Hallo, mijn naam is Eric, 36 jaar en ook ik heb al effe meegelezen voordat ik me geregistreerd heb.
Normaal gesproken verdiep ik me niet veel verder dan de gemiddelde man in hetgeen ik voor mezelf aanschaf, maar half september hoop ik een van de mooiste dagen te beleven, ik ga trouwen.
En dat is een mooie gelegenheid om me eens meer te verdiepen in een pak, schoenen en alles wat er nog meer bij hoort. Dit forum is daarbij een mooi stukje leeswerk geweest om erachter te komen waar ik op moet letten en waar ik het beste terecht kan. Ik zoek alles bij elkaar met de bedoeling ook na de dag alles gewoon nog te kunnen dragen.
Zo ben ik mede door de info hier vorige week bij de Suitsupply in Maastricht langs geweest om een MTM pak te laten meten. Ik moet toch wel zeggen dat dat voor mij als 'beginner' een aparte ervaring was. Ik kan bijna niet wachten tot ik bericht krijg dat ik mag komen passen (al duurt dat nog wel zeker 7 weken)
Daarnaast heb ik vandaag ook nog een paar Magnanni's gekocht, iets waar ik zonder dit forum ook nooit op gekomen was.
Een shirt heb ik inmiddels ook en het enige dat nog rets is een riem en een das (maar daarvan ben ik er nog niet uit welke kleur het moet worden).