
Maboc vertelt je zo in welk bestaand topic je je vraag goed kwijt kan. Wacht maar.

Ja....zo gaan die dingen ('t was even zweten... maar toch iets adequaats gevonden) :klikkerdeklik
fire away

Mr.G

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3445 Gepost op: 02 juli 2009 - 23:36:28
Welkom Kevin. Je kan je vraag uiteraard ook stellen in het algemene topic over pakken.
‘Dressing well is a necessity. Having a purpose in life is not’  -  Oscar Wilde

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3446 Gepost op: 02 juli 2009 - 23:57:21
Welkom, Kevin.

(Wel wat beter opletten bij Nederlands, hè. Of ga je toch rechten studeren?)

Ach Carwo, laten we het voor nu even door de vingers zien. Omdat met de netiquette van deze jongen helemaal niets mis is.

Welkom Kevin! Veel plezier op SF.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3447 Gepost op: 03 juli 2009 - 00:00:07
Doen we. Dan zal ik me weer op jouw taalgebruik richten.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3448 Gepost op: 03 juli 2009 - 00:03:20
Doen we. Dan zal ik me weer op jouw taalgebruik richten.

Gelukkig maar. Ik begon me al teveel op mijn gemak te voelen.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3449 Gepost op: 03 juli 2009 - 00:05:55
Gelukkig maar. Ik begon me al teveel op mijn gemak te voelen.

Ik ga slapen, dus de komende zeven uur mag je nog genieten van dat gevoel. (Te veel schrijf je hier los.)